bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan het gewoon achter elkaar blijven nemen. zet KORT gezegt chlosterol om in test. Heeft niet effectief op de andere lichamelijke processen, dus het is bijvoorbeeld niet zo dat je testesteron productie hierdoor in de war raakt of iets dergelijksHeb net 2 potjes natural test besteld,weet iemand hoe lang ik dit product (DAA) kan nemen?
1 potje is goed voor 30 dagen,daarna een rustperiode of neem ik het 2e gewoon door?
groeten
FG

je kan het gewoon achter elkaar blijven nemen. zet KORT gezegt chlosterol om in test. Heeft niet effectief op de andere lichamelijke processen, dus het is bijvoorbeeld niet zo dat je testesteron productie hierdoor in de war raakt of iets dergelijks
Ben benieuwd wat jij er van voelt! Hoe oud ben je?
Gaan we even goed over denken!voor jou leeftijdscategorie zou het meest effect hebben.Ben 28,heb nog nooit test boosters of dergelijke genomen maar deze lijkt me wel één die echt werkt.
Ik verwacht er geen wonderen van maar ben ook benieuwd.
Bedankt voor je reply en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaring ermee.
ik ben 18 en voel er al zelf iets van. Good luck!
En wat zijn de weekaanbiedingen van deze week?
Alle DBB'ers voor straks een fijn weekend!
![]()

Boeiend, zijn gewoon hetzelfde alleen andere verpakking.Beste B&F
Ik heb zonet mijn pakketje ontvangen!
Vooreerst bedankt voor de drinkbus en de pre-workout power sample.
Ik zit wel met een probleem:
Ik had bij mijn bestelling (159157) deze creatine besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide
maar nu zie ik in mijn pakket deze creatine zitten:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/universal/universal-micronized-creapure-creatine
Was hier een reden voor of is het gewoon een foutje? Hoe lossen we dit op?
Bij een bestelling van de B&F Special Stack zit daar nou al een shake beker bij?