AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen de internetafdeling zelfs maar amper .. Het is hectisch druk en nog maar net aan te werken. Maar daar doen we het ook voor:)

Jullie zijn wel echt goed bezig heb ik de indruk he? Een hele mooie eigen lijn die steeds uitgebreider wordt etc, je ziet jullie echt groeien naar de #1 shop van het forum (stoot 'die andere shop' maar lekker van z'n troon! :D).

:D Daar maken ze bij ons handig gebruik van.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

We kunnen de internetafdeling zelfs maar amper .. Het is hectisch druk en nog maar net aan te werken. Maar daar doen we het ook voor:)

Beter te druk dan te rustig :)

Net ook maar weer ff bestelt :D
Als het mss mogelijk is om een sample van no-xplode erbij te doen zou dat helemaal top zijn!
Ref: 160530

Kon het bij het bestelformulier niet vinden waar je dat kon neerzetten, dus denk doe het even zo.

Tot hoelaat bezorgt TNT? Normaal zijn ze hier al lang geweest. Is nu 16.40 en mijn zending staat op track en trace nog op in collectie.
Bestelling is gisterochtend verzonden.

Tot hoelaat bezorgt TNT? Normaal zijn ze hier al lang geweest. Is nu 16.40 en mijn zending staat op track en trace nog op in collectie.

tot 5 uur meestal, reken er maar op dat het morgen komt.

En nee, ligt niet aan b&f, maar aan TNT zelf, redelijk wat problemen daar de laatste tijd.

Jullie zijn wel echt goed bezig heb ik de indruk he? Een hele mooie eigen lijn die steeds uitgebreider wordt etc, je ziet jullie echt groeien naar de #1 shop van het forum (stoot 'die andere shop' maar lekker van z'n troon! :D).

dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Zoveel te beter zou ik zeggen!
]

Ja, het wordt steeds drukker en dat is een goede motivatie om extra ons best te doen!

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Wat is het referentienummer, dan kijk ik even:)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

tot 5 uur meestal, reken er maar op dat het morgen komt.

En nee, ligt niet aan b&f, maar aan TNT zelf, redelijk wat problemen daar de laatste tijd.

Ja, dat klopt helaas:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Beter te druk dan te rustig :)

Net ook maar weer ff bestelt :D
Als het mss mogelijk is om een sample van no-xplode erbij te doen zou dat helemaal top zijn!
Ref: 160530

Kon het bij het bestelformulier niet vinden waar je dat kon neerzetten, dus denk doe het even zo.

Dank je:) , ik geef het direct even door.

Laatst bewerkt:
Vreemde bezorgservice hierzo..
Heel de dag is er iemand thuis en toch staat er bij de Track&Trace dat de eerste poging is mislukt..

Hopelijk komt hij straks nog :angstig:
Referentienummer: 160044

Ref nr: 160005

Tnx alvast voor het checken!.

leon,

is de stack: Muscle perfection Combi alweer leverbaar?

(http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/muscle-perfection-combi)

staat dat hij uitverkocht is, zo nee; weet je een andere goede combi met whey perfection? (geen pre-workout booster svp)

Maandag, want TMS is op. :)

Vreemde bezorgservice hierzo..
Heel de dag is er iemand thuis en toch staat er bij de Track&Trace dat de eerste poging is mislukt..

Hopelijk komt hij straks nog :angstig:
Referentienummer: 160044

Vaak is het zo dat de postbode je huis niet heeft kunnen vinden, maar toch moet scannen aan het eind van de dag. Heb dat zelf ook vaak meegemaakt.

Ref nr: 160005

Tnx alvast voor het checken!.

Samples? :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Bedankt voor de reactie Leon, maar ik geef niets om pre-workouts :( slaan niet aan bij mij ofzo, helaas...

Dan zou ik kiezen voor WMS of Vitargo. Ik zweer hierbij als je flinke kilo's wil pakken. :)

-Leon

Vaak is het zo dat de postbode je huis niet heeft kunnen vinden, maar toch moet scannen aan het eind van de dag. Heb dat zelf ook vaak meegemaakt.

Meestal komt hij nog een keer tussen 18.00 en 19.00 dus even afwachten, anders kan ik hem morgen van het postkantoor af komen halen!:headbang:

Leon,had gevraagd om sample van jack 3d en sample van whey perfection berry blast.
Hoezo dat dan?:P
Verzending mislukt?

Beste B&F

Ik heb vrijdag mijn bestelling deels binnengekregen, 2 potten protein revolution..
en er stond bij dat ik de 2 potten ultimate creatine later zou krijgen.

Nu vraag ik me af wanneer ik ze krijg, aangezien mijn broer en ik staan te popelen om het te proberen.

ref (159688)

Verder was alles prima! bedankt.

Net de sample van Whey perfection Cookie en Cream binnen om te proeven of het bevalt.
Het is zeker goed bevallen! Apparte en niet te zoete smaak met een lekkere na smaak:eek: Thanks B&Fshop! M,n pot Whey perfection Banaan is bijna op (ook erg lekker) dus zal binnenkort een pot cookie en cream bestellen:D

Hoi, ik heb net de Perfect Protein Stack besteld en bij opmerkingen om een sample van een pre-workout gevraagd, komt dit goed aan dan?
En ten tweede: Verwachten jullie dat het morgen of overmorgen aankomt? Ik woon in NL, en weet dat het aan TNT zal liggen.;)

Ik heb er vertrouwen in, voorgaande keer was service ook prima en ik ben benieuwd.

Refnr is trouwens 160562

Staat toch net de TNT voor de deur met een doos van Body & Fitshop :clap:!
Nu even afwachten op de volgende doos met de resterende producten.

Bedankt voor de sample, helemaal top!
Bij de opmerking had ik ook nog iets geschreven was dat nog gelukt? :engel:

------------- Toegevoegd om 20:00 op 14 december 2010 -------------

Ik was alles even aan het bekijken en in de "Magic EAA" zit geen maatbeker of dergelijke, nu had ik op de website gelezen dat de aanbevolen hoeveelheid 10 gram bedraagt.
Nu is mijn vraag hoe meet ik die 10 gram goed af?

Laatst bewerkt:

Dat ligt vaak net aan wie er bezorgt.

De TNT babe die hier vaak komt, komt zelfs nog om 19:00 een pakketje brengen, zeker nu met het slechtere weer, kan het ooit wat langer duren voordat ze aan de deur staan.

Maar dat zal per bezorger verschillen denk ik, sommige komen dan pas de dag erop weer...

Ik was alles even aan het bekijken en in de "Magic EAA" zit geen maatbeker of dergelijke, nu had ik op de website gelezen dat de aanbevolen hoeveelheid 10 gram bedraagt.
Nu is mijn vraag hoe meet ik die 10 gram goed af?

Als het goed is, moet er ergens in het potje een maatschepje zitten..

Ik probeer vaak even met een mes/vork het maatschepje naar boven te halen, dit omdat het veel voorkomt dat het ergens onderin het potje verstopt zit.
Vaak hoor je het maatschepje als je de dichte pot wat schud.

Hoi, ik heb net de Perfect Protein Stack besteld en bij opmerkingen om een sample van een pre-workout gevraagd, komt dit goed aan dan?
En ten tweede: Verwachten jullie dat het morgen of overmorgen aankomt? Ik woon in NL, en weet dat het aan TNT zal liggen.;)

Ik heb er vertrouwen in, voorgaande keer was service ook prima en ik ben benieuwd.

Over het algemeen is het voor 18:00 besteld, de volgende dag in huis.
Maar de laatste tijd is het wat rommelig bij TNT, dus 100% zeker is het niet.

Ikzelf heb tot op heden iedere bestelling de volgende dag ontvangen, dus ik mag niet klagen.

Laatst bewerkt:
Ik heb het iets voor 7en gekocht, dus dat zal wel wat later worden. Naja, we zullen zien.

Als het goed is, moet er ergens in het potje een maatschepje zitten..

Ik probeer vaak even met een mes/vork het maatschepje naar boven te halen, dit omdat het veel voorkomt dat het ergens onderin het potje verstopt zit.
Vaak hoor je het maatschepje als je de dichte pot wat schud.

Oeps, ik gewoon even verder moeten zoeken! :eyes:

Hoe houden jullie trouwens alles gescheiden als jullie de supp's op het werk/school nemen?
In zakjes of ..?

Oeps, ik gewoon even verder moeten zoeken! :eyes:

;)

Hoe houden jullie trouwens alles gescheiden als jullie de supp's op het werk/school nemen?
In zakjes of ..?

Je hebt ooit van die afsluitbare zakjes, ik heb ze destijds bij de Blokker gehaald, makkelijk voor op vakantie, dan hoef je niet met complete potten te gaan slepen. ;)

Of als je ooit potjes van pilletjes/capsules over hebt ,die leeg/op zijn, daar kun je dan ook makkelijk kleinere hoeveelheden mee nemen, al zijn afsluitbare zakjes natuurlijk nog kleiner/makkelijker om mee te nemen, al hebben de potjes weer als voordeel dat ze niet snel kapot gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven