Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Micellar Casein Superior in de smaak berry is zeker een aanrader!
De strawberry smoothie smaak is ook een topper.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Micellar Casein Superior in de smaak berry is zeker een aanrader!
EAA en BCAA zijn 2 verschillende producten.
Waarvoor zou je willen overstappen?
EAA - vooral voor Bulken
BCAA - vooral voor cutten.

Ik ben momenteel aan het cutten,dus daarom ook een beetje en het proberen van een ander product,of het misschien een positief effect heeft op mijn lichaam.![]()
Ik weet dat EAA een goed product is,maar nu komt body en fit met een nieuwe BCAA en een mens blijft nieuwsgierig..

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------
Dank jeik geef het direct even door..
---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------
Ik zou de pre-workout power dan 20 minuten voor de training nemen.
TMS&PWP kunnen wel samen in 1 shaker.

Oke dat is mooi, neem aan dat die stakingen niet zijn bij pakketjes?

Ik gebruik momenteel de magic EAA,kan ik die blijven gebruiken of is het misschien interessant om over te stappen naarde nieuwe ultra-micronized BCAA poeder?
EAA en BCAA zijn 2 verschillende producten.
Waarvoor zou je willen overstappen?
EAA - vooral voor Bulken
BCAA - vooral voor cutten.
Is het nog mogelijk om de smaak van mijn bestelling 159390 te veranderen naar Raspberry? Ik zat weer eens niet op te letten![]()
Misschien is het een idee om kadobonnen te verkopen? Zo vlak voor kerst zou dit erg leuk zijn![]()

Heb gisteren een eerste bestelling bij jullie geplaatst en meteen betaald maar heb nog steeds geen mailtje gekregen om te tracen. Moest ik nog iets speciaals doen?
refnr: 159157
Anders kan die nog binnen komen. 
geachte Body En Fitshop.
ik had op 8-11-2010 een bestelling gedaan waarin 3 potten van PURE MUSCLE BCAA'S had besteld van jullie merk.
(referentie nr: 152140)
Ik heb vandaag me eerste van de 3 geopend en ontdekte dat er allemaal hele kleine korreltjes inzaten die niet wouden oplossen in me shake.
Je hoort ook de harde korrels vallen als je in een beker gooit.
normaal hoort dit 100% poeder te zijn maar dat is nu absoluut niet zo.
Ik kan op de 3 potten ook helemaal geen houdbaarheidsdatum vinden.
Dus ik denk dat de 3 potten flink over de datum zijn.
Wat moet ik hiermee?
Graag zou ik een reactie willen via PM
groeten.

Ja, dan heb je je bestelling gewoon de volgende dag binnen![]()

Beste mensen van body & fit enig idee wanneer Result crea weer binnen komt ?ben beetje nieuwsgierig, heb al meerdere positieve reacties over dat spul gelezen