MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie zijn de laatste tijd echt met sprongen vooruit gegaan en zijn hard opweg om de beste voedingssupplementen webshop van nederland te worden denk ik!!!:D
Ook het assortiment groeid met het moment en zeker over de producten van het huismerk ben ik te spreken:thumb:

Het enigste wat ik nog mis (komt misschien nog wel) dat is het aanbod van kleding bij jullie, vindt het wel leuk van die shirtjes op z'n tijd maar die moeten nu toch weer ergens gehaald worden...

Voor de rest, ga zo door!!!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zijn de laatste tijd echt met sprongen vooruit gegaan en zijn hard opweg om de beste voedingssupplementen webshop van nederland te worden denk ik!!!:D
Ook het assortiment groeid met het moment en zeker over de producten van het huismerk ben ik te spreken:thumb:

Het enigste wat ik nog mis (komt misschien nog wel) dat is het aanbod van kleding bij jullie, vindt het wel leuk van die shirtjes op z'n tijd maar die moeten nu toch weer ergens gehaald worden...

Voor de rest, ga zo door!!!

Daar wordt zeker aan gewerkt. :thumbs:

vrijdag even langsgeweest met het plan een leuke stack aan te schaffen. na even gepraat te hebben werd mij toch aangeraden de perfect proteine matrix eens te proberen en de total muscle solution. zal morgen met t spul beginnen dus ben benieuwd. inmiddels andere mensen al ervaring met de producten?

Wie van B&F shop is trouwens de persoon die deze account gebruikt als ik vragen mag?

bedankt voor jullie advies en de winkel ziet er goed uit met een groot assortiment. ga zo door!

Zijn er al mensen met goed ervaringen met de producten:

Total Muscle Solution en Perfect Protein Matrix?

Ben erg benieuwd of het goede producten zijn,als je ziet wat er allemaal inzit en wat t zou kunnen doen voor je lijken t me interesante producten.

Ben al heel lang klant van Body&Fitshop en ben heel tevreden alleen hun eigen merk heb ik 1 keer gebruikt en dat viel me beetje tegen.

Ik had toen een emmer Exclusive Whey Protein gekocht en ik vond dat het slecht oploste,ik neem mn whey ook sochtends met brinta en dat was echt niet te doen.........klonten,heel veel luchtbellen en t werd 1 dikke massa.
Ook als je alleen de shake nam was t een en al luchtbellen,vond ik niks.

Smaak was ook niet super maar ik vind t belangrijker dat t goed oplost.

Dus ja ik hoop in ieder geval dat t goed oplost.........en t proberen waard is.

Ben erg benieuwd of het goede producten zijn,als je ziet wat er allemaal inzit en wat t zou kunnen doen voor je lijken t me interesante producten.

Ben al heel lang klant van Body&Fitshop en ben heel tevreden alleen hun eigen merk heb ik 1 keer gebruikt en dat viel me beetje tegen.

Ik had toen een emmer Exclusive Whey Protein gekocht en ik vond dat het slecht oploste,ik neem mn whey ook sochtends met brinta en dat was echt niet te doen.........klonten,heel veel luchtbellen en t werd 1 dikke massa.

idd same here eigen merk shake is echt poep, daarvoor kun je echt beter naar bodylab daarbij gaat het goed met brinta erbij

vrijdag even langsgeweest met het plan een leuke stack aan te schaffen. na even gepraat te hebben werd mij toch aangeraden de perfect proteine matrix eens te proberen en de total muscle solution. zal morgen met t spul beginnen dus ben benieuwd. inmiddels andere mensen al ervaring met de producten?

Wie van B&F shop is trouwens de persoon die deze account gebruikt als ik vragen mag?

bedankt voor jullie advies en de winkel ziet er goed uit met een groot assortiment. ga zo door!

Dank je.
Degene die van deze account gebruikt maakt, heb je niet gesproken.:D Ik was t/m zaterdag op vakantie en nu net weer terug..
Graag gedaan en we blijven ons best doen!

Voor de zekerheid even een kleine uitleg mbt Whey:

De Exclusive Whey is niet geinstantiseerd, vandaar dat deze iets minder snel oplost. Als je na het schudden de shake even laat staan dan trekken de luchtbelletjes snel weg.

We hebben ook de Instante Pure Whey Blend, dit houd in dat deze wel direct oplost zonder klontjes of luchtbelletjes.

(Instantiseren zorgt dat een product makkelijker en sneller oplost, klontjes en luchtbellen verdwijnen hiermee ook, voor de kwaliteit/werkzaamheid/opneembaarheid maakt het niets uit of een product wel of niet instant is, puur gemak)

We hebben op beide gebieden dus een prima keuze:D
Met de Exclusive Whey koop je het meest Whey proteine voor de beste prijs.
De instante Pure Whey Blend is iets duurder (nog steeds zeer netjes geprijst) en 100% instant.

Ok duidelijk bedankt voor de uitleg wat betreft de whey.

Maar hoe zit het met de Perfect Protein Matrix,lost dit goed op zodat ik t ook kan mixen bv met brinta zonder problemen?

Ok duidelijk bedankt voor de uitleg wat betreft de whey.

Maar hoe zit het met de Perfect Protein Matrix,lost dit goed op zodat ik t ook kan mixen bv met brinta zonder problemen?

De Perfect Protein Matrix bevat ook Casein & Micellar Casein dus de shake kan in combinatie met Brinta dan wel wat dikker worden.. zeker als je de shake even laat staan..

ok das jammer.........ik denk dat ik dan maar eens de instant pure whey blend ga proberen.
Deze lost dus wel goed op.........met of zonder brinta?

Normaal heb ik van dymatize de elite whey,vind ik super maar toch prijzig.

Als ik nu bestel hebben jullie dan iets van samples van iets,of wat anders dan mn 100ste shakebeker?

Goh ik gebruik nu de Pure Whey Blend, vanille. Ben er tevreden over.
's morgens warm ik eerst havermout op met melk/water en voeg dan whey toe.
Geen problemen met klonters of iets dergelijks.

ok das jammer.........ik denk dat ik dan maar eens de instant pure whey blend ga proberen.
Deze lost dus wel goed op.........met of zonder brinta?

Normaal heb ik van dymatize de elite whey,vind ik super maar toch prijzig.

Als ik nu bestel hebben jullie dan iets van samples van iets,of wat anders dan mn 100ste shakebeker?

Yes, prima met brinta.
Oplosbaarheid ongeveer net zo als Dymatize..

Samples kunnen erbij, zet dit even bij opmerkingen als je bestelt, als je wilt, dan weet ik zeker dat dit goed gaat.

welke smaak is een beetje goed te doen?

ik hou van een beetje frisse smaak..........niet te sterk of zoet.

Hee B&F,

hoe zit het eigenlijk met mammoth shakes, meestal moeten deze een poosje blijven staan voordat de klonten goed oplossen in het water. als je een eiwitshake te lang laat staan wordt hij meestal anders van structuur is mijn ervaring.

voordat ik ga sporten maak ik dus altijd die mammoth shake al zodat ik die direct kan nemen na de training. gaat de kwaliteit dan niet ten koste als je hem 2 uur laat staan??

Greetzzzz

Hee B&F,

hoe zit het eigenlijk met mammoth shakes, meestal moeten deze een poosje blijven staan voordat de klonten goed oplossen in het water. als je een eiwitshake te lang laat staan wordt hij meestal anders van structuur is mijn ervaring.

voordat ik ga sporten maak ik dus altijd die mammoth shake al zodat ik die direct kan nemen na de training. gaat de kwaliteit dan niet ten koste als je hem 2 uur laat staan??

Greetzzzz

2 uur is onder normale omstandigheden geen enkel probleem.
Prima.

Scivation whey actie

We hebben deze week een hele leuke actie met de kwaliteits Whey Proteine van het topmerk Scivation:

1x 4,450 gram (160 doseringen!) voor 59,90 per verpakking!
2x 4,450 gram (320 doseringen!) voor 54,90 per verpakking!

Scivation Whey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven