Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Super! En mocht het niet meer lukken dan bestel ik hem gewoon de volgende keer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ilco zal er naar kijken voor je, maar als het goed is moet het scherm voor de betaling te zien zijn.
Iemand was me al voor!![]()

Niemand heeft het nog ontvangen. Gaan er vandaag pas uit. Foutje in transport![]()
Hey,
Ja had net een tweede bestelling gemaakt (160112).
(Had pas later gemerkt dat ik mijn vis caps vergeten was).
Is het alsnog mogelijk om de samples er bij te steken? Ik zoek namelijk uit welke pre workout nog werkt voor mij, voor wat te kunnen afwisselen. Whey samples ook altijd welkom
Grts
Hey,
Ja had net een tweede bestelling gemaakt (160112).
(Had pas later gemerkt dat ik mijn vis caps vergeten was).
Is het alsnog mogelijk om de samples er bij te steken? Ik zoek namelijk uit welke pre workout nog werkt voor mij, voor wat te kunnen afwisselen. Whey samples ook altijd welkom
Grts

De B&F Special Stack is uitverkocht!
Gelukkig heb ik het gisteravond aangeschaft!
Wat is een beetje goede verhouden voor Brinta met Whey?
Je leest overal wel verschillende verhoudingen van 50 gram brinta met (..) whey, 75 gram brinta met (..) whey..
Het moet drinkbaar blijven en geen pap!

Ja weet hetOk, toch bedankt!
Zou deze theoretisch de beste zijn als pre-wo creatine?
---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------
Gewoon zelf samenstellen bro, is veel goedkoper als je in bulk koopt![]()
Was alleen de vis caps vergeten, toen ik eraan dacht al betaald :\.
?
, maar, weet een van jullie misch., hoe ik zonder keuken weegschaal 50 tot 60 gram dextrose kan afwegen voor mijn post workout shake 
Ja weet hetWas alleen de vis caps vergeten, toen ik eraan dacht al betaald :\.
P.S: Vlaanderen, waar ergens?
, jij?Is het normaal dat de "100% Whey Isolaat" (chocolade) enorm veel klonters heeft?

Is het normaal dat de "100% Whey Isolaat" (chocolade) enorm veel klonters heeft?
Beste mensen van B & F vriend van m'n moeder heeft ons net verlaten, keuken weegschaal weg, en ben dus net begonnen met die dextrose van jullie, maar, weet een van jullie misch., hoe ik zonder keuken weegschaal 50 tot 60 gram dextrose kan afwegen voor mijn post workout shake
![]()
.meestal 2 maatschepjes, moet je even zien hoeveel cc er in die maatschep zit.
---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------
10km ongeveer inderdaad!

Nu ik toch lekker bezig ben met vragenmoet ik ook meer dan de aanbevolen 200 ML water aan mijn post workout shake Result creatine van B & F toevoegen omdat ik er ook 50-60 gram dextrose doorheen donder m.v.g. Nick
Zolang jij het maar te drinken vindt..Dat is het hem net... ik schud als een gek... Dan laat ik hem 15min staan (om wat op te lossen). Ik schud nog eens; resultaat: nog steeds klonters.
Nuja, ik speel het sowieso wel binnen, maar vond het maar raar.
).