MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb dat zelf nooit ondervonden bij pre workouts.
Ookal werd er aangegeven dat er niet geschud mocht worden, gewoon rustig flesje kantelen hele tijd.
Rustig dop opendraaien en nergens last van.
Pre workout power kon ook niet geschud worden volgens een aantal, kan makkelijk :)

Als je het flesje rustig kantelt, zal het effect idd wel rustiger zijn, maar flink schudden kan ik niemand aanbevelen. ;)

Je moet ook niet meer doen dan nodig is :)

heee, ik ondervind wat problemen met mijn crack.

Ten eerste vind het ik uiterst lastig om het goed te laten oplossen.
Heb verschillende dingen geprobeert, eerst scheppen dan water er in, water er in en dan het er boven op. Het begint gewoon dood leuk te schuimen en daar blijft het wel bij. Probeer wat te roeren met bv een lepel maar weet niet of dat mag? en schudden is ook geen optie, nog tips?
Crack mag je wel roeren, maar niet schudden.
Duurt ook wel een tijdje voor het stopt met schuimen (en dan pas mag je het drinken).

??? Hoezo vecht dit maar uit via pm, aha het word mij nu helemaal duidelijk, ik mag gewoon GEEN feedback geven in dit topic.:rolleyes:
Er valt niets uit te vechten.

je mag wel feedback geven, maar ik vind dit topic zo handig om direct met de leverancier te praten, niet om door pagina's bekvechten te scrollen

Precies, daar is dit topic ook voor.... om vragen te beantwoorden en problemen met bestellingen zsm op te lossen. Denk dat BF genoeg tijd in dit topic steekt..
Daarom graag gerichte vragen...Ik kijk ook regelmatig hiero. Verder doe ik graag mee met bekvechten:D, maar dan een nieuw topic...

Ik zit te denken om de Amino Direct toe te voegen aan het hulppakket thuis :P
Nou zat ik te denken aan 1 maatdopje voor het ontbijt omdat het een stuk sneller word opgenomen als een shake.
Nu is de vraag: Is 1 maatdopje voldoende ?

Er is verder niets aan de hand.

Even allemaal diep in en uitademen, dan komt het vanzelf wel weer goed.

/me deelt virtuele koekjes uit aan iedereen in dit topic. ;)

Ik zit te denken om de Amino Direct toe te voegen aan het hulppakket thuis :P
Nou zat ik te denken aan 1 maatdopje voor het ontbijt omdat het een stuk sneller word opgenomen als een shake.
Nu is de vraag: Is 1 maatdopje voldoende ?

Amino Direct kun je 3x daags aan je voeding toevoegen, op ieder moment van de dag, dus ik denk dat 1 maatdopje wel genoeg moet zijn. :)
Zeker als je misschien ook nog andere supps gebruikt waar amino's in aanwezig zijn.

Laatst bewerkt:
EAA tijdens de training.
Dit gaat puur om voor het ontbijt, aangezien ik altijd moeilijk wakker word.
Daardoor lijkt amino direct de ideale oplossing, geen shake maken enzo binnen 5min dat je wakker bent :P

Ik kan niet betalen per ideal... hij laad de pagina niet.

Zowel in google chrome als internet explorer werkt hij niet...

En nu? Wil morgen graag de bestelling binnen hebben!

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to ssl://api.multisafepay.com:443 (Connection timed out) in /home/users/fitshop/bodyenfitshop.nl/web/multisafepay/xml.inc.php on line 118

Fatal error: Using $this when not in object context in /home/users/fitshop/bodyenfitshop.nl/web/multisafepay/xml.inc.php on line 140

Misschien zijn ze bezig met de site, aangezien er binnenkort wat nieuwe dingen gaan komen.

Zolang je voor 18:00 besteld, is de kans groot dat je bestelling morgen binnen is.
En anders even bellen met: 0513-683068

Of mailen naar: info @ bodyenfitshop . nl (zie ook http://www.bodyenfitshop.nl/contact)

Laatst bewerkt:

We zijn even aan het kijken hoe het komt

Je kunt ook met eenmalige incasso bestellen. Ook morgen in huis:)

Ik ga ervan uit dat we het snel oplossen..

hmm.. ok dan doe ik dat wel...

Bestelling geplaatst: 158651

Laatst bewerkt:
ook bestelling geplaatst: 158646 gelijk 2 potten trimethylglycine genomen, ben benieuwd..

iDeal is een landelijke storing. Multisafepay ligt eruit:rolleyes:

Wanneer krijgen jullie de niewe bcaa en creatine binnen??

Wanneer krijgen jullie de niewe bcaa en creatine binnen??

De BCAA zou vandaag eigelijk komen. Zal mischien morgen worden dan.

De Creatine eind deze week of begin volgende week:)

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Ok, bedankt!

Ook bedankt voor de snelle service:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Wanneer openen jullie trouwens een filiaal in Maastricht? (A)

Maastricht zou wel een mooi stad zijn inderdaad:D We richten ons voorlopig even op uitbreiding van het assortiment en service via internet. Daar hebben we onze handen nu vol aan!:)

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

iDeal werkt weer:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven