Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
EAA en BCAA zijn 2 verschillende producten.

Waarvoor zou je willen overstappen?

EAA - vooral voor Bulken
BCAA - vooral voor cutten.

Ik ben momenteel aan het cutten,dus daarom ook een beetje en het proberen van een ander product,of het misschien een positief effect heeft op mijn lichaam.:)

Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel aan het cutten,dus daarom ook een beetje en het proberen van een ander product,of het misschien een positief effect heeft op mijn lichaam.:)

Waarvoor koop je eerst een product, en ga je pas achteraf vragen stellen?
Niet erg snugger

Zou het gewoon lekker zo laten. In EAA zitten ook BCAA's en visa versa, om dat dan om te draaien zal denk niet de moeite waard zijn.

Ik weet dat EAA een goed product is,maar nu komt body en fit met een nieuwe BCAA en een mens blijft nieuwsgierig..

Ik weet dat EAA een goed product is,maar nu komt body en fit met een nieuwe BCAA en een mens blijft nieuwsgierig..

Aha, zo oh oke.

Je kan inderdaad de nieuwe BCAA proberen aangezien je in de cut zit, en dat je pas de EAA gaat beginnen als je weer bent aan het bulken. Al is dat beetje omslachtig. Mss leuk als je geld teveel hebt :p

Me potje EAA is over een weekje op,dus moet toch gaan bestellen haha:P

Iemand hiermee al bekend?

de ingredienten zijn goed, lekker basic prijs ook goed. alleen staat de dossering van de stoffen onderling er niet goed op.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/tested-nutrition/tested-burner

De ingrediënten van Tested Burner

-Cafeïne Anhydrous: .
-Groene Thee extract (50% EGCG):
-Cayenne Peper (Capsium extract): Net
-Looizuur (Gallic Acid):
-Geranium extract:

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Dank je:) ik geef het direct even door..

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ik zou de pre-workout power dan 20 minuten voor de training nemen.
TMS&PWP kunnen wel samen in 1 shaker.

thanks. is gister netjes bezorgd. zat een sample whey perfection bij :)
thx

Is het nog mogelijk om de smaak van mijn bestelling 159390 te veranderen naar Raspberry? Ik zat weer eens niet op te letten :D

Misschien is het een idee om kadobonnen te verkopen? Zo vlak voor kerst zou dit erg leuk zijn :D

Heb gisteren een eerste bestelling bij jullie geplaatst en meteen betaald maar heb nog steeds geen mailtje gekregen om te tracen. Moest ik nog iets speciaals doen?

refnr: 159157

geachte Body En Fitshop.

ik had op 8-11-2010 een bestelling gedaan waarin 3 potten van PURE MUSCLE BCAA'S had besteld van jullie merk.
(referentie nr: 152140)

Ik heb vandaag me eerste van de 3 geopend en ontdekte dat er allemaal hele kleine korreltjes inzaten die niet wouden oplossen in me shake.
Je hoort ook de harde korrels vallen als je in een beker gooit.
normaal hoort dit 100% poeder te zijn maar dat is nu absoluut niet zo.

Ik kan op de 3 potten ook helemaal geen houdbaarheidsdatum vinden.
Dus ik denk dat de 3 potten flink over de datum zijn.

Wat moet ik hiermee?
Graag zou ik een reactie willen via PM

groeten.

Laatst bewerkt:
Hey B&F,

Normaal bestel ik altijd bij jullie via ideal(ing) alleen dat gaat nu niet lukken. Als ik dan kies voor eenmalige machtiging, heb ik het dan ook gewoon morgen binnen? En moet je daar nog extra dingen of iets dergelijks voor doen?

Ja, dan heb je je bestelling gewoon de volgende dag binnen :thumb:

Oke dat is mooi, neem aan dat die stakingen niet zijn bij pakketjes?

Beste mensen van body & fit enig idee wanneer Result crea weer binnen komt ? :rolleyes: ben beetje nieuwsgierig, heb al meerdere positieve reacties over dat spul gelezen

Heb ook wat besteld en het ligt nog steeds bij het sorteercentrum...Daar zullen die s*kkels ook wel staken.

Ik gebruik momenteel de magic EAA,kan ik die blijven gebruiken of is het misschien interessant om over te stappen naarde nieuwe ultra-micronized BCAA poeder?

EAA en BCAA zijn 2 verschillende producten.

Waarvoor zou je willen overstappen?

EAA - vooral voor Bulken
BCAA - vooral voor cutten.

:thumbs:

Is het nog mogelijk om de smaak van mijn bestelling 159390 te veranderen naar Raspberry? Ik zat weer eens niet op te letten :D

Bel ons even op kantoor. Heb hier geen toegang tot de bestellingen en dan komt het helemaal goed! :thumbs:

Misschien is het een idee om kadobonnen te verkopen? Zo vlak voor kerst zou dit erg leuk zijn :D

Geen slecht idee :D

Heb gisteren een eerste bestelling bij jullie geplaatst en meteen betaald maar heb nog steeds geen mailtje gekregen om te tracen. Moest ik nog iets speciaals doen?

refnr: 159157

Junkmail gekeken? :) Anders kan die nog binnen komen. :)

geachte Body En Fitshop.

ik had op 8-11-2010 een bestelling gedaan waarin 3 potten van PURE MUSCLE BCAA'S had besteld van jullie merk.
(referentie nr: 152140)

Ik heb vandaag me eerste van de 3 geopend en ontdekte dat er allemaal hele kleine korreltjes inzaten die niet wouden oplossen in me shake.
Je hoort ook de harde korrels vallen als je in een beker gooit.
normaal hoort dit 100% poeder te zijn maar dat is nu absoluut niet zo.

Ik kan op de 3 potten ook helemaal geen houdbaarheidsdatum vinden.
Dus ik denk dat de 3 potten flink over de datum zijn.

Wat moet ik hiermee?
Graag zou ik een reactie willen via PM

groeten.

Dat kan natuurlijk niet. Bel even naar ons en dan komt het helemaal goed! :)

Ja, dan heb je je bestelling gewoon de volgende dag binnen :thumb:

Klopt! :)

Beste mensen van body & fit enig idee wanneer Result crea weer binnen komt ? :rolleyes: ben beetje nieuwsgierig, heb al meerdere positieve reacties over dat spul gelezen

Ilco zal deze vraag maandag voor je beantwoorden. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven