MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik wachten op de nieuwe creatine? De 'ultieme creatine'?

Of is de creatine ethyl ester beter? Ik heb tot nu alleen mono hydraat geprobeerd maar daar merk ik niet veel van.

Mijn whey is bijna op, daar doe ik nog max 3 dagen mee.. Dus als ik wacht tot die nieuwe er is zit ik eerst een paar dagen zonder whey. (A)

Moet ik wachten op de nieuwe creatine? De 'ultieme creatine'?

Of is de creatine ethyl ester beter? Ik heb tot nu alleen mono hydraat geprobeerd maar daar merk ik niet veel van.

Mijn whey is bijna op, daar doe ik nog max 3 dagen mee.. Dus als ik wacht tot die nieuwe er is zit ik eerst een paar dagen zonder whey. (A)

Als je nog een dag of 3-4 kunt doen met je Whey, dan zou ik zeker de Ultimate Creatine eens proberen.

Voor wat ik ervan heb gelezen lijkt het me een goeie vervanger/opvolger te zijn/worden van bv. de Ethyl.
Het is natuurlijk altijd voor iedereen verschillend hoe de werking van een bepaald product is, maar ik denk dat de Ultimate zeker het proberen waard is.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is op rustdagen 2x per dag creatine niet nodig. Als je alleen s' ochtends op de lege maag neemt, voldoet dat.
Verder is het goed. Qua dosering zou ik kiezen voor ongeveer 3 gr crea voor het trainen en 3gr erna.

Thanks iig!
Ja klopt 3gr zou iets mooier zijn. Al neem ik gewoon 1 klein lepeltje volgens mij zit dat richting de 4 gram, je kan iig beter teveel nemen dan te weinig :D

Het voordeel van de EAA's voor- en na de training is vooral de snelle opname. (geen vertering nodig) bcaa's werken meer afbraak voorkomen - eaa's opbouwend.

Yep, las ook ergens dat je pas 15 min later een wheyshake mocht nemen anders zat dat de vertering van EAA's in de weg?

Voor de rest zit ik nog te twijfelen welke ik zou nemen, in EAA zitten weer BCAA's en weer vica versa. Denk dat ik dan toch voor deze ga:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/magic-eaa Magic EAA

Magic EAA heeft zeker een toevoeging.
Gebruik hem zelf tijdens het trainen inplaats van ervoor/erna.
Verzuring is stuk minder daardoor en vind water met een smaakje wel zo lekker :P

Magic EAA heeft zeker een toevoeging.
Gebruik hem zelf tijdens het trainen inplaats van ervoor/erna.
Verzuring is stuk minder daardoor en vind water met een smaakje wel zo lekker :P

Merk je daardoor ook direct dat je meer kan tillen, meer reps kan maken?
Of je merkt het indirect door beter fysiek, en minder spierpijn?

Reps boeien me niet, heb vast patroon waar ik altijd met maximale op eindig.
Ik ben het type dat weinig rust pakt tussen setjes, geen discussie of het goed is of niet, het werkt bij mij.
Merk vooral dat ik makkelijker aan de volgende setje/oefening begin sinds gebruik van EAA.
Minder spierpijn zal er ook zeker indirect mee te maken hebben, al denk ik dat grotendeels gewoonweg voeding de grootste reden is.

luister brada's gewoon whey perfection halen die heb ik ook swa

Reps boeien me niet, heb vast patroon waar ik altijd met maximale op eindig.
Ik ben het type dat weinig rust pakt tussen setjes, geen discussie of het goed is of niet, het werkt bij mij.
Merk vooral dat ik makkelijker aan de volgende setje/oefening begin sinds gebruik van EAA.
Minder spierpijn zal er ook zeker indirect mee te maken hebben, al denk ik dat grotendeels gewoonweg voeding de grootste reden is.

Oh oke, ja me training ziet er wat anders uit. Merk vooral ook wel met creatine dat ik gewoon de volgende oefening na me compound gewoon sterker kan eindigen omdat ik zwaarder door kan gaan.

Spierpijn is maar raar, totaal niet consequent. Sommige dagen eet ik perfect en heb ik mofo veel spierpijn, andere dagen eet ik slecht train ik goed een geen spierpijn.

het innemen van whey zorgt toch voor eiwitten waardoor de spieren meer zullen groeien? of is whey puur voor het herstel en voorkomen van spierpijn?

het innemen van whey zorgt toch voor eiwitten waardoor de spieren meer zullen groeien? of is whey puur voor het herstel en voorkomen van spierpijn?

Beide. Merk dat als ik goed eet, dus meer eiwitten ik minder last van spierpijn heb en harder groei.

Het voorziet het lichaam van de noodzakelijke bouwstenen om aminozuren te produceren die voor de bouw van spierweefsel worden gebruikt
het regelmatig consumeren van whey eiwit in combinatie met sporten zal resulteren in spieropbouw

Heey,

Ik heb afgelopen week bij jullie whey perfection besteld, maar ik heb alweer een shake beker gekregen terwijl ik nog speciaal om wat samples had gevragen.

referentienummer:157776

Zouden jullie misschien alsnog wat samples kunnen toesturen?

Groet,

super

Heey,

Ik heb afgelopen week bij jullie whey perfection besteld, maar ik heb alweer een shake beker gekregen terwijl ik nog speciaal om wat samples had gevragen.

referentienummer:157776

Zouden jullie misschien alsnog wat samples kunnen toesturen?

Groet,

Heb je het ook aangegeven tijdens je bestelling, of alleen hier op het forum?

Kort maar krachtig ;)

Mijn punt is: ze zitten goed verstopt, en als je niet weet dat ze in het assortiment zitten en met welke zoeknaam je moet zoeken dan vind je ze niet zomaar. Dat is voor een webwinkel niet handig.

Het zou inderdaad een goede toevoeging zijn als er een apart gedeelte zou zijn met daarin non-supplement producten, dus dat men direct daarnaar toe kan gaan doormiddel van bv. een extra tab/button bovenaan de site.

De zoekfunctie werkt goed, je moet alleen wel de juiste keywords gebruiken voor het product wat je zoekt. :)

Nu nemen de supps bij B&F denk ik het grootste deel van de verkoopstats in, dus die zullen over het algemeen ook makkelijker vindbaar zijn dan de non-supplement producten.
Maar goed, ook non-supplement producten kunnen/mogen goed vindbaar zijn. :)

Laatst bewerkt:
weer bestelling geplaatst, dacht dat carnitine misschien wel leuk zou zijn bij m'n stack :)
extra's word altijd gewaardeerd ;) (had al neergezet bij opmerkingen).
ref: 158519

Groeten.

Ik heb vorige week Kre-Alkalyn besteld. En ik vind het echt heel goed werken.
Welke supplement kan ik erbij gebruiken om een pomp te krijgen en meer uithoudingsvermogen?

En me shake (berryblast) is bijna op. Maar ik wil dit keer een andere smaak :P Wat is een aanrader?

Thank you :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven