Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja als je erom vraagt zien ze het wel eens over het hoofd.
Betaal 2euro voor zo'n ding en hij zit er 100% bij.
Man man die 2euro is toch geen rib uit je lijf en erna gaan mensen nog zeuren dat iets wat er gratis bij komt er toevallig een keer niet bij zit ???
Wees blij dat ze het überhaupt nog doen en zelfde geld bij samples :)

stuur jij maar eens de link van een shakebeker dan op bodyenfitshop.nl

oooh, waar zoek jij dan op? ik heb er nog op gezocht en als ik het kon vinden had ik die 2.5 euro er wel voor over gehad, maar aangezien ik het niet kon vinden en ik heb goed gezocht heb ik gevraagd om een shakebeker, begrijp je het nu?

Ik kijk altijd op merk :)
Body en Fitnutrition -> lijst doorscrollen en voila :)
Als het goed is komt er een aparte sectie voor zodat accessoires makkelijker te vinden zijn.

Ik begrijp het :P

Ik kan dat vanaf deze locatie niet 1 2 3 zien. Geef ons vandaag of morgen even een belletje. Dan komt er een oplossing en duidelijkheid. :)

Ik laat het gewoon zo voor deze keer :). Veel verschil op beide producten zit er niet hé. Als het bij deze ene keer blijft is het geen probleem! :)
(geef me volgende keer wat meer samples ofzo, haha :P )

Daar zijn volgens mij heel veel slechte reviews over geweest Jacky.

Ziet er wel heel erg goed uit. Enig idee waar die in NL te bestellen zijn?

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, top geregeld met verzending! ook bedankt voor de samples, helaas geen shakebeker erbij hoewel ik dit wel had aangegeven en het staat ook op de bon! jammer referentienummer: 159282

En op de bon en aangegeven. Iemand gaat de zweep hier krijgen! We maken het dubbel en dwars goed bij je volgende bestelling. Beloofd. :)

Tja als je erom vraagt zien ze het wel eens over het hoofd.
Betaal 2euro voor zo'n ding en hij zit er 100% bij.
Man man die 2euro is toch geen rib uit je lijf en erna gaan mensen nog zeuren dat iets wat er gratis bij komt er toevallig een keer niet bij zit ???
Wees blij dat ze het überhaupt nog doen en zelfde geld bij samples :)

Dit is waar, maar als het op de bon staat en is aangegeven dan moet het er gewoon bij zitten. Helaas wil het soms door de drukte er wel eens bij inschieten. :o

kan niet kiezen tussen de smaken van whey perfection, echt #*%#* haha :D
bijna elke smaak is wel lekker!

persoonlijk vind ik chocolade 't minste, moest bijna nekken, maar elke smaak is anders he :) !

Berry Blast! :D

Trouwens nog een vraagje tussendoor;

heb er al aan zitten denken om Micellar Casein Superior te nemen, in combi met whey perfection..

is het mogelijk om 's ochtends een shake met 30gr whey perfection, 2.5 gr creapure creatine te nemen

en na de trainingen een shake met 30gr whey perfection, 20 gr caseine, en 2.5 gr creatine ??

is dit mogelijk?? of moet ik dit apart drinken?

Creatine inderdaad eerst en daarna kan je prima de eiwitmix nemen. Zo 10 a 15 minuten. :)

Het is wel aan te raden om eerst creatine te nemen en 15 min later whey.

Dit, omdat whey moeilijker wordt opgenomen. En creatine sneller, als je dit mixt duurt het alleen maar langer.

eeuuuh klein vraagje ik was net aan het kijken voor de pro -shaker op jullie site maar ik zie die niet kan aan mij liggen maar misschien hebben jullie die ook niet . kleine hint is dit dan.

http://www.youtube.com/watch?v=xCD5Hes4n2Q&feature=player_embedded

Daar zijn volgens mij heel veel slechte reviews over geweest Jacky.

Klopt, ik heb er zelf ook mee gespeelt op de fibo toen, maar ik zelf was er niet over te spreken. Veel gedraai en gedoe en moeilijk schoon te houden.

-Leon

P.S Iemand nog interesse in chocoletters ''L'' ? Heb er gewoon teveel gekregen! :D

Net me spullen binnen :D

Ik vroeg om een sample van whey perfection choco. Netjes erbij gekregen. En wat is die lekker!!!! Aanstaande week bestel ik hem :D

HARTSTIKKE BEDANKT! ECHT TOP!!!!

aha oke dan is het goed ik dacht misschien wel makkelijk om een shake mee te nemen en instant te maken ...aan de andere kant ook al maak je die een 2 uur op voorhand zal niet veel mis mee zijn denk ik zo..... enne nog bedankt voor de samples..

Gisteren besteld en verwachtte vandaag de pakketdienst, maar de status staat nog steeds op Zending Voorgemeld, dat gaat hem dus niet meer worden vandaag. :(

Hey b&f ik heb een enkele vragen omtrent volgende producten:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100
Iso-100: hydrolisaat
Samenstelling per 100 gram:
Eiwit 89,25 gram
Energie 378 kcal
Koolhydraten 0 gram
Vet 0 gram

Wat zijn de ervaringen hierover (zowel van jullie als anderen)?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/100-whey-isolaat
100% whey isolaat
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 379 kcal
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram
Mineralen 2,2 gram

Is de smaak van naturel wat te doen? Die koolhydraten zijn suikers veronderstel ik ... maar wat doen deze in een naturel shake?

En wat is jullie mening/ervaring tussen deze 2 producten?

Hydrolisaat is the shit!

Hey B&F,

Net een bestelling geplaatst '159953' maar zag nergens waar ik kon bijschrijven voor een paar extra samples, had graag - als mogelijk - een sample van Crack! en Whey perfection (voor andere smaken te testen :))

Bedankt!

Tijdens het bestellen krijg je scherm dacht ik net voordat je naar de betaling gaat, waar opmerkingen staat met leeg vak eronder.
Hier kun je dat aangeven, tip voor de volgende keer :)

Net me spullen binnen :D

Ik vroeg om een sample van whey perfection choco. Netjes erbij gekregen. En wat is die lekker!!!! Aanstaande week bestel ik hem :D

HARTSTIKKE BEDANKT! ECHT TOP!!!!

Graag gedaan! :)

aha oke dan is het goed ik dacht misschien wel makkelijk om een shake mee te nemen en instant te maken ...aan de andere kant ook al maak je die een 2 uur op voorhand zal niet veel mis mee zijn denk ik zo..... enne nog bedankt voor de samples..

Kan je beter gebruik maken van onze gewone shakebeker. ;)

Hey b&f ik heb een enkele vragen omtrent volgende producten:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100
Iso-100: hydrolisaat
Samenstelling per 100 gram:
Eiwit 89,25 gram
Energie 378 kcal
Koolhydraten 0 gram
Vet 0 gram

Wat zijn de ervaringen hierover (zowel van jullie als anderen)?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/100-whey-isolaat
100% whey isolaat
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 379 kcal
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram
Mineralen 2,2 gram

Is de smaak van naturel wat te doen? Die koolhydraten zijn suikers veronderstel ik ... maar wat doen deze in een naturel shake?

En wat is jullie mening/ervaring tussen deze 2 producten?

Ik persoonlijk houd absoluut niet van natural smaken en geef vaak de voorkeur aan smaken zoals berry blast en orange. Maar ik ben dat ook een zoetekauw. :D

Hydrolisaat heeft kleinere aminozuur ketens waardoor de opname sneller is dan Isolaat/Concentraat.

Misschien dat er nog wat trouwe klanten hier hun gebruikers ervaring willen delen? :)

Oh, dit zegt al genoeg hahah. :D

Hey B&F,

Net een bestelling geplaatst '159953' maar zag nergens waar ik kon bijschrijven voor een paar extra samples, had graag - als mogelijk - een sample van Crack! en Whey perfection (voor andere smaken te testen :))

Bedankt!

Ilco zal er naar kijken voor je, maar als het goed is moet het scherm voor de betaling te zien zijn.

Tijdens het bestellen krijg je scherm dacht ik net voordat je naar de betaling gaat, waar opmerkingen staat met leeg vak eronder.
Hier kun je dat aangeven, tip voor de volgende keer :)

Iemand was me al voor! :thumbs:

Ik gebruik zelf de Hydrolisaat van B&F eigen merk uiteraard :P
Vind van de grotere namen/bedrijven toch wel verrekte duur in verhouding.

Het is wel een goed product maar lastig om te zeggen hoeveel verschil er zit in de opname tijd, kan het moeilijk bijhouden met een klokje ernaast :P

Enige nadeel is dat het best wel klontert, weet niet of dit een eigenschap is van hydrolisaat ?

Leon, bedankt voor je PM! Goede informatie man :) Deze week even een nieuwe bestelling weg doen.

Is de smaak van naturel goed te doen? Nou beste vriend, heb naturel vorige maand besteld, het is voor mij topspul. Heb deze maand per ongeluk, de perfection besteld. Maar de isolaat wordt wel mijn standaard whey!!!!

Er zit geen smaak aan naturel, ben je bekend met nutrilon baby oplospoeder? in van die blikken? Nou zo ruikt het en zo smaakt het ook.

Van de hydro weet ik niets, want dan kan je wel aan de gang blijven.

sucses in ieder geval met je keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven