Ecto19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm volgens mij heb ik weer hetzelfde probleem met Track&Trace als tijdje terug.
Hij geeft namelijk hele tijd alleen aan dat die is voorgemeld gisteren.
Ref: 158698
Misschien dat jullie het kunnen zien ?

TNT mag wel opschieten, wil voor het eten gaan trainen maar ze zijn nog niet gekomen! Heb er vertrouwen in dat ze nog komen, voor 6u bestelt volgende dag binnen right?
De TNT normaliter ook, al twijfel ik vandaag een beetje..Als je op deze link klikt en dit product bestelt dan stuur ik de No-Xplode voor de aanbiedingsprijs voor je
---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------
Regel ik
---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------
Micronized BCAA Poeder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
Wij liggen 100% op schema. As alwaysDe TNT normaliter ook, al twijfel ik vandaag een beetje..
?
Haha wat wil je daarmee zeggen, dat ik nog een dag moet wachten?

Is die nieuwe bcaa van jullie hetzelfde als die jullie eerst hadden alleen dan beter opneembaar? Of ook betere kwaliteit enz?
---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------
En kloppen die voedingswaarden wel? Las toevallig dat er maar 0,06 gr eiwit inzat en 5 gram kh, terwijl bij die pure muscle bcaa geloof ik per 10 gram bcaa ook 10 gr eiwit
Is die nieuwe bcaa van jullie hetzelfde als die jullie eerst hadden alleen dan beter opneembaar? Of ook betere kwaliteit enz?
---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------
En kloppen die voedingswaarden wel? Las toevallig dat er maar 0,06 gr eiwit inzat en 5 gram kh, terwijl bij die pure muscle bcaa geloof ik per 10 gram bcaa ook 10 gr eiwit

Beetje verkeerd uitgedrukt misschien. Maar omdat het allebei gewoon van eigen merk creatine is, zullen ze de betere denk eerder voor meer geld verkopen. Lijkt mij in ieder geval.
.Dat komt omdat aminozuren niet geklasseerd worden als eiwitten.
Klopt, dank je!Gezien, dank je
---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------
Nee, dat niet. Even afwachten![]()

?Always pleased to help!
En ik moet jou bedanken voor zulke mooie sups met zulke scherpe prijzen!
Wanner komt de CM trouwens?
De Citrulline Malaat is hoop ik midden-eind volgende week leverbaar.

begon mijn slaap te verminderen en begon ik een goede focus te krijgen. Ik stond niet te springen van energie maar ik voelde wel een zeer felle verandering.
)