Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke Whey Perfection van Body en Fitshop is nou te drinken of helemaal niet?

- Banana Milkshake
- Berry Blast Milkshake
- Chocolate Milkshake
- Cookies en Cream Milkshake
- Creamy Coconut Milkshake
- Fresh Orange Milkshake
- Strawberry Milkshake
- Sunny Peach Milkshake
- Sweet Apple Milkshake
- Vanilla Milkshake

- Banana Milkshake
- Berry Blast Milkshake
- Chocolate Milkshake
- Fresh Orange Milkshake
- Strawberry Milkshake
- Sunny Peach Milkshake
- Sweet Apple Milkshake
- Vanilla Milkshake

Ik heb de berry blast staan en deze is zo subliem. Echt een smaakexplosie.
En heb een sample cookie en cream gehad. Deze was ook zeer lekker maar de berry blast heeft mijn voorkeur. :thumbs: De rest heb ik jammer genoeg nog niet gedronken. :(

Ik heb de berry blast staan en deze is zo subliem. Echt een smaakexplosie.
En heb een sample cookie en cream gehad. Deze was ook zeer lekker maar de berry blast heeft mijn voorkeur. :thumbs: De rest heb ik jammer genoeg nog niet gedronken. :(

Hoe kan ik de smaak van 'Berry blast' voor me halen?
Heel zoet of is het anders te herkennen?

Ben zelf fan van Banaan en Sunny Peach.
Maar smaken verschillen bij iedereen, sample pack misschien een optie, heb je van elke smaak 2 samples dus kun je zelf beslissen welke nou het lekkerste is.

@B&F: Al een idee wanneer de nieuwe smaken komen ?, ben toch erg benieuwt naar de Frambozen :P

- Banana Milkshake
- Berry Blast Milkshake
- Chocolate Milkshake
- Fresh Orange Milkshake
- Strawberry Milkshake
- Sunny Peach Milkshake
- Sweet Apple Milkshake
- Vanilla Milkshake

Mijn voorkeur gaat uit naar de banaan of de strawberry. ;)

De banaan staat bij mij op 1 vanwege de lekker sterke smaak.

Laatst bewerkt:
Ik heb de B&F Special Stack besteld met de smaak "Berry Blast".
Snel even opgezocht wat berry blast inhield en kwam uit op;
"De smaak is allemaal natuurlijk, afkomstig van zwarte bessen, veenbessen, frambozen, vlierbessen, bosbessen, hibiscus bloemen en rozenbottels schillen." :lick:

Referentie nummer: 160044
*Opmerking erbij geplaatst

Zit te twijfelen, ga dalijk sowieso weer Whey Perfection bestellen. Maar daarnaast zit ik er ook sterk aan te denken om Magic EAA te bestellen.

Alleen mijn twijfel zit in, dat er in Whey Perfection ook al dosis van 11,2gram EAA erin zit. (Stel ik neem mijn shake voor of na de training. Daartussen zit ik ook nog even te twijfelen)
Is het dan wel nodig om EAA te bestellen en kan ik niet wat anders bestellen om mijn kracht of fysiek te verhogen. Iemand mss een leuke suggestie, of toch gewoon EAA erbij bestellen?

Als ik kijk naar de inhoud van Whey Perfection VS Magic EAA

Magic EAA per dosering!
  • L-Leucine 2000 mg
  • L-Isoleucine 1000 mg
  • L-Valine 1000 mg
  • L-Lysine 1500 mg
  • L-Methionine 300 mg
  • L-Phenylalanine 750 mg
  • L-Threonine 1500 mg
  • L-Histidine 1000 mg

Whey Perfection per dosering!
  • L-Leucine 2987 mg
  • L-Isoleucine 2987
  • L-Valine 1401
  • L-Lysine 2371
  • L-Methionine 737
  • L-Phenylalanine 750mg
  • L-Threonine 1948
  • L-Histidine 504
Verschil!
  • L-Leucine 987mg meer
  • L-Isoleucine 1987mg meer
  • L-Valine 401mg meer
  • L-Lysine 871mg meer!
  • L-Methionine 437mg meer
  • L-Phenylalanine niet aanwezig in Whey
  • L-Threonine 448mg meer
  • L-Histidine 496mg minder

Slechts 1 aminzuur is er meer aanwezig in de EAA dan in Whey Perfection en 1 aminozuur is niet aanwezig. Vraag me nu sterk af of het nog wel de moeite waard is om EAA te gebruiken.

Dit uiteraard met de gedachte gang dat ik Whey voor en na het trainen neem, net zoals EAA.
In het echt zal ik wss alleen Whey voor het trainen nemen, zo ook EAA.

Update:
Wat rond zitten lezen over bepaalde producten. Kwam toen deze tegen: Citrulline Malate
Zo te lezen een simpel en duidelijk product, al is het wel vaker met supplementen dat het persoonsgebonden is of je er wat van merkt. De een krijgt een leuke pomp icm met krachttoename en de andere merkt er meer niks van.

Daarnaast kwam deze ook nog voorbij: Beta Alanine, nog niet veel over gelezen. Zo te zien een duidelijk supplement. Nu even wat over inlezen.

Dan wordt het wss dit: Whey Perfection + Creatine + Citrulline en/of Beta Alanine

Alle tips zijn welkom! :D

Laatst bewerkt:
Ben zelf fan van Banaan en Sunny Peach.
Maar smaken verschillen bij iedereen, sample pack misschien een optie, heb je van elke smaak 2 samples dus kun je zelf beslissen welke nou het lekkerste is.

@B&F: Al een idee wanneer de nieuwe smaken komen ?, ben toch erg benieuwt naar de Frambozen :P

Cappuccino komt vandaag binnen. Frambozen waarschijnlijk pas na de kerst. Vraag mij niet waarom:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aaahhhhh :(
Ach het nieuwe jaar in met een nieuwe smaak whey shake :D
Kan slechter :P

Ik verwacht 1-2 weken:) Het gaat hard:D

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Ik heb de B&F Special Stack besteld met de smaak "Berry Blast".
Snel even opgezocht wat berry blast inhield en kwam uit op;
"De smaak is allemaal natuurlijk, afkomstig van zwarte bessen, veenbessen, frambozen, vlierbessen, bosbessen, hibiscus bloemen en rozenbottels schillen." :lick:

Referentie nummer: 160044
*Opmerking erbij geplaatst

Dank je!:) De Berry Blast is :zuip:

Nice, die cappuccino ga ik zeker proberen! :)

Ilco, zou je als je tijd hebt even kunnen checken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Hij staat al sinds afgelopen vrijdag op Zending voorgemeld.

Ik heb de chocolade van whey perfection. Is echt een chocolade milkshake zoals je die in elke zaak krijgt! Vooral met melk (L)

Ik doe smorgens 1 scoop whey chocolade perfection, 75 gram brinta en 400ml melk, echt een chocolade brinta shake die in 2 minuten binnen zit. :D Ik kan smorgens toch niet degelijk ontbijten. Dit is echt ideaal!

Iemand de nieuwe creatine al uitgetest :)?

Nice, die cappuccino ga ik zeker proberen! :)

Ilco, zou je als je tijd hebt even kunnen checken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Hij staat al sinds afgelopen vrijdag op Zending voorgemeld.

Alle bestellingen met Ultimate Creatine hebben vertraging. Gaan er vandaag uit:cool:

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Iemand de nieuwe creatine al uitgetest :)?

Niemand heeft het nog ontvangen. Gaan er vandaag pas uit. Foutje in transport:cool:

Alle bestellingen met Ultimate Creatine hebben vertraging. Gaan er vandaag uit:cool:

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Niemand heeft het nog ontvangen. Gaan er vandaag pas uit. Foutje in transport:cool:

Ah zou ik dan de cappuccino ipv de vanille WP die ik besteld had kunnen krijgen misschien? :D
Ref: 159679

leon, ik wil de whey perfection gaan bestellen... nog tips over enkele producten die ik er eventueel bij kan kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven