=Nee hoor, maar zo te horen schuimt het wel heel erg. Gebruik je een blender? Dat heeft nog wel eens dat effect.-Leon
nee, ik gebruik gewoon een shakebeker. schuimt het minder erg als het in een blender doe?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
=Nee hoor, maar zo te horen schuimt het wel heel erg. Gebruik je een blender? Dat heeft nog wel eens dat effect.-Leon
nee, ik gebruik gewoon een shakebeker. schuimt het minder erg als het in een blender doe?
Gewoon even laten staan is de beste oplossingHoop het morgen al in huis te hebben, kijken hoe dit uitpakt!

Voor 18:00 uur besteld, is over het algemeen de volgende dag in huis.![]()
, is het ook zo als je op zaterdag/zondag voor 18;00 bestelt dat het dan op maandag wordt geleverd?Is mijn pakketje verzonden? 158467 .. T&T werkt niet.

Als je zojuist besteld hebt, dan werkt je Track en Trace link pas nadat TNT het pakketje opgehaald heeft bij B&F.
Nog even wachten dus.![]()
Je zal best wel eens een nuttig antwoord geven, maar misschien is het handiger als je je niet zo snel met dingen bemoeit. Al helemaal niet met zaken die jij niet kan uitzoeken. Ik heb het niet 'net' besteld. Laat B&F eens eerst antwoorden asjeblieft zeg.

zojuist no xplode bestelt (H)
smaak: lemon
Hoop het morgen al in huis te hebben, kijken hoe dit uitpakt!

Je zal best wel eens een nuttig antwoord geven, maar misschien is het handiger als je je niet zo snel met dingen bemoeit. Al helemaal niet met zaken die jij niet kan uitzoeken. Ik heb het niet 'net' besteld. Laat B&F eens eerst antwoorden asjeblieft zeg.

Is mijn pakketje verzonden? 158467 .. T&T werkt niet.
Dank je, voor de bestelling!
Ja ik las het, is het ook zo als je op zaterdag/zondag voor 18;00 bestelt dat het dan op maandag wordt geleverd?
De intentie zal zeer zeker positief zijn
........ het is bij sommige mensen ook nooit goed
Gezien het door sommige mensen niet gewaardeerd word dat ik post in dit topic, zal ik mijn reacties voortaan achterwege laten.
Wens ik sommige mensen veel plezier met klagen over andere mensen.
switching into silent modus

De Trace gaat inderdaad werken na de eerste scan van TNT. Dat is 's avonds laat. Onderweg Dank je, voor de bestelling!

Nieuwe bestelling geplaatst.
Referentie: 158698
Ben benieuwd![]()
Morgen in huis..B&F, welke creatine zou je zelf nemen/raad je aan?
- result - die nieuwe creatine met 7 verschillende soorten of creatine monohydraat?