MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
...

edit: verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Vraagje, sta op het punt om whey, beta alanine en citrulline te bestellen.

Ga volgende week beginnen met 3x5, waarbij ik eerst 10 tot 15kg onder me niveau ga zitten om zo elke week 2,5kg erbij te doen. Heeft het dan ook zin om tijdens de trainingen die eigenlijk onder me niveau zijn nog de betal alanine en citrulline te nemen, of is het beter als ik die gewoon neem wanneer het echt zwaar wordt?

Dat 3x5 doe ik alleen op de compounds, assist oefeningen doe ik gewoon voluit.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Ik zit zelf te kijken naar Beta Alaninie en Citrulline Malate, creatine heb ik al thuis staan.

Zo te zien vrije simpele producten die een leuke boost/pomp/uithoudingsvermogen geven in het trainen.

Dat is inderdaad een prima combinatie. Ik zou het gebruik gewoon continue houden, omdat je een ''deload'' training ook bijdraagt aan betere prestaties.

-Leon

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

B&F,

Toevallig wat aan te raden om bij mijn whey perfection te kopen?

bvd

BOOM BABY! :D

BnF Power Stack!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Dat klopt inderdaad, vanmiddag ff bestellen.
Bedankt leon!

Vorige week dinsdag besteld en betaald vanuit België via overschrijving op Belgisch rekeningnummer met vermelding van referentienummer 158885. Nog steeds niets ontvangen of verder dan 'de bestelling is voorgemeld' geraakt.

Hier klopt iets niet tbh :'(

Zending is hier wel aangermaakt. Ik krijg echter inderdaad geen melding of de tracking.:rolleyes: Ik ga dit even uitzoeken. Ondertussen stuur ik je nu direct een nieuw pakket dat is de snelste oplossing:) Ik doe er wel iets extra's bij voor het ongemak:)

Misschien zal je het wat liever moeten vragen?
B&F is sinterklaas niet :o

al lijkt het zo af en toe wel zo.. :rolleyes:

Haha... Ja, ik had het wellicht wel wat anders kunnen formuleren, maar ik was er niet helemaal bij ;). En dat B&F sinterklaas niet is weet ik, ik bestel er al een hele tijd mijn supps, en het is al top dat ze er wat extra samples bij doen. Echter lees ik soms ook posts van gasten die verwachten dat hun bestelling nog verdubbeld wordt.:o

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

We krijgen al steeds meer vragen over grootverpakking. We zullen hier naar gaan kijken. :)

Whey Perfection samples? :)

Snelst is nog steeds bij opmerkingen je voorkeur aan te geven. :)

-Leon

Is prima Leon, het is verder geen probleem wat er bij komt. Het is al top dat jullie er samples bijvoegen :D.

Hmm nog steeds zending voorgemeld, gaat hem ook vandaag niet worden blijkbaar.. Schiet niet echt op dit. Niet van B&F gewend! :p

Laatst bewerkt:
Heeft niks met B&F te maken ???
Ligt aan de TNT, ik heb ergens anders besteld voor de kerst en die staat ook al 2dagen op voorgemeld.
Dus aub niet meteen een schuldige aanwijzen :)

Heeft niks met B&F te maken ???
Ligt aan de TNT, ik heb ergens anders besteld voor de kerst en die staat ook al 2dagen op voorgemeld.
Dus aub niet meteen een schuldige aanwijzen :)

Klopt, als hier één schuldige is dan is het TNT. Die maken de laatste tijd wel vaker rotzooi met pakketjes! Ik ben al lang vaste en zeer tevreden klant bij B&F dus ik neem hen echt niets kwalijk!

Heeft iemad al ervaringen met de nieuwe bcca en de creatine van body en fitshop??

meteen de WP Cappuccino besteld!!! Ben benieuwd....

Hah, de bestelling vanuit Belgie lopen nu ook uitstekend.. Gisteren besteld, en vandaag al aangekomen (Vlaams-Brabant)
Vroeger moest je overschrijven , kon wel een weekje duren voor je je stuff had :)

Uitstekend!

Voor mensen die night proteine van b&f hebben, welke smaak is het lekkerst?

meteen de WP Cappuccino besteld!!! Ben benieuwd....

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Voor mensen die night proteine van b&f hebben, welke smaak is het lekkerst?

Mijn mening is cookies of berry.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Hah, de bestelling vanuit Belgie lopen nu ook uitstekend.. Gisteren besteld, en vandaag al aangekomen (Vlaams-Brabant)
Vroeger moest je overschrijven , kon wel een weekje duren voor je je stuff had :)

Uitstekend!

:thumbs: Dank je

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Lost perfect op en smaak heerlijk:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven