MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag, want TMS is op. :)

Dan zou ik kiezen voor WMS of Vitargo. Ik zweer hierbij als je flinke kilo's wil pakken. :)

-Leon

Thanks voor de informatie bro, maar ... als ik bijvoorbeeld de stack koop met WMS ben ik 50 euro kwijt... maar de vitargocrea (neem aan dat je die bedoeld) kost los al 50 euro...

Zijn / komen hier ook stacks / combivoordelen voor?

Anders kom ik al snel op +80,00€ :D

mvg

Is er al nieuws wat betreft het weer op voorraad komen van:

Perfect Protein Matrix

Of gaat hiervoor een vervanger komen, dit omdat deze al een tijdje uitverkocht is?

Laatst bewerkt:
hmm ik wacht wel tot maandag haha

Hee jongens net weer ff een bestelling geplaatst! ;).
Zouden jullie er nog wat samples bij kunnen stoppen :P?

Ref.160633

Alvast Bedankt! :D

Ref nr: 160005

Tnx alvast voor het checken!.

Klopt:rolleyes: Kleine vertraging ivm met de Powerstraps die even op waren. Morgen in huis.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Hee jongens net weer ff een bestelling geplaatst! ;).
Zouden jullie er nog wat samples bij kunnen stoppen :P?

Ref.160633

Alvast Bedankt! :D

Doorgegeven. Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Is er al nieuws wat betreft het weer op voorraad komen van:

Perfect Protein Matrix

Of gaat hiervoor een vervanger komen, dit omdat deze al een tijdje uitverkocht is?

We bestellen teveel:D We verwachten pas na de kerst nu:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Staat toch net de TNT voor de deur met een doos van Body & Fitshop :clap:!
Nu even afwachten op de volgende doos met de resterende producten.

Bedankt voor de sample, helemaal top!
Bij de opmerking had ik ook nog iets geschreven was dat nog gelukt? :engel:

------------- Toegevoegd om 20:00 op 14 december 2010 -------------

Ik was alles even aan het bekijken en in de "Magic EAA" zit geen maatbeker of dergelijke, nu had ik op de website gelezen dat de aanbevolen hoeveelheid 10 gram bedraagt.
Nu is mijn vraag hoe meet ik die 10 gram goed af?

Dank je:) Er zit een maatschepje in de Magic EAA. Anders even door de pot roeren:D De opmerking weet ik eerlijk gezegd niet, heeft iemand anders behandeld.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Beste B&F

Ik heb vrijdag mijn bestelling deels binnengekregen, 2 potten protein revolution..
en er stond bij dat ik de 2 potten ultimate creatine later zou krijgen.

Nu vraag ik me af wanneer ik ze krijg, aangezien mijn broer en ik staan te popelen om het te proberen.

ref (159688)

Verder was alles prima! bedankt.

De Creatine is er morgen! Dank je, voro de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Hoi, ik heb net de Perfect Protein Stack besteld en bij opmerkingen om een sample van een pre-workout gevraagd, komt dit goed aan dan?
En ten tweede: Verwachten jullie dat het morgen of overmorgen aankomt? Ik woon in NL, en weet dat het aan TNT zal liggen.;)

Ik heb er vertrouwen in, voorgaande keer was service ook prima en ik ben benieuwd.

Refnr is trouwens 160562

Gisteravond bestelt. De bestelling wordt vandaag direct voor je verzonden. Het sample komt wel goed. Dank je, voor de bestelling!:)

Ok leon,dan is het nog maar even afwachten,weet ik iig wat er mee aan de hand is.
Bedankt.

Staakt TNT nou vandaag trouwens?

nice, want ik twijfelde wel even. Heb een mailtje gehad dat mijn pakket is verzonden, maar als ik op de 'track' link druk zegt hij dat het pakket niet is gevonden.

TNT post wel, de pakketdienst niet. :)

Pakketdienst inderdaad niet, en ik heb hier vanmorgen ook al de normale postbode in het dorp zien lopen, dus ik denk dat ze niet allemaal staken.

nice, want ik twijfelde wel even. Heb een mailtje gehad dat mijn pakket is verzonden, maar als ik op de 'track' link druk zegt hij dat het pakket niet is gevonden.

Volgens mij werkt de trackinglink pas als het pakket s'avonds door TNT is opgehaald bij B&F, en dus op weg is naar het sorteercentrum.

@B&F:

Is er ook iets met melatonine leverbaar in jullie assortiment?

Laatst bewerkt:
Komt er ook een BnF Christmas sale? :D

Thanks voor de informatie bro, maar ... als ik bijvoorbeeld de stack koop met WMS ben ik 50 euro kwijt... maar de vitargocrea (neem aan dat je die bedoeld) kost los al 50 euro...

Zijn / komen hier ook stacks / combivoordelen voor?

Anders kom ik al snel op +80,00€ :D

mvg

Kunnen wij iets regelen? :D of moet ik toch de WMS / perfection stack bestellen leon?

of is de stack 4 een aanrader (http://www.bodyenfit.nl/index.php?/Shop/Combipaketten/Spiergroei-stack-4) kwa prijs ligt het allemaal bij elkaar.

Laatst bewerkt:
ik heb een hekel aan milkshakes dus drink sowieso banaan en vanille niet maar zit nu wel aan een pot fresh berry. is het ook mogelijk om een losse sample te bestellen van whey perfection?
want wil graag die cookies is proberen,

groetjes

als ik iets bestel zou dat mogenlijk zijn om dat in plaats van s'morgens te leveren om dat in de namiddag te doen??

Dat ligt aan de TNT wanneer iets geleverd word.
Heeft B&F geen macht over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven