XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
=Nee hoor, maar zo te horen schuimt het wel heel erg. Gebruik je een blender? Dat heeft nog wel eens dat effect. :)-Leon

nee, ik gebruik gewoon een shakebeker. schuimt het minder erg als het in een blender doe?

zojuist no xplode bestelt (H)
smaak: lemon

Hoop het morgen al in huis te hebben, kijken hoe dit uitpakt!

Is mijn pakketje verzonden? 158467 .. T&T werkt niet.

Als je zojuist besteld hebt, dan werkt je Track en Trace link pas nadat TNT het pakketje opgehaald heeft bij B&F. ;)

Nog even wachten dus. :)

Je zal best wel eens een nuttig antwoord geven, maar misschien is het handiger als je je niet zo snel met dingen bemoeit. Al helemaal niet met zaken die jij niet kan uitzoeken. Ik heb het niet 'net' besteld. Laat B&F eens eerst antwoorden asjeblieft zeg.

Je zal best wel eens een nuttig antwoord geven, maar misschien is het handiger als je je niet zo snel met dingen bemoeit. Al helemaal niet met zaken die jij niet kan uitzoeken. Ik heb het niet 'net' besteld. Laat B&F eens eerst antwoorden asjeblieft zeg.

:)

........ het is bij sommige mensen ook nooit goed :(

Gezien het door sommige mensen niet gewaardeerd word dat ik post in dit topic, zal ik mijn reacties voortaan achterwege laten.

Wens ik sommige mensen veel plezier met klagen over andere mensen.

switching into silent modus

Krimpie begint inderdaad een beetje irritant te worden. Laat lekker B&F antwoord geven joh.

Ja ik las het :cool:, is het ook zo als je op zaterdag/zondag voor 18;00 bestelt dat het dan op maandag wordt geleverd?

We werken wel op zaterdag dus worden er wel een T&T links verzonden. Distributie van TNT is op maandag. De link is dan 's avonds actief.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Geen ruzie maken:D De intentie zal zeer zeker positief zijn:)

Laatst bewerkt:
Nieuwe bestelling geplaatst.
Referentie: 158698

Ben benieuwd :D

B&F, welke creatine zou je zelf nemen/raad je aan?
- result - die nieuwe creatine met 7 verschillende soorten of creatine monohydraat?

........ het is bij sommige mensen ook nooit goed

Gezien het door sommige mensen niet gewaardeerd word dat ik post in dit topic, zal ik mijn reacties voortaan achterwege laten.

Wens ik sommige mensen veel plezier met klagen over andere mensen.

switching into silent modus

Pff wat een eersteklas huillie ben jij zeg. Zoals ik al zei, je zal best wat nuttigs bijdragen! Stop alleen met antwoorden waar je niks van af weet, en daarmee doel ik op zaken die alleen B&F kunnen inzien. Administratie weetjewel. Nou suc6 verder! En voel je niet zo aangevallen. Ik wil je niet afzeiken hoor, zo ben ik dan weer net niet.:cool:

De Trace gaat inderdaad werken na de eerste scan van TNT. Dat is 's avonds laat. Onderweg Dank je, voor de bestelling!

Ah dat wist ik niet! Nou bedankt en tot de volgende bestelling :D

Laatst bewerkt:
wel handig zo gratis shake baker :P, kan wel weer een nieuwe gebruiken.
Is het zo met no xplode dat je moet roeren en niet shaken??? En roeren tot het is opgelost?

B&F, welke creatine zou je zelf nemen/raad je aan?
- result - die nieuwe creatine met 7 verschillende soorten of creatine monohydraat?

Creapure (monohydraat) is natuurlijk gewoon goed. Op Result! hebben we hele goede resultaten en ik denk betere als op mono. De nieuwe Ultimate Creatine kan ik nog niet vergelijken met Result! qua resultaten. Deze is nog niet binnen. De praktijk zal het moeten uitwijzen. Gaat wel ook een knaller worden, denk ik!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven