MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net me wp binnen gekregen + samples, gister besteld nu al in huis :)
volgende bestelling is zeker weer bij jullie, top! (y)

:thumbs:

Hehe :)

Hoor veel goede/niets anders dan goede reacties op jullie :)
En ik moet zeggen, ik bestelde er laatst straps (username: KraFtaVerK) en ik kan niet klagen over de leveringstijd etc :)

Good job :) keep going

Graag gedaan! :D

nou leon.. het heeft niet echt geholpen.. zat geen sample bij:treuren:heb je polen in dienst?..:p

Stuur een PM met de titel LEON SAMPLES en je ref nummer. Sturen we het na. :)

Het is inderdaad mega druk! Als ik door de samples heen ben maak ik het dubbel en dwars goed bij je volgend bestelling.

Een sample bijleveren is een service van B&F, ze zijn het niet verplicht.
Misschien door de drukte zijn ze het vergeten.

Joost mag weten hoeveel bestellingen hun moeten verwerken. :bow2:

True, maar als ik zeg dat voor elkaar komt, moet dat ook gebeuren. Stomme elfjes! :mad::D

Graag gedaan!

dat snap ik lieverd.. maar als het mij beloofd word dan is het toch wel jammer..;)

Idem hier. B&F Pre work out poeder sample na 3x beloofd te hebben nog steeds niets verkregen.
1) via hun thread hier over hun nieuwe pre work out -> PM
2) na x weken nog niks gehad -> opnieuw pm
3) bij mijn bestelling vorige week nog eens dit gemeld. Op factuur stond er in pen bijgeschreven "Pre work out sample" maar helaas zat er niks bij.

Polen? Denk het niet hoor. 3x is iets anders :D

Ahja, voormij hoeft het niet meer. Ik ben gene bedelaar :rolleyes:

Zelfde verhaal als hierboven. PM met refnummer en komt voor de bakker. Excuus, want het is de laatste maand gewoon erg druk. :)

Ik denk dat het komt of door de drukte, of ze zijn tijdelijk door bepaalde samples heen. Ik kreeg bij mijn laatste bestelling nog 6 samples...

Klopt! :thumbs:

Daarom neem ik hem ook altijd in de ochtend en voor het slapen gaan, anders heb ik midden in de nacht weer het gevoel dat ik honger heb. ;)

:D

Stuur een PM met de titel LEON SAMPLES en je ref nummer. Sturen we het na. :)

Het is inderdaad mega druk! Als ik door de samples heen ben maak ik het dubbel en dwars goed bij je volgend bestelling.

Zelfde verhaal als hierboven. PM met refnummer en komt voor de bakker. Excuus, want het is de laatste maand gewoon erg druk. :)

(y) Ik ga toch nog 2 x 4.5 kg Whey bestellen omwille van de kerst acties.

Beste B&F

Ik overweeg Oxy Elite van UPS of hydrocut hardcore te bestellen.
Welke van de 2 raad je mij aan?
ik heb gelezen dat je van hydrocut nogal nerveus kan worden

grt
lennert

zou je bij mijn bestelling met Referentie nummer: 161623 een sample kunnen steken van jullie whey perfection smaak cappuccino,daar ik altijd mochachinno neem van andere merken en ik anders vlug 5 kilo zou bestellen met de kerstactie

De ingredienten:) Serieus, vergelijk de ingredienten in beide producten met willekeurig welke andere leverancier/producent. Ik durf rustig te zeggen dat Total Muscle Solution het best samengestelde product in de markt is en Pre-Workout Power qua ingredienten veruit de beste Pre-Workout.

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

zou je bij mijn bestelling met Referentie nummer: 161623 een sample kunnen steken van jullie whey perfection smaak cappuccino,daar ik altijd mochachinno neem van andere merken en ik anders vlug 5 kilo zou bestellen met de kerstactie

We hebben van de Whey Perfection Cappuccino helaas geen samples beschikbaar.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Beste B&F

Ik overweeg Oxy Elite van UPS of hydrocut hardcore te bestellen.
Welke van de 2 raad je mij aan?
ik heb gelezen dat je van hydrocut nogal nerveus kan worden

grt
lennert

Beide zijn sterk thermogeen. Het nerveuze kan dus bij beide en is heel persoonlijk. Oxy Elite doet het heel goed momenteel:cool:

Hallo, ik heb bestelling gedaan vorige week vrijdag, van het weekend is het geleverd.. Helaas zijn hier geen shakebekers bij geleverd, terwijl ik er eigenlijk 2 bij zou krijgen! Ik zou deze alsnog graag ontvangen, ik heb er wel 1 maar die is echt einde van zijn latijn!

Gaat om bestelling 161097

heb je anders een sample van

Total Muscle Solution

Klopt, daarom hebben we daar ook geen testers van, dat heeft weinig zin.

Ik heb een foutje opgemerkt bij Ultimate Creatine, op de pot staat namelijk dat een dosering 2maatscheppen(10gr) zou zijn echter vond ik de pot erg snel dus heb ik het even per maatschepje gewogen en het schijnt dat één maatschep al 10gr is. Heb dus steeds een dubbele dosering genomen :o:

Als me loon binnen is even een grote bestelling doen :)

Net besteld :cool: Maar even een voorraad inslaan voor deze zomer ;)

Hallo, ik heb bestelling gedaan vorige week vrijdag, van het weekend is het geleverd.. Helaas zijn hier geen shakebekers bij geleverd, terwijl ik er eigenlijk 2 bij zou krijgen! Ik zou deze alsnog graag ontvangen, ik heb er wel 1 maar die is echt einde van zijn latijn!

Ik zou hier nog wel graag reactie op hebben!

Pakket binnen, badankt voor de samples...

Regel ik direct! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven