XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F

Ik heb zonet mijn pakketje ontvangen!
Vooreerst bedankt voor de drinkbus en de pre-workout power sample.

Ik zit wel met een probleem:
Ik had bij mijn bestelling (159157) deze creatine besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide

maar nu zie ik in mijn pakket deze creatine zitten:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/universal/universal-micronized-creapure-creatine

Was hier een reden voor of is het gewoon een foutje? Hoe lossen we dit op?

Dat was bij mij ook, maar ik was er erg blij mee ;)
Ik bestel ook sindsdien de universal :p

Laatst bewerkt:
Ikke niet weten, ik werk niet voor of bij B&F.
Ik weet alleen dat als je bij B&F ergens netjes om vraagt, het vaak er wel bijgedaan wordt. ;)

Ik heb er destijds bij mijn bestelling om gevraagd, en hem dus ook gekregen.

Goede service dus!
Ik zal het bij de opmerking zetten dan!
:thumbs:

Staat vaak aangegeven bij het product of er een shakebeker bij zit.
Staat het er niet bij, kun je het aangeven bij Opmerkingen tijdens het bestellen of je doet niet cheapy en betaald 2euro voor een zo'n ding.

PWO pil besteld :P Hoop dat het me energie geeft :)

Ik heb ook bij de opmerkingen gevraagd om een sample van whey perfection chocolade. Hoop dat het niet vergeten wordt. Berry blast is bijna op :)
Bedankt!

Ref nummer? Komt voor de bakker dan! :) Edit" Lama zie al dat je bij de opmerkingen hebt gezet! :P

Heb net 2 potjes natural test besteld,weet iemand hoe lang ik dit product (DAA) kan nemen?
1 potje is goed voor 30 dagen,daarna een rustperiode of neem ik het 2e gewoon door?
groeten
FG

2 weken rust en dan weer door. :)

Ben 28,heb nog nooit test boosters of dergelijke genomen maar deze lijkt me wel één die echt werkt.
Ik verwacht er geen wonderen van maar ben ook benieuwd.
Bedankt voor je reply en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaring ermee.

En? Ben je al groot, groen en boos ? :D

TNT pakketservice staakt inderdaad niet.

Gisteren besteld en vanavond pas om 7 uur m'n Whey Perfection berry blast gekregen. Dacht dat het niet meer zou komen omdat er op de track&trace de hele dag alleen maar stond dat het pakketje in het sorteercentrum was.

Maar ben erg tevreden over de smaak van het spul en de snelle levering :thumbs:

Goed om te horen! :thumbs:

Bij een bestelling van de B&F Special Stack zit daar nou al een shake beker bij?

Heel vaak komen ze standaard erbij, maar voor de zekerheid altijd even aangeven. :)

Shakebeker krijg je bij elke bestelling.

Was gisteren al bekend, krijg je geen mail?
http://www.bodyenfitshop.nl/extraaanbiedingen

:cool:

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Laat het een wijze les voor jullie zijn, mannen. Altijd inschrijven voor de nieuwsbrief van BNF! :D

Jij ook super week-end!! :D

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

:d

Beste B&F

Ik heb zonet mijn pakketje ontvangen!
Vooreerst bedankt voor de drinkbus en de pre-workout power sample.

Ik zit wel met een probleem:
Ik had bij mijn bestelling (159157) deze creatine besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide

maar nu zie ik in mijn pakket deze creatine zitten:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/universal/universal-micronized-creapure-creatine

Was hier een reden voor of is het gewoon een foutje? Hoe lossen we dit op?

Ik kan dat vanaf deze locatie niet 1 2 3 zien. Geef ons vandaag of morgen even een belletje. Dan komt er een oplossing en duidelijkheid. :)

Ikke niet weten, ik werk niet voor of bij B&F.
Ik weet alleen dat als je bij B&F ergens netjes om vraagt, het vaak er wel bijgedaan wordt. ;)

Ik heb er destijds bij mijn bestelling om gevraagd, en hem dus ook gekregen.

Vaak wel? Wanneer niet kan je beter zeggen! :D

Dank u, dank u!

Vanavond maar weer eens een gezellige karma ronden doen!

-Leon

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, top geregeld met verzending! ook bedankt voor de samples, helaas geen shakebeker erbij hoewel ik dit wel had aangegeven en het staat ook op de bon! jammer referentienummer: 159282

wat is het verschil tussen de high quality omega 3 en de omega 3 fish-oil beide van Now Foods?

Tja als je erom vraagt zien ze het wel eens over het hoofd.
Betaal 2euro voor zo'n ding en hij zit er 100% bij.
Man man die 2euro is toch geen rib uit je lijf en erna gaan mensen nog zeuren dat iets wat er gratis bij komt er toevallig een keer niet bij zit ???
Wees blij dat ze het überhaupt nog doen en zelfde geld bij samples :)

Laatst bewerkt:
kan niet kiezen tussen de smaken van whey perfection, echt #*%#* haha :D
bijna elke smaak is wel lekker!

persoonlijk vind ik chocolade 't minste, moest bijna nekken, maar elke smaak is anders he :) !

Trouwens nog een vraagje tussendoor;

heb er al aan zitten denken om Micellar Casein Superior te nemen, in combi met whey perfection..

is het mogelijk om 's ochtends een shake met 30gr whey perfection, 2.5 gr creapure creatine te nemen

en na de trainingen een shake met 30gr whey perfection, 20 gr caseine, en 2.5 gr creatine ??

is dit mogelijk?? of moet ik dit apart drinken?

Het is wel aan te raden om eerst creatine te nemen en 15 min later whey.

Dit, omdat whey moeilijker wordt opgenomen. En creatine sneller, als je dit mixt duurt het alleen maar langer.

Het is wel aan te raden om eerst creatine te nemen en 15 min later whey.

Dit, omdat whey moeilijker wordt opgenomen. En creatine sneller, als je dit mixt duurt het alleen maar langer.

hm denk niet dat dit klopt.. heb tal mensen gevraagd over het gebruik van creatine en whey tegelijkertijd, en alleen maar positieve reacties.. mijn vraag is daarom nu dan ook of ik hier ook nog een schep (20 gr) caseine bij in kan doen..?

Caseine is weer ander verhaal omdat het een stuk langzamer is.
Zou de caseine toch een 15min later nemen :)

Caseine is weer ander verhaal omdat het een stuk langzamer is.
Zou de caseine toch een 15min later nemen :)

De Caseine neem ik altijd in de ochtend + voor het slapen gaan, dit vanwege de "uren lange" afgifte. :D

wat is het verschil tussen de high quality omega 3 en de omega 3 fish-oil beide van Now Foods?

De Omega 3 Fish-oil is helemaal cholesterol vrij, terwijl de andere 12 mg. per serving bevat.

Laatst bewerkt:
Gaat bij degene die de vraag stelt om caseine na de training :)
Dus daar antwoord ik op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven