XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
TNT mag wel opschieten :P, wil voor het eten gaan trainen maar ze zijn nog niet gekomen! Heb er vertrouwen in dat ze nog komen, voor 6u bestelt volgende dag binnen right?

referentienummer: 158658

Laatst bewerkt:
Uhm volgens mij heb ik weer hetzelfde probleem met Track&Trace als tijdje terug.
Hij geeft namelijk hele tijd alleen aan dat die is voorgemeld gisteren.

Ref: 158698

Misschien dat jullie het kunnen zien ?

6.12.2010: Zending is voorgemeld

06.12.2010: Zending gesorteerd in sorteercentrum

07.12.2010: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

:D

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

TNT mag wel opschieten :P, wil voor het eten gaan trainen maar ze zijn nog niet gekomen! Heb er vertrouwen in dat ze nog komen, voor 6u bestelt volgende dag binnen right?

Wij liggen 100% op schema. As always:) De TNT normaliter ook, al twijfel ik vandaag een beetje..

Wat een slome h**ren bij TNT zeg :mad:

Edit: Thx voor het kijken in ieder geval :)

Laatst bewerkt:
Is die nieuwe bcaa van jullie hetzelfde als die jullie eerst hadden alleen dan beter opneembaar? Of ook betere kwaliteit enz?

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

En kloppen die voedingswaarden wel? Las toevallig dat er maar 0,06 gr eiwit inzat en 5 gram kh, terwijl bij die pure muscle bcaa geloof ik per 10 gram bcaa ook 10 gr eiwit

Is die nieuwe bcaa van jullie hetzelfde als die jullie eerst hadden alleen dan beter opneembaar? Of ook betere kwaliteit enz?

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

En kloppen die voedingswaarden wel? Las toevallig dat er maar 0,06 gr eiwit inzat en 5 gram kh, terwijl bij die pure muscle bcaa geloof ik per 10 gram bcaa ook 10 gr eiwit

Dat komt omdat aminozuren niet geklasseerd worden als eiwitten.

Je mag losse aminozuren niet als volledige eiwitten declareren volgens de wet. Ze geven wel energie maar je mag het niet op het label aangeven:D

De bcaa's zijn gemicroniseerd, beter en sneller opneembaar. Daarnaast volledig oplosbaar. Eerst was optimum volgens mij deze enige die ze hadden en nu wij ook.:)

Beetje verkeerd uitgedrukt misschien. Maar omdat het allebei gewoon van eigen merk creatine is, zullen ze de betere denk eerder voor meer geld verkopen. Lijkt mij in ieder geval.

Ik snap je redenering volledig. Maar dat is een beetje scampi's vergelijken met kip (scampi's = duur, kip = goedkoop). En toch hebben ze dezelfde "waarden". Als je een beetje snapt wat ik bedoel :p.

Net dit ook gepost bij de review sectie van de pre workout power pill.
Maar omdat er veel zijn die eerder hier lezen het ook maar hier posten. ;)

Daarstraks de pill getest.

Wel voor het studeren en niet voor het trainen. Maar daar kan ik immers ook goed energie voor gebruiken :D

Ik was letterlijk in slaap aan het vallen voor mijn boeken. Gisteren van 10 - 22 geleerd met echt maar een uurtje pauze te nemen. Dat in combinatie met mijn buikgriep van de afgelopen dagen, tel daar nog eens een nachtje met maar 5 uur slaap bovenop vervolgens een examen van 3,5 uur lang gevolgd door weer 3 uur leren.

Ja zo moe was ik dus :p

Een half uur na inname (1 uur na eten) en 5 min na het snoepen :) begon mijn slaap te verminderen en begon ik een goede focus te krijgen. Ik stond niet te springen van energie maar ik voelde wel een zeer felle verandering.
Anderhalf uur geleden heb ik deze ingenomen en voel nu nog steeds een goede focus. Mijn ogen zijn nog zwaar maar mijn geest en lichaam zijn nog fit.

Volgende keer eens testen op een nuchtere maag of in combinatie met een cafeïne capsule voor een super drive. :D

Toppertje van B&F.
Wordt en blijver!!

vraagje over pre workout power en tms:

ik wil altijd het liefst zsm trainen na het avondeten. (niet direct, ff eten laten zakken :))
Dus ik neem in principe altijd vrijwel direct ná het eten pwp & tms, dan half uurtje/driekwartier wachten en dan knallen. kan dit kwaad?

je kan ze trouwens niet allebei in 1 shake gooien hè? :$

net een pot 2000 gr 100% whey isolaat besteld :)
mag ik er mss sampletjes bij (A)(A)?? wil ook graag ander dingetjes uitproberen
Referentienummer: 158977

Anabolic WMS is dextrose alleen betere kwaliteit.
WMS zorgt ook voor minder pieken dan dextrose dacht ik.
Snelle koolhydraten na de training hebben een toegevoegde waarde om glycogeenlevels aan te vullen van de spieren, zo zullen de spieren eiwitten gebruiken voor herstel.
Ook zorgt het voor betere opname van creatine en whey shake.

Alles weer binnen :)

En weer een aantal leuke spulletjes om te proberen :D

Zoals altijd topservice :thumbs:

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven