Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spannend, net een soap!Vraagje, sta op het punt om whey, beta alanine en citrulline te bestellen.

Vraagje, sta op het punt om whey, beta alanine en citrulline te bestellen.
Ga volgende week beginnen met 3x5, waarbij ik eerst 10 tot 15kg onder me niveau ga zitten om zo elke week 2,5kg erbij te doen. Heeft het dan ook zin om tijdens de trainingen die eigenlijk onder me niveau zijn nog de betal alanine en citrulline te nemen, of is het beter als ik die gewoon neem wanneer het echt zwaar wordt?
Dat 3x5 doe ik alleen op de compounds, assist oefeningen doe ik gewoon voluit.
---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------
Ik zit zelf te kijken naar Beta Alaninie en Citrulline Malate, creatine heb ik al thuis staan.
Zo te zien vrije simpele producten die een leuke boost/pomp/uithoudingsvermogen geven in het trainen.
B&F,
Toevallig wat aan te raden om bij mijn whey perfection te kopen?
bvd

Vorige week dinsdag besteld en betaald vanuit België via overschrijving op Belgisch rekeningnummer met vermelding van referentienummer 158885. Nog steeds niets ontvangen of verder dan 'de bestelling is voorgemeld' geraakt.
Hier klopt iets niet tbh :'(
Ik ga dit even uitzoeken. Ondertussen stuur ik je nu direct een nieuw pakket dat is de snelste oplossing
Ik doe er wel iets extra's bij voor het ongemak
Zending is hier wel aangermaakt. Ik krijg echter inderdaad geen melding of de tracking.Ik ga dit even uitzoeken. Ondertussen stuur ik je nu direct een nieuw pakket dat is de snelste oplossing
Ik doe er wel iets extra's bij voor het ongemak
![]()

Misschien zal je het wat liever moeten vragen?
B&F is sinterklaas niet
al lijkt het zo af en toe wel zo..
. En dat B&F sinterklaas niet is weet ik, ik bestel er al een hele tijd mijn supps, en het is al top dat ze er wat extra samples bij doen. Echter lees ik soms ook posts van gasten die verwachten dat hun bestelling nog verdubbeld wordt.
We krijgen al steeds meer vragen over grootverpakking. We zullen hier naar gaan kijken.
Whey Perfection samples?
Snelst is nog steeds bij opmerkingen je voorkeur aan te geven.
-Leon
.Heeft niks met B&F te maken
Ligt aan de TNT, ik heb ergens anders besteld voor de kerst en die staat ook al 2dagen op voorgemeld.
Dus aub niet meteen een schuldige aanwijzen![]()

Heeft niks met B&F te maken
Ligt aan de TNT, ik heb ergens anders besteld voor de kerst en die staat ook al 2dagen op voorgemeld.
Dus aub niet meteen een schuldige aanwijzen![]()
slaan niet aan bij mij ofzo, helaas...Heeft iemad al ervaringen met de nieuwe bcca en de creatine van body en fitshop??
meteen de WP Cappuccino besteld!!! Ben benieuwd....
Voor mensen die night proteine van b&f hebben, welke smaak is het lekkerst?
Hah, de bestelling vanuit Belgie lopen nu ook uitstekend.. Gisteren besteld, en vandaag al aangekomen (Vlaams-Brabant)
Vroeger moest je overschrijven , kon wel een weekje duren voor je je stuff had
Uitstekend!

Voor mensen die night proteine van b&f hebben, welke smaak is het lekkerst?