MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorige week Kre-Alkalyn besteld. En ik vind het echt heel goed werken.
Welke supplement kan ik erbij gebruiken om een pomp te krijgen en meer uithoudingsvermogen?

Pre-workout Power:
De lichaamsveranderende samenstelling van Pre-Workout Power:
-Het beste en meest langdurig werkende Pre-Workout - NO (Nitric Oxide) product!
-Heftige energie, concentratie en focus
-Bewezen en gepatenteerde ingedienten
-Samenstelling naar de meest recente inzichten
-Extreme kracht en uithoudingsvermogen
-Mindblowing spierpomps!! (het beste ooit!)
-Laat vetcellen vetzuren afgeven aan het bloed, waardoor spiercellen ze kunnen opnemen.
-Spiercellen kunnen meer glucose opnemen
-Stimuleert de verbranding van glucose en vetzuren door de spieren.
-Kan de omzetting van eiwitten in glucose afremmen (remt spierafbraak)
-Vergroot transport van zuurstof en voedingsstoffen naar de spieren
-Beschermd de spieren, spieren gaan zuiniger met aminozuren om.
-Krachtige toename van de explosieve spierkracht
-Zeer langdurige toename spierkracht
-Verlaagt de melkzuurconcentratie tijdens inspanning
-Snelle afvoer ammonium tijdens inspanning
-Aanhoudende heftige vergroting spiervolume
-Stimuleert extreem krachtig de ontwikkeling van spiermassa!

En me shake (berryblast) is bijna op. Maar ik wil dit keer een andere smaak :P Wat is een aanrader?

Als je de Whey Perfection bedoeld, dan is de banaan ook een aanrader, maar smaken verschillen. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Krimpie, die PWO vond ik echt smerig moest gelijk overgeven :p.
Ik zoek iets in pilvorm :)

En ik bedoelde inderdaad whey perfection. Dan maar even banaan proberen!

Thx

En me shake (berryblast) is bijna op. Maar ik wil dit keer een andere smaak :P Wat is een aanrader?

Thank you :)

Er zijn heel veel lekkere smaken van whey perfection en smaken verschillen natuurlijk. Zelf hou ik van de peach, chocalate, cookies and cream en berry blast.

Misschien een variety pack bestellen?

heee, ik ondervind wat problemen met mijn crack.

Ten eerste vind het ik uiterst lastig om het goed te laten oplossen.
Heb verschillende dingen geprobeert, eerst scheppen dan water er in, water er in en dan het er boven op. Het begint gewoon dood leuk te schuimen en daar blijft het wel bij. Probeer wat te roeren met bv een lepel maar weet niet of dat mag? en schudden is ook geen optie, nog tips?

p.m. gestuurd voor voedingsadvies, ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

ik heb 2 dagen geleden 100% whey isolaat ontvangen, de smaak is erg goed van de cookie&cream maar hij schuimt wel erg veel als ik 300ml water doe bij 1 schep zit bijna mijn hele beker vol met schuim wanneer ik schud, komt dit door de smaak die ik gekozen heb of doe ik iets fout?

Heb je aandelen ofzo? Of waarom zit je de hele tijd in dit topic te posten?

Ten eerste: nee ik heb geen aandelen B&F
Ten tweede: ik werk niet bij/voor B&F
Ten derde: heb je er last van? :rolleyes:
Ten vierde: voor de zoveelste keer.... ik ben een zeer tevreden klant, vandaar dat ik actief ben in dit topic.

Mocht je last van me hebben, dan mag je me daarover een pm sturen. ;)

Speciaal voor die mensen die last van mijn activiteit(en) hebben, heb ik een extra regeltje aan mijn signature toegevoegd. :x

Laatst bewerkt:
heee, ik ondervind wat problemen met mijn crack.

Ten eerste vind het ik uiterst lastig om het goed te laten oplossen.
Heb verschillende dingen geprobeert, eerst scheppen dan water er in, water er in en dan het er boven op. Het begint gewoon dood leuk te schuimen en daar blijft het wel bij. Probeer wat te roeren met bv een lepel maar weet niet of dat mag? en schudden is ook geen optie, nog tips?

Schudden vind ik altijd de beste optie. Shakebeker proberen? :)

p.m. gestuurd voor voedingsadvies, ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

Komt goed! :)

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

ik heb 2 dagen geleden 100% whey isolaat ontvangen, de smaak is erg goed van de cookie&cream maar hij schuimt wel erg veel als ik 300ml water doe bij 1 schep zit bijna mijn hele beker vol met schuim wanneer ik schud, komt dit door de smaak die ik gekozen heb of doe ik iets fout?

