Dit pakket wil ik misschien bestellen bij mijn whey perfection... alleen 1 probleem.. uitverkocht
binnenkort niet meer hopelijk?
anders word het een bestelling zonder deze set![]()
Vanaf maandag weer.
De Total Muscle Solution is even op.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit pakket wil ik misschien bestellen bij mijn whey perfection... alleen 1 probleem.. uitverkocht
binnenkort niet meer hopelijk?
anders word het een bestelling zonder deze set![]()
De Total Muscle Solution is even op.Vanaf maandag weer.De Total Muscle Solution is even op.
okay
zo'n succes dan dat muscle solution?
hoe kan je dat product omschrijven dan in een paar zinnen? (wat het precies is en wat de werking ervan is)?
. BCAA+EAA+Creatine+WMS En nog wat leuke extra's 
TMS is beetje alles wat je nodig hebt voor en na een training. BCAA+EAA+Creatine+WMS En nog wat leuke extra's
![]()

Aaah okee.. nice
en dan nog 1 vraagje; Kan je na de training (ongeveer 10/15min na de training) een shake nemen met 30gr whey perfection, 30 gr total muscle solution en nog 2.5 gr creatine??
Is deze combi te doen?
zo ja - Moet ik dan een halve liter water toevoegen, aangezien ik bij de whey perfection (30 gr) al 250 ml toevoeg..??![]()

Ik zou je whey perfection een kwartiertje later nemen![]()

Heb een crack sample, kan ik die gewoon helemaal nemen of? Moet zeggen dat ik redelijk wat gewend ben qua pwo supps..

Ik zou je whey perfection een kwartiertje later nemen![]()
okay.. en na de training direct de TMS nemen, en als ik naar huis ben gefietst (duurt ong 10 minuten, + omkleden 5 minuten), daarna de whey perfection nemen?

okay.. en na de training direct de TMS nemen, en als ik naar huis ben gefietst (duurt ong 10 minuten, + omkleden 5 minuten), daarna de whey perfection nemen?

Het is een +- idee. Het hoeft niet op de minuut precies, maar zelf begin ik soms tijdens mijn laatste oefening al met drinken van de postworkout shake. Krijg het idee dat het transport dan optimaal is op het moment dat ik stop. Natuurlijk is dit gewoon een theorie, maar voel mij daar altijd wat fijner bij.
-Leon
.Wat gebruiken de heren van B&F eigenlijk als post workout shake ?![]()

Soms wou ik toch dat ik bij jullie op magazijn werkte, wil je paar sups kopen, huppakee, heb je ze meteen.
Zo'n beetje iedereen die traint bij ons. Sterker nog echt iedereen
Er staat bij ons heel wat open.Zo'n beetje iedereen die traint bij ons. Sterker nog echt iedereen
![]()
Er staat bij ons heel wat open.Zo'n beetje iedereen die traint bij ons. Sterker nog echt iedereen
![]()

Daar maken ze bij ons handig gebruik van.Kom eens met een filiaal hier naar Zuid-Limburg!! Gebrek aan goede shops dus zeker een afzetmarkt en daarnaast heb ik dan een mooi bijbaantje!![]()