MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, maar omdat de prijs ook iets hoger ligt dan de ultimate creatine, zal die ultimate creatine toch sowieso niet beter zijn? Want ik wil morgen al bestellen vandaar

beste B&F shop

had vrijdag middag/begin avond wat besteld

nog steeds niet binnen helaas

maar ik zie bij de verzending het volgende adres:
8447GK HEERENVEEN

ik woon zelf in sneek.. dus dat is een half uurtje/ 3 kwartier vandaan waar ik woon.

Komt de vertraging allemaal door de sneeuw?

status is nu:
Status: Shipment pre-alerted

wat houd dat in?

Laatst bewerkt:
beste B&F shop

had vrijdag middag/begin avond wat besteld

nog steeds niet binnen helaas

maar ik zie bij de verzending het volgende adres:
8447GK HEERENVEEN

ik woon zelf in sneek.. dus dat is een half uurtje/ 3 kwartier vandaan waar ik woon.

Komt de vertraging allemaal door de sneeuw?

status is nu:
Status: Shipment pre-alerted

wat houd dat in?

Dan heb je vrijdag net na 18:00 uur bestelt denk ik. De zending is dan vandaag voorgemeld en verzonden. Morgen in huis. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Oke, maar omdat de prijs ook iets hoger ligt dan de ultimate creatine, zal die ultimate creatine toch sowieso niet beter zijn? Want ik wil morgen al bestellen vandaar

De Ultimate Creatine is in ieder geval een top-keuze. We verwachten er erg veel van:) Zeker doen dus!

Is de riem trouwens uit jullie assortiment met klittenband?

Dopingcontrole

Hey B&F,

Vandaag was er een dopingcontrole in mijn gym.
Ik heb een urinestaal moeten geven en mijn auto werd doorzocht.

Vlak voor de training had ik de Pre-workout power genomen.
Moet ik me zorgen maken?

Grtz

Gerananime staat op de dopinglijst toch in Belgie ?
Of geld dat alleen voor pro's ?

Hey B&F,

Moet ik me zorgen maken?

Grtz

Echt gaar hoor, die controles in jullie land, tis gewoon een beroving van je vrijheid!!! :mad:

Echt gaar hoor, die controles in jullie land, tis gewoon een beroving van je vrijheid!!! :mad:

Is echt ****ing bullshit die controles. In het profcircuit vind ik het OK, net zoals bij het wielrennen. Trouwens als ze dit controleren mogen ze in het weekend ook 's avond mensen thuis gaan controleren of ze bezopen zijn. Dit laatste is net zo'n onzin als hobby sporters controleren op allerlei middelen.

[/QUOTE=siddjel;5385741Hey B&F,

Moet ik me zorgen maken?[/QUOTE]

In pwp zit inderdaad geranamine, bij een aantal bonden staat dit op de doping lijst en volgens mij geldt het alleen bij wedstrijden.

Het beste vraag je het even na bij de gym, zou mij als ik jou was niet teveel zorgen maken MAAR als je ook wedstrijden doet, kan je beter supps waar geranamine inzit laten staan.

Laatst bewerkt:
Hey B&F,

Moet ik me zorgen maken?

Grtz

Nee, dit is een toegestaan product. Alleen niet voor doping gecontroleerde sporters.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

[/QUOTE=siddjel;5385741Hey B&F,

Moet ik me zorgen maken?

In pwp zit inderdaad geranamine, bij een aantal bonden staat dit op de doping lijst en volgens mij geldt het alleen bij wedstrijden.

Het beste vraag je het even na bij de gym, zou mij als ik jou was niet teveel zorgen maken MAAR als je ook wedstrijden doet, kan je beter supps waar geranamine inzit laten staan.[/QUOTE]

Klopt, je bent als recreant vrij om de doen.:) Westrijdatleten checken bij de bond..

Laatst bewerkt:
........ het is bij sommige mensen ook nooit goed :(

Gezien het door sommige mensen niet gewaardeerd word dat ik post in dit topic, zal ik mijn reacties voortaan achterwege laten.

Wens ik sommige mensen veel plezier met klagen over andere mensen.

switching into silent modus

Beste Krimpie,

Een aantal DBB'ers kunnen het niet zo waarderen, dat klopt.
Deze DBB'ers zien liever dat B&F hun vragen beantwoord, hoe goed je het ook bedoeld, je doet het dan toch nooit goed.

Een aantal DBB'ers kunnen het wel waarderen dat je zo snel op hun vraag antwoord. Voor hun maakt het niet uit wie hun vraag beantwoord.

Dat je zegt dat je je reacties achterwege laat vind ik jammer, denk dat je dat ook niet moet doen. Je vind het leuk toch? Je hebt er plezier in toch?

Dan alsjeblieft geen sentimenteel gedoe like switching on to silent modus, tenzij je robocop bent.:D
Probeer gewoon vragen die direkt aan B&F gesteld worden een beetje te mijden, en je een beetje concentreren op de niet direkte vragen, know what i mean?

Dus even diep ademhalen in en uit en in en uit, post laten bezinken and get back to life.

Damocell

Beste DBB'ers die in dit topic posten en/ of lezen

Laten wij het met zijn allen even leuk en vriendelijk houden tegenover wie dan ook in dit topic.
Ik hoop dat ik met mijn post hierboven netjes verwoord hebben wat een aantal van jullie denken ten aanzien van Krimpie.

Krimpie bedoelt het goed, geef hem een kans, don't judge the person until you know the man.:)

En dan alsnog al had hij aandelen in bf, was hij de eigenaar of zelfs van de concurrent. Zolang hij niks negatiefs doet zie ik het probleem niet.

Dit topic gaat over alle vragen omtrent Body en Fitshop en supplementen, toch ideaal dat iemand zo snel antwoord geeft. De rest loopt beetje huilie huilie te doen.

Trek je er niks van aan krimpie ;)

Hoi, om de zooi weer on topic te helpen:

Ik overweeg om de pre-workout power icm TMS te gaan gebruiken. Nu heb ik 2 vragen.
1; Ik heb nog een pot creatine mono hier staan, zou ik deze op rustdagen kunnen gebruiken ipv de TMS? Gaat die weer langer mee namelijk.
2; Waarschijnlijk al tien keer gevraagd, maar in PWP zit zowel caffeine als crea. Werkt dit elkaar tegen? Of niet in zulke kleine mate?

Bvd voor antwoord.

Beste Krimpie,

Een aantal DBB'ers kunnen het niet zo waarderen, dat klopt.
Deze DBB'ers zien liever dat B&F hun vragen beantwoord, hoe goed je het ook bedoeld, je doet het dan toch nooit goed.

Een aantal DBB'ers kunnen het wel waarderen dat je zo snel op hun vraag antwoord. Voor hun maakt het niet uit wie hun vraag beantwoord.

Dat je zegt dat je je reacties achterwege laat vind ik jammer, denk dat je dat ook niet moet doen. Je vind het leuk toch? Je hebt er plezier in toch?

Dan alsjeblieft geen sentimenteel gedoe like switching on to silent modus, tenzij je robocop bent.:D
Probeer gewoon vragen die direkt aan B&F gesteld worden een beetje te mijden, en je een beetje concentreren op de niet direkte vragen, know what i mean?

Dus even diep ademhalen in en uit en in en uit, post laten bezinken and get back to life.

Damocell

Krimpie ademt even diep in, laat daardoor een lekkere scheet and gets back to life. ;)

silent modus offline

Thank you damocell, respect voor je post. :thumbs:

Ik zal me proberen een beetje in te houden met reacties posten.
Het is nou eenmaal een beetje mijn hobby om mensen te helpen waar ik dat kan, en dan kan ik inderdaad wel eens wat te ver doorschieten in mijn enthousiasme. ;)

Ik zal proberen om me wat in te houden, en proberen toch de mensen te helpen zij het met mate.

En dan alsnog al had hij aandelen in bf, was hij de eigenaar of zelfs van de concurrent. Zolang hij niks negatiefs doet zie ik het probleem niet.

Dit topic gaat over alle vragen omtrent Body en Fitshop en supplementen, toch ideaal dat iemand zo snel antwoord geeft. De rest loopt beetje huilie huilie te doen.

Trek je er niks van aan krimpie ;)

Was het maar waar dat ik aandelen B&F had. :D

Het was inderdaad mijn bedoeling om iedereen zoveel mogelijk te voorzien van antwoorden, ben er alleen een beetje in doorgeschoten. ;)
Maar goed, Krimpie is back, maar niet als een hyperactieve poster, maar gewoon als Krimpie. :)

Gaan we bij deze weer allemaal back on topic. :thumbs:

Laatst bewerkt:
@ Krimpie, opgelost. Case closed.:)

Hmmmm Krimpie die smurf had wel leuke ideetjes voor de site van B&F, hé Krimpie ideetje, maak een puzzel in dit topic en de eerste die het oplost krijgt 5 euro korting bij B&F, ach zeg maar wat hoor hihihihihi blijven lachen kerel.

Welke straps van jullie site adviseren jullie?

Ik overweeg om de pre-workout power icm TMS te gaan gebruiken. Nu heb ik 2 vragen.
1; Ik heb nog een pot creatine mono hier staan, zou ik deze op rustdagen kunnen gebruiken ipv de TMS? Gaat die weer langer mee namelijk.
2; Waarschijnlijk al tien keer gevraagd, maar in PWP zit zowel caffeine als crea. Werkt dit elkaar tegen? Of niet in zulke kleine mate?

Bvd voor antwoord.
Crea mono, moet je nemen op de rust dagen. TMS alleen na het trainen en de pre workout power voor het trainen. Er zit caffeine in de PWP. Dit werkt elkaar niet tegen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

Zo net feedback gegeven over body & fitshop.nl, niets anders dan lof natuurlijk:D. Ga zo door! En dan slijm ik niet de service is gewoon goed & snel (feit).

• Like
Waarderingen: B&F

Bvd voor antwoord.

De antwoorden;:)

1. Ja, je kunt op rustdagen de TMS vervangen voor Mono.
2. Nee, dit werkt elkaar niet tegen. Het gaat inderdaad om de totale hoeveelheid per dag.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Crea mono, moet je nemen op de rust dagen. TMS alleen na het trainen en de pre workout power voor het trainen. Er zit caffeine in de PWP. Dit werkt elkaar niet tegen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

Yep:) (had ik even over het hoofd gezien:D

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Welke straps van jullie site adviseren jullie?

Powerstraps Flex

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Zo net feedback gegeven over body & fitshop.nl, niets anders dan lof natuurlijk:D. Ga zo door! En dan slijm ik niet de service is gewoon goed & snel (feit).

:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven