MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ongeveer 2 weken. In de smaken chocolate en vanilla.
Om het lange wachten te compenseren zullen we een hele leuke actie doen als de Scivation Whey er weer is:D:)

Heel blij dat ze er weer zijn , prijs/kwaliteit en kwa smaak een hele goede whey maar de verkoopprijs is toch hetzelfde als vroeger ?

Goedenavond,

Ik dacht reageer hier even, want had gemaild door de bevestigings-email te beantwoorden, maar dat is niet gelukt.

Ik had wat Total Mass Solution besteld, wat mij een erg goed product lijkt, met ordernummer 73811, maar tot nu toe heb ik nog niks binnen.

En normaal heb ik het de volgende dag binnen, dus dacht maar even horen of er iets mis is.

Het is al goed, heb zonet een mailtje gekregen dat jullie hem hebben terug gekregen van TNT, morgen heb ik hem binnen. Bedankt voor de altijd goede service.

Heel blij dat ze er weer zijn , prijs/kwaliteit en kwa smaak een hele goede whey maar de verkoopprijs is toch hetzelfde als vroeger ?

Klopt, heb je gelijk in inderdaad..

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Het is al goed, heb zonet een mailtje gekregen dat jullie hem hebben terug gekregen van TNT, morgen heb ik hem binnen. Bedankt voor de altijd goede service.

Graag gedaan.

Net de exclusive whey binnen gekregen, straks zal ik hem eens proeven. Ohja bloed geil meisje zeg van de TNT, dikke t*ring. Ik wist niet dat zulke dames daar werken.

Een testobooster bestellen wordt dus overbodig ;)

Ik ben super tevreden over het nieuwe product complex carb gainer van jullie, echt top de smaak de prijs en de inhoud allemaal goed vandaar dat ik nu voor de 2e x een pot heb besteld ik heb ook ff HMB erbij gedaan ik zit nu ook aan de crea mono dus eens kijken of dit product nog wat extra's bied.....Ik hoef trouwens geen shake beker erbij die heb ik ik genoeg daarvoor in de plaats heb ik liever een sample'tje ofzo:D

ref. nr. 31255

Danke je:)
Ik heb het doorgegeven, komt goed.
ik heb evengoed een beker ontvangen en geen sample:(

Ik zie dat jullie nog venom van ALRI hebben, is deze nog net zo superieur als toen het nog in de andere verpakking zat? qua fatburner.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Pakje is vandaag aangekomen.bedankt voor de vlotte levering en de samples!

Die is/was precies hetzelfde als de ouwe hyperdrive. Gaan als een banaan. :D

Hoewel ik meer resultaten had met Lipo6, kwa vermindering van het vet %. De rush van Chocamine is wel ongekend.

Dat zoek ik dus :) die hardcoreness van de vroegere hyperdrive :D Dan is AMP the way to go?

Hallo,

heb zonet mijn whey protein isolate van dynamatize (4.5 kg) ontvangen
met shakebeker ontvangen , erg goede service!

heb alleen een kleine vraag, vermits het poeder in een zak zit ;
hoelang bewaart dit ongeveer na opening ?

bedankt

Laatst bewerkt:
hoe lang duurt het alvorens een bestelling verzonden wordt?
op 1 augustus besteld (ref 73901) met vooruitbetaling naar belgie
pot CEE van B & F???

Hallo,

heb zonet mijn whey protein isolate van dynamatize (4.5 kg) ontvangen
met shakebeker ontvangen , erg goede service!

heb alleen een kleine vraag, vermits het poeder in een zak zit ;
hoelang bewaart dit ongeveer na opening ?

bedankt!

Je kunt de zak gewoon goed afsluiten en in de doos houden. Kwaliteit blijft dan net zo als in een pot of emmertje.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

hoe lang duurt het alvorens een bestelling verzonden wordt?
op 1 augustus besteld (ref 73901) met vooruitbetaling naar belgie
pot CEE van B & F???

Bestellingen met vooruitbetaling worden altijd direct verzonden na ontvangst van de betaling. Ik zit nu niet op kantoor, morgenochtend zal ik je de status doormailen maar als je deze vandaag nog niet hebt gehad, dan zal deze ongetwijfeld morgen bij je worden aangeboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven