net me wp binnen gekregen + samples, gister besteld nu al in huis
volgende bestelling is zeker weer bij jullie, top! (y)
Hehe
Hoor veel goede/niets anders dan goede reacties op jullie
En ik moet zeggen, ik bestelde er laatst straps (username: KraFtaVerK) en ik kan niet klagen over de leveringstijd etc
Good jobkeep going
Graag gedaan!

nou leon.. het heeft niet echt geholpen.. zat geen sample bijheb je polen in dienst?..
![]()
Stuur een PM met de titel LEON SAMPLES en je ref nummer. Sturen we het na.

Het is inderdaad mega druk! Als ik door de samples heen ben maak ik het dubbel en dwars goed bij je volgend bestelling.
Een sample bijleveren is een service van B&F, ze zijn het niet verplicht.
Misschien door de drukte zijn ze het vergeten.
Joost mag weten hoeveel bestellingen hun moeten verwerken.![]()
True, maar als ik zeg dat voor elkaar komt, moet dat ook gebeuren. Stomme elfjes!

Graag gedaan!
dat snap ik lieverd.. maar als het mij beloofd word dan is het toch wel jammer..![]()
Idem hier. B&F Pre work out poeder sample na 3x beloofd te hebben nog steeds niets verkregen.
1) via hun thread hier over hun nieuwe pre work out -> PM
2) na x weken nog niks gehad -> opnieuw pm
3) bij mijn bestelling vorige week nog eens dit gemeld. Op factuur stond er in pen bijgeschreven "Pre work out sample" maar helaas zat er niks bij.
Polen? Denk het niet hoor. 3x is iets anders
Ahja, voormij hoeft het niet meer. Ik ben gene bedelaar![]()
Zelfde verhaal als hierboven. PM met refnummer en komt voor de bakker. Excuus, want het is de laatste maand gewoon erg druk.

Ik denk dat het komt of door de drukte, of ze zijn tijdelijk door bepaalde samples heen. Ik kreeg bij mijn laatste bestelling nog 6 samples...
Klopt!
Daarom neem ik hem ook altijd in de ochtend en voor het slapen gaan, anders heb ik midden in de nacht weer het gevoel dat ik honger heb.![]()

heb je polen in dienst?..

: