XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe steeds 300ml melk, 1 schep whey en 50 gr brinta of havermout. Dat is heel goed te drinken maar je mag het niet laten staan want na een tijdje is het ee dikke pap.

By the way, ik heb zopas een nieuwe bestelling (ref: 160232) van Whey perfection geplaatst. Ditmaal de cappucino.

Hopelijk valt die goed mee:)

De Whey Perfection is net binnen in cappuccino. Ik vind het een echte Cappucciono smaak. Lekker!

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

damn, ging lekker op die Superpump 250, hoe duur is die normaal gesproken bij jullie?

We hanteren altijd de laagste prijs. Dat is normaal 44,90. (kassakorting van toepassing)

Ben benieuwd! Is mijn bestelling er vandaag trouwens nog uitgegaan?

Nu ik toch lekker bezig ben met vragen :( moet ik ook meer dan de aanbevolen 200 ML water aan mijn post workout shake Result creatine van B & F toevoegen omdat ik er ook 50-60 gram dextrose doorheen donder m.v.g. Nick

Niet daarom. Maar je mag op zich post-workout best 400 ml water nemen.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ben benieuwd! Is mijn bestelling er vandaag trouwens nog uitgegaan?

Ga ik wel vanuit. Het was een beetje hectisch vandaag maar alles moet weg zijn:)

waarom zijn er geen potten van 4kg van Micellar Casein Superior??
zou dat niet makkelijker zijn om dan te verkopen met de Whey Perfection van 4kg??

Emmer nummer 3 besteld van Weight Gainer Max, werkt voor mij perfect i.c.m. brinta, ik bulk nu een stuk makkelijker zonder al te vet te worden.... graag wat samples erbij
ref: 160325 :)

Emmer nummer 3 besteld van Weight Gainer Max, werkt voor mij perfect i.c.m. brinta, ik bulk nu een stuk makkelijker zonder al te vet te worden.... graag wat samples erbij

Misschien zal je het wat liever moeten vragen?
B&F is sinterklaas niet :o

al lijkt het zo af en toe wel zo.. :rolleyes:

waarom zijn er geen potten van 4kg van Micellar Casein Superior??
zou dat niet makkelijker zijn om dan te verkopen met de Whey Perfection van 4kg??

We krijgen al steeds meer vragen over grootverpakking. We zullen hier naar gaan kijken. :)

Whey Perfection samples? :)

Snelst is nog steeds bij opmerkingen je voorkeur aan te geven. :)

-Leon

overigens nog een klein vraagje..

is er een groot verschil tussen SuperPump250 en de Pre Workout Pill ?
Neem aan dat de superpump veel krachtiger is, maar dat merk je wel aan de prijs..

Wat is de beste kwaliteits-prijs verhoudingen tussen de pre workout toppertz :D ?

edit; de superpump250 aanbieding loopt tot vrijdag?

Laatst bewerkt:
overigens nog een klein vraagje..

is er een groot verschil tussen SuperPump250 en de Pre Workout Pill ?
Neem aan dat de superpump veel krachtiger is, maar dat merk je wel aan de prijs..

Wat is de beste kwaliteits-prijs verhoudingen tussen de pre workout toppertz :D ?

edit; de superpump250 aanbieding loopt tot vrijdag?

Nou om te beginnen is Superpump250 in poedervorm en Pre Workout Pill in tab/capsule vorm.

Dit heeft toch altijd wel invloed op de opname snelheid.

Of bedoel je meer kwa ingredienten?

Het verschil in prijzen komt natuurlijk doordat PWP van ons eigen huismerk is. :)

Ik ben trouwens over beide producten zeer te spreken. Pre Workout kan je ook denken aan een meer compleet product zoals Total Muscle Solution.

-Leon

Nou om te beginnen is Superpump250 in poedervorm en Pre Workout Pill in tab/capsule vorm.

Dit heeft toch altijd wel invloed op de opname snelheid.

Of bedoel je meer kwa ingredienten?

Het verschil in prijzen komt natuurlijk doordat PWP van ons eigen huismerk is. :)

Ik ben trouwens over beide producten zeer te spreken. Pre Workout kan je ook denken aan een meer compleet product zoals Total Muscle Solution.

-Leon

Ja klopt, maar bedoel eigenlijk van nou, de pre workout pill, das 90 servings, en superpump 250 is 40 servings geloof ik, en is 2 maal zo duur.. dus qua prestaties en resultaten en na wat ik las, neem ik aan dat de superpump 250 sterker is, maar wat ik bedoel is van; zijn 2 pilletjes PWP net zo sterk als 1 serving van superpump 250 ?

Bij de B&F Special Stack staat voor de Magic EAA;
Tijdens de training
10 gram Magic EAA in 500 ml water

Onder mijn training drink ik bijna 1,5L tot 2L water.
Moet je dan elke keer 10 gram bijvoegen bij 500ml water?

Bij de B&F Special Stack staat voor de Magic EAA;
Tijdens de training
10 gram Magic EAA in 500 ml water

Onder mijn training drink ik bijna 1,5L tot 2L water.
Moet je dan elke keer 10 gram bijvoegen bij 500ml water?

Krijg je dan niet "te veel" binnen?

Lijkt me dat er bedoeld word eenmalig 10 gram per training als basis dosis.

http://www.bodyenfitshop.nl/ zei:
Neem een dosering (10 gram) Magic EAA vlak voor en direct na de training
Dus niet meer als 10 gram voor en 10 gram na de training denk ik.

Laatst bewerkt:
Vorige week dinsdag besteld en betaald vanuit België via overschrijving op Belgisch rekeningnummer met vermelding van referentienummer 158885. Nog steeds niets ontvangen of verder dan 'de bestelling is voorgemeld' geraakt.

Hier klopt iets niet tbh :'(

B&F,

Toevallig wat aan te raden om bij mijn whey perfection te kopen?

bvd

Vraagje, sta op het punt om whey, beta alanine en citrulline te bestellen.

Ga volgende week beginnen met 3x5, waarbij ik eerst 10 tot 15kg onder me niveau ga zitten om zo elke week 2,5kg erbij te doen. Heeft het dan ook zin om tijdens de trainingen die eigenlijk onder me niveau zijn nog de betal alanine en citrulline te nemen, of is het beter als ik die gewoon neem wanneer het echt zwaar wordt?

Dat 3x5 doe ik alleen op de compounds, assist oefeningen doe ik gewoon voluit.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

B&F,

Toevallig wat aan te raden om bij mijn whey perfection te kopen?

bvd

Ik zit zelf te kijken naar Beta Alaninie en Citrulline Malate, creatine heb ik al thuis staan.

Zo te zien vrije simpele producten die een leuke boost/pomp/uithoudingsvermogen geven in het trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven