XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje: Gisteren voor de middag een bestelling geplaatst en heb 's avonds het geld overgeschreven op jullie Belgische rekeningnummer. Die bestelling geplaatst hebben, kreeg ik direct een email: bestelling is verzonden, met de tracklink erbij. Echter lijkt er nog niet veel gebeurd te zijn :p, ik hoop dat ik alles juist heb gedaan. (geen zin om email te schrijven:p).

referentienummer 158885 =)

Deze zending ligt klaar. als morgen het geld wordt bijgeschreven dan gaat de zending direct weg:) Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

En heb je al wat uitgezocht en wat gevonden?
ga je het in het assortiment nemen?

Ja:)

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ze zijn er mee bezig.
Contact is gelegd met CTD Labs alleen ze ondervinden wat probleempjes dacht ik :)
Hopelijk zijn die snel verholpen :P

komt goed:D

Hoop het, staat me wat leuks te wachten dan :D

@ B&F:

Mijn vrouw wil ook aan de shake's, voor in de avond, dus ik denk aan de micellar!
Nu weet ze niet welke smaak, dus de vraag of je enkele smaakjes wilt sturen ?
(geen choco of cookie..)

Bestelling binnen, top top top! :)

Bestelling binnen :D
Leek wel verlate sinterklaas met al die samples, thanks B&F :D
Service is uitermate goed zoals altijd :thumbs:

IEmand al de nieuwe bcaa geprobeerd??

Hé Krimpie.... alles goed?:)

Heeft er iemand interesse voor samples van DRIVE, 2x6pillen.
Ik kan er niks mee helaas.

Ik ben trouwens wel erg blij met mn samples in mn bestelling die ik vandaag heb binnengekregen :D

@ B&F:

Mijn vrouw wil ook aan de shake's, voor in de avond, dus ik denk aan de micellar!
(geen choco of cookie..)

We hebben er helaas geen samples van. Zelf vind ik Berry en Banaan het lekkerst dan.:)

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

IEmand al de nieuwe bcaa geprobeerd??

We hebben er al best veel verkocht voor de 1e dag, maar nog niet aan dbb leden:D

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Bestelling binnen :D
Leek wel verlate sinterklaas met al die samples, thanks B&F :D
Service is uitermate goed zoals altijd :thumbs:

Dank je!!

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Bestelling binnen, top top top! :)

Mooi:).

Mededeling,

Vanaf donderdag t/m zondag ben ik er niet. Dus ook even geen reactie van mij in ons topic.

Vanaf maandagochtend vroeg ben ik weer present.

Leon zal zoveel mogelijk vragen beantwoorden.

Dank jullie voor je begrip.

Tot maandag :hello:

-Ilco

Tot maandag en have fun!

Have fun Ilco :)

Ik gebruik momenteel de magic EAA,kan ik die blijven gebruiken of is het misschien interessant om over te stappen naarde nieuwe ultra-micronized BCAA poeder?

@ B&F:

(geen choco of cookie..)
Micellar Casein Superior in de smaak berry is zeker een aanrader!

Ik gebruik momenteel de magic EAA,kan ik die blijven gebruiken of is het misschien interessant om over te stappen naarde nieuwe ultra-micronized BCAA poeder?

EAA en BCAA zijn 2 verschillende producten.

Waarvoor zou je willen overstappen?

EAA - vooral voor Bulken
BCAA - vooral voor cutten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven