Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een hekel aan milkshakes dus drink sowieso banaan en vanille niet maar zit nu wel aan een pot fresh berry. is het ook mogelijk om een losse sample te bestellen van whey perfection?
want wil graag die cookies is proberen,

groetjes

Je kunt bij een bestelling vragen om een sample in de smaak Cookies. Deze krijg je dan gratis:)

CreaVitargo in aanbieding plox :P

Mm, ik had een pwo sample de vorige keer, maar er stond bij dat je max een halve schep mocht de eerste 7 dagen.. maar ik merkte er geen hol van.. klopt dat?

Mm, ik had een pwo sample de vorige keer, maar er stond bij dat je max een halve schep mocht de eerste 7 dagen.. maar ik merkte er geen hol van.. klopt dat?

Sommige mensen merken inderdaad weinig van een lage dosis.

Vooral voor beginners is die halve dosis ideaal, de mensen die al langer dergelijke producten gebruiken, nemen vaak meteen de volle dosering.
Ikzelf neem meestal bij zulke producten ook meteen de volle dosering, tot op heden nog nooit geen negatieve effecten door gehad.

CreaVitargo in aanbieding plox :P

Dat Urban Dictionary..... moest effe denken wat plox betekende. :D

Laatst bewerkt:
Ooh, naja ik had het nog nooit gedaan maar ik merkte er serieus niets van.. dus ben een beetje huiverig om meteen zo'n pot binnen te halen.

Buitenomdat was fruit punch is fakking vies :P Terwijl die whey zo overheerlijk is.

Voor een Pre-Workout is de smaak nog lekker:D

Hey ilco/leon, die perfect carbs van jullie, wanneer kan je die eigenlijk het beste nemen na de training of tijdens?

Laatst bewerkt:
Hey ilco/leon, die perfect carbs van jullie, wanneer kan je die eigenlijk het beste nemen na de training of tijdens?

Erna voor herstel spierglycogeen. Wanneer je meer langdurig traint kun je tijdens de training eventueel ook een beetje nemen voor energie.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

miss dat ze dat konden vragen of zo
maar ja niets aan te doen als dat niet ga dan zal ik volgende week wel bestellen als ik thuis ben

Punt is dat de post zich door geen enkel bedrijf laat aansturen. Je zou eventueel wel een briefje op je deur kunnen plakken met de tijden waarop je thuis bent. Een vriendelijke postbode zal dan wel...

eens kijken of het zo lukt om een sampltje te krijgen :) de heren zullen het wel vreselijk druk hebben en vandaar m'n opmerkingen niet lezen bij de bestelling.. heb geloof ik z'n 60 bekers..:p en een sample is meer dan welkom.. als ik zo vrij mag zijn..:d

gr wesley
referentie nummer 160796

Laatst bewerkt:
eens kijken of het zo lukt om een sampltje te krijgen :) de heren zullen het wel vreselijk druk hebben en vandaar m'n opmerkingen niet lezen bij de bestelling.. heb geloof ik z'n 60 bekers..:p en een sample is meer dan welkom.. als ik zo vrij mag zijn..:d

gr wesley
referentie nummer 160796

Oh Oh Oh... Het is wat , he? Ik zal even de zweep over de elfjes in de workshop halen en dan sturen we je de samples na. Welke wou je hebben? :)

-Leon

B&F! Zoek een goede proteine shake voor tussen mijn maaltijden door, voor wat extra aanvoer van eiwitjes. Welke raden jullie me aan? Mij lijkt de Perfect Protein Matrix de beste keus maar ik zie dat deze uitverkocht is, komt deze binnenkort weer binnen? :)

Laatst bewerkt:
Oh Oh Oh... Het is wat , he? Ik zal even de zweep over de elfjes in de workshop halen en dan sturen we je de samples na. Welke wou je hebben? :)

-Leon

naleveren is niet nodig.. deze bestelling heb ik net geplaatst.. mijn gezeur ging over voorgaande bestellingen.. mag zelfs nog kiezen:D.. een pre-w. als je heb.. alvast bedankt.. een trouwe klant..

Ik vind het raar, heb 2 samples van PWO Power gehad. Mijn vriendin heeft er echt hard op geknald, ik heb er niets van gevoeld... neem dan 2 scheppen Crack en heb ook hard geknald.

Zou het helpen om 2 scheppen PWO Power te nemen dan ? :p Crack is fokking duur.

XXl heeft wel sale, maar is ook met sale nog steeds duurder als B&F:P

Thats why i love you guys;)

Lang leve Body&FitShop! :cool:

Zou het helpen om 2 scheppen PWO Power te nemen dan ? :p Crack is fokking duur.

Volgens mij is het niet aan te bevelen om een dubbele dosis te nemen.
Kan me vergissen, maar je zult niet de eerste zijn die gelijksvloers gaat. :rolleyes:

Vandaar dat er daarom op de site ook onderstaande staat:
Mix per dosering maximaal 1 scoop Pre-workout Power in 250 ml water.

Laatst bewerkt:
Resterende product net geleverd door TNT!
Ook nog eens een sample erbij gekregen, helemaal toppie! :engel:

Volgende bestelling word gewoon weer bij B&F!
Nog een vaste klant erbij...

Volgens mij is het niet aan te bevelen om een dubbele dosis te nemen.
Kan me vergissen, maar je zult niet de eerste zijn die gelijksvloers gaat. :rolleyes:

Vandaar dat er daarom op de site ook onderstaande staat:
Mix per dosering maximaal 1 scoop Pre-workout Power in 250 ml water.

Ik voelde persoonlijk amper iets van 1 scoop :(

Ik voelde persoonlijk amper iets van 1 scoop :(

Persoonlijk ga ik lekker op 1 scoop, ikzelf zou 2 scoops niet proberen. ;)
Heb destijds dit eens met Crack geprobeerd, en dat was niet zo goed bevallen.... vandaar.

Training verliep super. Turboooooo....... alleen daarna, een gigantische crash. :p
Daarom houd ik me voortaan aan wat er op het potje staat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven