- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beste B&F shop
had vrijdag middag/begin avond wat besteld
nog steeds niet binnen helaas
maar ik zie bij de verzending het volgende adres:
8447GK HEERENVEEN
ik woon zelf in sneek.. dus dat is een half uurtje/ 3 kwartier vandaan waar ik woon.
Komt de vertraging allemaal door de sneeuw?
status is nu:
Status: Shipment pre-alerted
wat houd dat in?

Oke, maar omdat de prijs ook iets hoger ligt dan de ultimate creatine, zal die ultimate creatine toch sowieso niet beter zijn? Want ik wil morgen al bestellen vandaar
Zeker doen dus!Is de riem trouwens uit jullie assortiment met klittenband?
Hey B&F,
Vandaag was er een dopingcontrole in mijn gym.
Ik heb een urinestaal moeten geven en mijn auto werd doorzocht.
Vlak voor de training had ik de Pre-workout power genomen.
Moet ik me zorgen maken?
Grtz

Echt gaar hoor, die controles in jullie land, tis gewoon een beroving van je vrijheid!!!![]()
Hey B&F,
Moet ik me zorgen maken?
Grtz
[/QUOTE=siddjel;5385741Hey B&F,
Moet ik me zorgen maken?
Westrijdatleten checken bij de bond.......... het is bij sommige mensen ook nooit goed
Gezien het door sommige mensen niet gewaardeerd word dat ik post in dit topic, zal ik mijn reacties voortaan achterwege laten.
Wens ik sommige mensen veel plezier met klagen over andere mensen.
switching into silent modus

Beste Krimpie,
Een aantal DBB'ers kunnen het niet zo waarderen, dat klopt.
Deze DBB'ers zien liever dat B&F hun vragen beantwoord, hoe goed je het ook bedoeld, je doet het dan toch nooit goed.
Een aantal DBB'ers kunnen het wel waarderen dat je zo snel op hun vraag antwoord. Voor hun maakt het niet uit wie hun vraag beantwoord.
Dat je zegt dat je je reacties achterwege laat vind ik jammer, denk dat je dat ook niet moet doen. Je vind het leuk toch? Je hebt er plezier in toch?
Dan alsjeblieft geen sentimenteel gedoe like switching on to silent modus, tenzij je robocop bent.
Probeer gewoon vragen die direkt aan B&F gesteld worden een beetje te mijden, en je een beetje concentreren op de niet direkte vragen, know what i mean?
Dus even diep ademhalen in en uit en in en uit, post laten bezinken and get back to life.
Damocell

En dan alsnog al had hij aandelen in bf, was hij de eigenaar of zelfs van de concurrent. Zolang hij niks negatiefs doet zie ik het probleem niet.
Dit topic gaat over alle vragen omtrent Body en Fitshop en supplementen, toch ideaal dat iemand zo snel antwoord geeft. De rest loopt beetje huilie huilie te doen.
Trek je er niks van aan krimpie![]()

Crea mono, moet je nemen op de rust dagen. TMS alleen na het trainen en de pre workout power voor het trainen. Er zit caffeine in de PWP. Dit werkt elkaar niet tegen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.Hoi, om de zooi weer on topic te helpen:
Ik overweeg om de pre-workout power icm TMS te gaan gebruiken. Nu heb ik 2 vragen.
1; Ik heb nog een pot creatine mono hier staan, zou ik deze op rustdagen kunnen gebruiken ipv de TMS? Gaat die weer langer mee namelijk.
2; Waarschijnlijk al tien keer gevraagd, maar in PWP zit zowel caffeine als crea. Werkt dit elkaar tegen? Of niet in zulke kleine mate?
Bvd voor antwoord.
Hoi, om de zooi weer on topic te helpen:
Ik overweeg om de pre-workout power icm TMS te gaan gebruiken. Nu heb ik 2 vragen.
1; Ik heb nog een pot creatine mono hier staan, zou ik deze op rustdagen kunnen gebruiken ipv de TMS? Gaat die weer langer mee namelijk.
2; Waarschijnlijk al tien keer gevraagd, maar in PWP zit zowel caffeine als crea. Werkt dit elkaar tegen? Of niet in zulke kleine mate?
Bvd voor antwoord.

Crea mono, moet je nemen op de rust dagen. TMS alleen na het trainen en de pre workout power voor het trainen. Er zit caffeine in de PWP. Dit werkt elkaar niet tegen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
(had ik even over het hoofd gezien
Zo net feedback gegeven over body & fitshop.nl, niets anders dan lof natuurlijk. Ga zo door! En dan slijm ik niet de service is gewoon goed & snel (feit).