Nee hoor, maar zo te horen schuimt het wel heel erg. Gebruik je een blender? Dat heeft nog wel eens dat effect. :)

Ten eerste: nee ik heb geen aandelen B&F
Ten tweede: ik werk niet bij/voor B&F
Ten derde: heb je er last van? :rolleyes:
Ten vierde: voor de zoveelste keer.... ik ben een zeer tevreden klant, vandaar dat ik actief ben in dit topic.

Mocht je last van me hebben, dan mag je me daarover een pm sturen. ;)

Speciaal voor die mensen die last van mijn activiteit(en) hebben, heb ik een extra regeltje aan mijn signature toegevoegd. :x

Daar zijn wij ook erg dankbaar voor! :D

-Leon

maar er staat dat je het niet mag schudden :P

Pre Workout Pill is ook een goeie vervanger voor de poedervorm. ;)

Hoezo poedervorm? Pre workout power is heel wat anders dan de pre workout PILL.

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Heb je aandelen ofzo? Of waarom zit je de hele tijd in dit topic te posten?

Er zijn meer DBB'ers die zich dat beginnen af te vragen.:rolleyes:
Krimpie zegt wel van niet maar alles wijst wel naar die richting.;)

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Gaat een beetje moeilijk jou negeren je reageert werkelijk waar bijna op elke post die in dit topic word gepost. Niet kwaad bedoeld hoor maar je kan er ook in doorslaan.

P'emmetje sturen, heb ik al gedaan en was daar achteraf niet blij mee dat IK jou een pm heb gestuurd.

Laatst bewerkt:
Er zijn meer DBB'ers die zich dat beginnen af te vragen.:rolleyes:
Krimpie zegt wel van niet maar alles wijst wel naar die richting.;)

Of je het nu wel/niet gelooft, toch is het zo...
Ik heb in geen enkel opzicht banden/links met B&F, afgezien het feit dat ik een klant aldaar ben.

Gaat een beetje moeilijk jou negeren je reageert werkelijk waar bijna op elke post die in dit topic word gepost. Niet kwaad bedoeld hoor maar je kan er ook in doorslaan.

......

P'emmetje sturen, heb ik al gedaan en was daar achteraf niet blij mee dat IK jou een pm heb gestuurd.

Dan wil ik graag van je horen wat er aan de hand is.....

oke, vecht dit maar lekker via pm's uit, terug naar mijn vraag aan b&f

Jullie zeggen schudden, maar op de pot staat dat je niet mag schudden?

oke, vecht dit maar lekker via pm's uit, terug naar mijn vraag aan b&f

Ik hoef niks uit te vechten, voor zover ik weet is er niets aan de hand....

Jullie zeggen schudden, maar op de pot staat dat je niet mag schudden?

Crack kun je inderdaad beter niet schudden in een shaker, dit omdat je het risico loopt dat door de druk die ontstaat, alles onderzit als je je shaker opent.. ;)

Ik hoef niks uit te vechten, voor zover ik weet is er niets aan de hand....

Crack kun je inderdaad beter niet schudden in een shaker, dit omdat je het risico loopt dat door de druk die ontstaat, alles onderzit als je je shaker opent.. ;)

aha, net als bij koolzuurhoudende producten? dus goed roeren of voorzichtig schudden kan geen kwaad? zat het al te behandelen als een babytje met angst tijdens het roeren :P

aha, net als bij koolzuurhoudende producten? dus goed roeren of voorzichtig schudden kan geen kwaad? zat het al te behandelen als een babytje met angst tijdens het roeren :P

Ikzelf probeer altijd zo goed mogelijk te roeren idd, schudden heb ik geen goeie ervaringen mee. ;)

Je merkt al dat als je flink begint te roeren, de crack kan gaan schuimen.
Als je dat effect krijgt door het schudden in een afgesloten shaker, dan kun je het resultaat al raden. :haar:

Laatst bewerkt:
Heb dat zelf nooit ondervonden bij pre workouts.
Ookal werd er aangegeven dat er niet geschud mocht worden, gewoon rustig flesje kantelen hele tijd.
Rustig dop opendraaien en nergens last van.
Pre workout power kon ook niet geschud worden volgens een aantal, kan makkelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven