- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede aanbieding! had ik alleen eerder moeten weten, heb net eiwit besteld... is het alleen deze week?We hebben deze week een hele leuke actie met de kwaliteits Whey Proteine van het topmerk Scivation:
1x 4,450 gram (160 doseringen!) voor 59,90 per verpakking!
2x 4,450 gram (320 doseringen!) voor 54,90 per verpakking!
Scivation Whey
We hebben deze week een hele leuke actie met de kwaliteits Whey Proteine van het topmerk Scivation:
1x 4,450 gram (160 doseringen!) voor 59,90 per verpakking!
2x 4,450 gram (320 doseringen!) voor 54,90 per verpakking!
Scivation Whey
Goede aanbieding! had ik alleen eerder moeten weten, heb net eiwit besteld... is het alleen deze week?
hm, heb er destijds ook 55 euro voor bepaald als ik me goed herinner.
2 uur is onder normale omstandigheden geen enkel probleem.
Prima.

.Goedemiddag, ik heb net weer wat besteld nu vraag ik me af of ik nog wat sampletjes erbij kan krijgen.
Met vriendelijke groet,
Steven
Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 75048
Faktuur datum: 12-08-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 AST Sports Science AST VYO-PRO BARs * 1x 12 repen Brownie Xtreme € 19,90 € 19,90 Bedrag inclusief BTW. € 19,90 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 19,90 Producten voorzien van een * zijn uitgesloten van korting
Met vriendelijke groet,
Ik kan je wel garanderen dat je de bestelling morgen hebt. Deze is al ingepakt en klaar voor verzending
bedankt voor de vorige bestelling nog van rmp en drive met mooi lichtblauw t shirt en pillendoosje gratis er bij. En voor de snelle levering van zaterdag, de whey zonder smaak van jullie huismerk, ga hem proeven straks en geef nog even een oordeel dan, en voor de lekker choco whey van Dorian Yates, net chocovla smaak, erg lekker hoor. De Power and Endurance caps BenF huismerk heb ik 1 van geprobeerd, ga ik zeker mee beginnen, met de normale dosis van 2 maals daags 2, kijken of ie lekker werkt. Ik had nog een mailtje gestuurd naar Office@benfshop maar geen reactie nog, over jullie prijs voor Applied Nutriceuticals NeoVar 240 pillen pot, ik bel er wel even over dan. Bedankt weer, ook namens Bobby Builder.

Ok dan zie ik mijn bestelling wel tegemoet als ik weer thuis ben, bedankt voor de moeite in ieder geval
grtz,
Steven

Lost de aardbei variant een beetje makkelijk op? Ik ben echt allergisch voor klonten. Is het eventueel mogelijk om een proefverpakking te kopen (ben van plan 8kg aan te schaffen).
Oke dan bestel ik 8kg, maar o wee als ik klonten heb dan kun je 2 emmers door je ruiten verwachten!

Waarom koop je niet gewoon eiwitten, je bent van jezelf toch al ****ing dik? Spul is verders wel lekker goedkoop.