Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anabolic WMS is dextrose alleen betere kwaliteit.WMS zorgt ook voor minder pieken dan dextrose dacht ik.
Snelle koolhydraten na de training hebben een toegevoegde waarde om glycogeenlevels aan te vullen van de spieren, zo zullen de spieren eiwitten gebruiken voor herstel.
Ook zorgt het voor betere opname van creatine en whey shake.

Hoe kan dextrose van betere kwaliteit zijn, is toch gewoon een standaard product? Zou je dat verder kunnen uitleggen?

Vanmiddag lag mn pot whey voor de deur, altijd leuk dat soort pakjes rond deze dagen :D
Had de choco 4,5kg ontvangen, de smaak is super, net echt choco milkshake :thumbs:

Ook nog een vanille sample ontvangen, deze is super lekker met water!

Thanks voor de shaker!

Net dit ook gepost bij de review sectie van de pre workout power pill.
Maar omdat er veel zijn die eerder hier lezen het ook maar hier posten. ;)

Daarstraks de pill getest.

Wel voor het studeren en niet voor het trainen. Maar daar kan ik immers ook goed energie voor gebruiken :D

Ik was letterlijk in slaap aan het vallen voor mijn boeken. Gisteren van 10 - 22 geleerd met echt maar een uurtje pauze te nemen. Dat in combinatie met mijn buikgriep van de afgelopen dagen, tel daar nog eens een nachtje met maar 5 uur slaap bovenop vervolgens een examen van 3,5 uur lang gevolgd door weer 3 uur leren.

Ja zo moe was ik dus :p

Een half uur na inname (1 uur na eten) en 5 min na het snoepen :) begon mijn slaap te verminderen en begon ik een goede focus te krijgen. Ik stond niet te springen van energie maar ik voelde wel een zeer felle verandering.
Anderhalf uur geleden heb ik deze ingenomen en voel nu nog steeds een goede focus. Mijn ogen zijn nog zwaar maar mijn geest en lichaam zijn nog fit.

Volgende keer eens testen op een nuchtere maag of in combinatie met een cafeïne capsule voor een super drive. :D

Toppertje van B&F.
Wordt en blijver!!

Nice review! Eigenlijk precies zoals het zou moeten zijn:)

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Vanmiddag lag mn pot whey voor de deur, altijd leuk dat soort pakjes rond deze dagen :D
Had de choco 4,5kg ontvangen, de smaak is super, net echt choco milkshake :thumbs:

Ook nog een vanille sample ontvangen, deze is super lekker met water!

Thanks voor de shaker!

Mooi dat het je zo goed bevalt. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Hoe kan dextrose van betere kwaliteit zijn, is toch gewoon een standaard product? Zou je dat verder kunnen uitleggen?

Waxy Maize Starch en Dextrose zijn twee verschillende producten.

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Alles weer binnen :)

En weer een aantal leuke spulletjes om te proberen :D

Zoals altijd topservice :thumbs:

Groeten

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

net een pot 2000 gr 100% whey isolaat besteld :)
mag ik er mss sampletjes bij (A)(A)?? wil ook graag ander dingetjes uitproberen
Referentienummer: 158977

Dank je:) ik geef het direct even door..

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

vraagje over pre workout power en tms:

ik wil altijd het liefst zsm trainen na het avondeten. (niet direct, ff eten laten zakken :))
Dus ik neem in principe altijd vrijwel direct ná het eten pwp & tms, dan half uurtje/driekwartier wachten en dan knallen. kan dit kwaad?

je kan ze trouwens niet allebei in 1 shake gooien hè? :$

Ik zou de pre-workout power dan 20 minuten voor de training nemen.
TMS&PWP kunnen wel samen in 1 shaker.

Ik gaf dextrose als voorbeeld omdat er duidelijk werd gevraagd, wat iemand zich moest voorstellen bij WMS.
Ze hebben beide hetzelfde doeleinde alleen is WMS van mais en betere kwaliteit :)

Pfffffffff gister is er gewoon niet aangebeld maar wel een briefje in de bus, hij was ook veel te vroeg (tnt komt hier standaard na 18:00).. Staakt de post vandaag? Als hij niet komt dan...:(

gisteren besteld vandaag om 10u binnen gewoon topie nog klein vraagje over amino direct waneer is het beste om te nemen

Pfffffffff gister is er gewoon niet aangebeld maar wel een briefje in de bus, hij was ook veel te vroeg (tnt komt hier standaard na 18:00).. Staakt de post vandaag? Als hij niet komt dan...:(

De pakketpost staakt niet. Geen zorgen.:)

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

gisteren besteld vandaag om 10u binnen gewoon topie nog klein vraagje over amino direct waneer is het beste om te nemen

Het is snel opneembaar en eigenlijk wel geschikt op elk moment dat je snel amino's tot je wilt nemen. :)

Zonet mijn eerste bestelling geplaatst!

Referentienr: 159157

Ik kijk er naar uit!

edit: wat gebeurt er als je niet thuis bent? Ik heb morgenvoormiddag een hele voormiddag les en ben maar thuis rond 1u...
edit 2: Wanneer u bij bezorging van uw bestelling niet thuis bent zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden. Daarna kunt u uw pakket afhalen bij het voor u dichtstbijzijnde postkantoor.

Site niet goed gelezen, mijn excuses =)

Laatst bewerkt:

Een zeer snel opneembare koolhydraatbron uit graan. Een beetje de tegenhanger van Vitargo. Specifiek geschikt om te nemen na de training voor snelle aanvulling spierglycogeen.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Zonet mijn eerste bestelling geplaatst!

Referentienr: 159157

Ik kijk er naar uit!

edit: wat gebeurt er als je niet thuis bent? Ik heb morgenvoormiddag een hele voormiddag les en ben maar thuis rond 1u...

Dank je:) We versturen altijd direct dus de bestelling wordt morgen aangeboden. Als je niet thuis bent dan komen ze de dag erna nog een keer.

eerst drink ik wyshake en dan halfuurtje later pwp is da goe zo of moet je maag nog nuchtiger zijn

Ik drink ook uur voor het trainen een whey shake en half uur later de pwp.
Werkt nog steeds goed :)

Pakketje weer bezorgd, helemaal super.
Bedankt voor de samples en bidon :D

Aan de hand van een topic hier en de link naar 1 van de stoffen in deze pre workout, vroeg ik mij af of deze ooit in NL komt.
Werd ook gezegd dat het door bepaalde stoffen misschien niet mogelijk zou zijn.
Kan 1 van jullie de stoffen nakijken ?, aangezien jullie daar beter zicht op hebben :)

http://www.advantagesupplements.com/ctd-labs-noxipro-extreme-energizing-pre-workout-300gm.html

Edit:
Link naar topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/n-carbamylglutamaat-verhoogt-aanmaak-spierweefsel-260563/

Ja, ik zag het. Eens kijken of we iets meer info over het stofje kunnen opduikelen:D

En heb je al wat uitgezocht en wat gevonden?
ga je het in het assortiment nemen?

ok en wanneer denk je het te hebben?

Laatst bewerkt:
Ze zijn er mee bezig.
Contact is gelegd met CTD Labs alleen ze ondervinden wat probleempjes dacht ik :)
Hopelijk zijn die snel verholpen :P

Vraagje: Gisteren voor de middag een bestelling geplaatst en heb 's avonds het geld overgeschreven op jullie Belgische rekeningnummer. Die bestelling geplaatst hebben, kreeg ik direct een email: bestelling is verzonden, met de tracklink erbij. Echter lijkt er nog niet veel gebeurd te zijn :p, ik hoop dat ik alles juist heb gedaan. (geen zin om email te schrijven:p).

referentienummer 158885 =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven