XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Leon,

Goedemorgen Leon,

Zit met een vraag die hierboven in de vorige post ook ter sprake kwam.

Over caffeine en creatine:
Caffeine: ik heb oploskoffie en ik drink de laatste daarvan te veel. Nu begrijp ik dat de verhouding in pwp de creatine niet gaat tegen werken.
Vraag:
Hoeveel caffeine of kop/mok koffie gaat creatine wel tegen werken?
Thanx

Natuurlijk mag ook iemand anders die het weet mij een antwoord geven.

Volgens mij heeft het ook mee te maken wanneer je de creatine en koffie neemt.
Ik heb altijd direct na het trainen creatine en drink pas uur later mijn koffie.
Voor zover ik kan beoordelen ondervind ik daar geen last van met de opname van creatine :).
Geen idee of dit helemaal klopt natuurlijk, alleen lijkt mij er genoeg tijd tussen te zitten.

@ Leon,

Goedemorgen Leon,

Zit met een vraag die hierboven in de vorige post ook ter sprake kwam.

Over caffeine en creatine:
Caffeine: ik heb oploskoffie en ik drink de laatste daarvan te veel. Nu begrijp ik dat de verhouding in pwp de creatine niet gaat tegen werken.
Vraag:
Hoeveel caffeine of kop/mok koffie gaat creatine wel tegen werken?
Thanx

Natuurlijk mag ook iemand anders die het weet mij een antwoord geven.

Het antwoord van CreaPure:

Creatine and Caffeine

Taking large doses of caffeine (5 mg per kg body weight per day) cancels the ergogenic (performance enhancing) effect of creatine. Smaller amounts of caffeine (for example, 1–2 cups of coffee), on the other hand, do not seem to have an adverse impact on the effects of creatine.

Kom ik aan met me 4bakken koffie per dag.
Maar heeft de tijd wanneer je creatine en koffie neemt er niks mee te maken dan ?
Lijkt mij dat als je uur na inname van creatine een bak koffie drinkt, de creatine toch al opgenomen is ?

Hmmm 1 or 2 cups. :rolleyes:

Thanx.

Kom ik aan met me 4bakken koffie per dag.
Maar heeft de tijd wanneer je creatine en koffie neemt er niks mee te maken dan ?
Lijkt mij dat als je uur na inname van creatine een bak koffie drinkt, de creatine toch al opgenomen is ?

Je theorie is niet onlogisch:rolleyes:

Ik dacht dat het effect van creatine en caffeine op elkaar allang ontkracht was?

Ik had eens gehoord op de site van myfittribe waar Nick Jones en Jamo Nezzar hier een discussie over hadden.

Ze zeiden dat je creatine en cafeïne samen kunt nemen.
Je creatine gewoon 45 min voor de training en de cafeïne juist ervoor en dat je er dan geen problemen van ondervind.

Volgens mij is dit weer zo'n discussie waar je maanden over door kunt gaan omdat bepaalde onderzoeken elkaar tegen werken :P

Weer een bestelling gedaan. :)

Hebben jullie een T&T van mijn bestelling? Kan niks op de site vinden.

Jullie hadden toch No Xplode BSN in de aanbieding of ben ik nou gek

De Sint mag nog even blijven en mijn 4 KG whey perfection binnen gooien;
Bestelnr: 158935

GRAAG GEEN SHAKEBEKERS MEER! (Kan er bijna een winkel mee opendoen)
Samples zijn welkom!

Oh man echt JAMMER dat ik gister niet heb besteld :mad::mad:

Als je op deze link klikt en dit product bestelt dan stuur ik de No-Xplode voor de aanbiedingsprijs voor je:)

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

De Sint mag nog even blijven en mijn 4 KG whey perfection binnen gooien;
Bestelnr: 158935

GRAAG GEEN SHAKEBEKERS MEER! (Kan er bijna een winkel mee opendoen)
Samples zijn welkom!

Regel ik:)

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Micronized BCAA Poeder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uhm volgens mij heb ik weer hetzelfde probleem met Track&Trace als tijdje terug.
Hij geeft namelijk hele tijd alleen aan dat die is voorgemeld gisteren.

Ref: 158698

Misschien dat jullie het kunnen zien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven