XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk ga ik lekker op 1 scoop, ikzelf zou 2 scoops niet proberen. ;)
Heb destijds dit eens met Crack geprobeerd, en dat was niet zo goed bevallen.... vandaar.

Training verliep super. Turboooooo....... alleen daarna, een gigantische crash. :p
Daarom houd ik me voortaan aan wat er op het potje staat.

Hmm ik merk hem best snel, na 10 minuten al eigenlijk. 1 scoop.

Maarja, van 1gram cafeïne voel ik ook niets :o. Denk dat er iets mis is met me :D

Vandaag mijn shakebeker voor het eerst gebruikt.
's Morgens niks aan de hand met het shake van m'n Whey..
's Middags tweede Whey ook niks mis mee..

Alleen onder mijn training gebruikte ik de Magic EAA met 500ml water, ik wou het door elkaar mengen door even rustig te shake maar er lekte water onder de dop vandaan. :dunno:
De dop was wel goed vast gedraaid!

Vandaag mijn shakebeker voor het eerst gebruikt.
's Morgens niks aan de hand met het shake van m'n Whey..
's Middags tweede Whey ook niks mis mee..

Alleen onder mijn training gebruikte ik de Magic EAA met 500ml water, ik wou het door elkaar mengen door even rustig te shake maar er lekte water onder de dop vandaan. :dunno:
De dop was wel goed vast gedraaid!

Heb ik ook, snap er niets van :D

Alleen wanneer ik er gewoon water in doet begint hij vanuit de dop te lekken.
Wanneer ik er Whey met water of melk in doet is er niet aan de hand als ik hem op de kop houd bijvoorbeeld..

Hmmm, strange, ik heb totaal geen problemen met de shakers, ongeacht of ik nu water of melk gebruik i.c.m. welk supplement dan ook. :)

Zit die er dan niet scheef op? Heb dat ook wel is.
Edit: O nee,zie nu dat het ook aan de dop ligt.

Zit die er dan niet scheef op? Heb dat ook wel is.
Edit: O nee,zie nu dat het ook aan de dop ligt.

Ik dacht in eerste instantie ook dat ik hem er scheef erop had gedraaid.
Opnieuw geprobeerd, schuin gehouden en toen zag je het komen.

Na m'n training de laatste Whey genomen ook geprobeerd, schuin houden en toen gebeurde er niks. :angstig:

net een bestelling geplaatst
wel een beetje laat dus zal vrijdag wel binnen komen

whey,crack en amino

ref 160840

Inderdaad, alleen jammer dat TNT de laatste tijd wat rommelig is, maar daar kan B&F niets aan doen. ;)

TNT is gisternacht weer begonnen met staken.
Staking van start gegaan

Dinsdagnacht 14 december is om 23.00 uur de staking bij TNT Post van start gegaan.
Deze staking duurt tot woensdag 15 december 23:00 uur.

We hebben op dit moment nog geen inzicht in mogelijke vervolgacties van de vakorganisaties.
We doen er alles aan om de gevolgen voor u zo beperkt mogelijk te houden.

ik heb even snel een bestelling geplaatst voor potje creatine. is het mogelijk dat ik een sample van whey perfection cookies smaak en een pre workout power sample erbij krijg? wil deze graag uitproberen voor mijn volgende bestelling

Referentie nummer: 160856

groetjes

ps. heb volgens mij bij opmerkingen iets gezegd over whey perfection chocola, dit moet zijn cookies. hoop dat het hier vermelden voldoende is.

Op de pagina van de B&F Special Stack staat een schema voor de moment van innamen van de producten.
In het schema staat;
Rustdagen
1 dosering Total Muscle Solution tussen de maaltijden of 's avonds
Nu staat er op de achterkant van de pot;
Rustdagen
1 dosering 's Ochtends
Welke kan ik nu het beste hanteren? :dunno:

Resterende product net geleverd door TNT!
Ook nog eens een sample erbij gekregen, helemaal toppie! :engel:

Volgende bestelling word gewoon weer bij B&F!
Nog een vaste klant erbij...

+1
Mijn producten zijn ook net voor het avond eten binnen gekomen.
Super service!

1 kleine vraag, neem aan dat het geen kwaad kan dat er in de Citrulline Malaat veel harde klonten zitten?

Edit: Over inname van beta alanine heb ik ook zo me vragen. Dalijk even uitzoeken en kijken wat het beste is.

TNT is gisternacht weer begonnen met staken.
Staking van start gegaan

Dinsdagnacht 14 december is om 23.00 uur de staking bij TNT Post van start gegaan.
Deze staking duurt tot woensdag 15 december 23:00 uur.

We hebben op dit moment nog geen inzicht in mogelijke vervolgacties van de vakorganisaties.
We doen er alles aan om de gevolgen voor u zo beperkt mogelijk te houden.

Als het goed is zou het staken geen effect moeten hebben op de bezorging van pakketten, dus geen idee waarom het ook daar momenteel wat rommelig is.

Ze zeggen dat ze staken op het post gedeelte, maar hier komt tot op heden nog dagelijks de post aan, ook al zou er gestaakt worden.

Als het goed is zou het staken geen effect moeten hebben op de bezorging van pakketten, dus geen idee waarom het ook daar momenteel wat rommelig is.

Ze zeggen dat ze staken op het post gedeelte, maar hier komt tot op heden nog dagelijks de post aan, ook al zou er gestaakt worden.

Ik heb er inderdaad ook geen problemen mee..
Als mijn pakketjes maar bezorgd worden vind ik alles best! :P

beste B&F shop

zit helaas wat krap bij kas, maar heb wel behoefte aan een echte pre workout supp.
Wat is goedkoop, maar ook een hele goede pre workout supp?
En bestaat er ook iets als een Pre workout supp en een weight gainer in 1?

Mvg

Normaal neem ik altijd na het trainen eerst creatine+pure carbs, 15 minuten later whey isolaat en 45 minuten later post workout meal.

Alleen de laatste tijd train ik iets later, waardoor ik gelijk moet eten. Dus dan wordt het zo iets: creatine+pure carbs, 5 minuten later whey isolaat en 10 minuten later Post workout meal.

Maakt dit iets uit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven