Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dan bestel ik 8kg, maar o wee als ik klonten heb dan kun je 2 emmers door je ruiten verwachten!

:eek::D:D
maar zonder gein, mocht de shake niet bevallen, dan mag je deze omruilen. Geen probleem en bespaart ons weer een glaszetter:D

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Die Scivation Whey was ERG snel binnen:thumbs:

We doen ons best:D
Thanks!

de bestelling is besteld!

Kan je mij misschien even een update geven over mijn pakketje?
Nr: 74527
In het weekend het geld overgeschreven op 001-4576810-38, klopt toch eh? :d

Vitargo Citrus, Nectar Vanilla en Aardbei!

Thanks BnF. :thumbs:

Vitargo blijft een top product. Ik maakte echt betere gains op 75 gram vitargo dan op 50g/50g dextrose en whey.

Ryu welke vitargo neem jij? denk er ook aan om het eens te proberen,
maar er zijn 6 soorten bij body en fit???

Heb WMS wel eens gebruikt, dat beviel me prima, hoe is dat in vergelijking met vitargo?

Laatst bewerkt:

:thumbs: Dank je

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Kan je mij misschien even een update geven over mijn pakketje?
Nr: 74527
In het weekend het geld overgeschreven op 001-4576810-38, klopt toch eh? :d

Klopt. De betaling is gisteren door ons ontvangen en je bestelling is ook direct verzonden. Deze mag je vandaag of morgen verwachten.
(barcode 3SZRHH9016635)
Bedankt, voor je bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Ryu welke vitargo neem jij? denk er ook aan om het eens te proberen,
maar er zijn 6 soorten bij body en fit???

Heb WMS wel eens gebruikt, dat beviel me prima, hoe is dat in vergelijking met vitargo?

Ryu gebruikt deze: Vitargo

De werking is eigenlijk dezelfde. Ryu haalt volgens mij voor zijn gevoel het meest uit dit product. (Ryu corrigeer mij even als ik ernaast zit;))

We hebben een behoorlijk assortiment:D:D:D

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Heeft er iemand al ervaring met de Total Muscle Solution? Als ik zie wat daar allemaal inzit is het misschien wel een vervanger voor mijn creatine, xtend en glutamine.

Hier de link:

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/total-muscle-solution

Klopt..en vergeet niet de Beta-Alanine, Citrulline Malate, L-Carnitine Tartrate en Arginine Malate- en Ethyl Ester:D Een zeer volledig product.
Alles in 1.

Even aan vraagje in het algemeen over het fantastische product van BSN - NO XPLODE..
Ik gebruik sinds kort dit product i.c.m. Cellmass.. Nu vraag ik me af of je door het gebruik van deze producten ook langer vocht vast houdt... Daarnaast wil ik weten of er stimulerende middelen in zitten die je vet verbranden...?? Want als dat het geval is, zal ik er mee moeten stoppen...

Even aan vraagje in het algemeen over het fantastische product van BSN - NO XPLODE..
Ik gebruik sinds kort dit product i.c.m. Cellmass.. Nu vraag ik me af of je door het gebruik van deze producten ook langer vocht vast houdt... Daarnaast wil ik weten of er stimulerende middelen in zitten die je vet verbranden...?? Want als dat het geval is, zal ik er mee moeten stoppen...

Vocht vasthouden denk ik niet, beide bevatten geen creatine monohydraat.
No Xplode bevat ingredienten die je energie geven, hierdoor gaat theoretisch ook de stofwisseling tijdens de training iets omhoog. Daar je No Xplode niet dagelijks 3x per dag neemt zou ik mij hier geen zorgen over maken.;)

Total muscle solution besteld en ontvangen, nu paar keer mee getraind. De smaak valt mee als je het mixt met (ijs)koud water, anders vind ik hem erg tegenvallen.

zal binnekort even laten weten wat ik van de werking vind, tot nu toe al aardig tevreden.

Total muscle solution besteld en ontvangen, nu paar keer mee getraind. De smaak valt mee als je het mixt met (ijs)koud water, anders vind ik hem erg tegenvallen.

zal binnekort even laten weten wat ik van de werking vind, tot nu toe al aardig tevreden.

Naja de smaak is altijd wel op te lossen, maarja het gaat me gewoon of alles wat erin zit ook doet wat het beloofd? Wil het namelijk aanschaffen ter vervanging van mijn Xtend, creatine en glutamine.

Mag overigens ook geen Xtend nemen gedurende de trainingen op het moment waardoor ik 4 scheppen voor en 2 erna neem. Dit lijkt me minder optimaal waardoor ik naaar andere oplossingen aant zoeken ben.

Ben benieuwd hoe het bevalt!!

Ok, dank je.
Laat maar weten wat je vindt:D

ja vandaag dus ontvangen! Schreeuwde wat te vroeg HELP :p Maar was maar omdat ik dacht dat de overschrijving was fout gegaan...

Goede producten en dus nog snelle levering, hartelijk dank! Alleen jammer dat er geen samples bijzaten..

ja vandaag dus ontvangen! Schreeuwde wat te vroeg HELP :p Maar was maar omdat ik dacht dat de overschrijving was fout gegaan...

Goede producten en dus nog snelle levering, hartelijk dank! Alleen jammer dat er geen samples bijzaten..

Graag gedaan en jij bedankt voor de bestelling!
(Samples waren op anders hadden we deze erbij gedaan)

Body en Fit, (Ilco??) heb je mischien een update over mijn bestelling?
waneer kan ik deze verwachten? ref 75281

Body en Fit, (Ilco??) heb je mischien een update over mijn bestelling?
waneer kan ik deze verwachten? ref 75281

Deze heb je gisteren bestelt en is ook gisteren direct verzonden.
Als het goed is moet je deze vandaag dan ontvangen.

Bedankt, voor je bestelling:thumbs:

Bij mij altijd met tpg en meestal gelijk de volgende dag, met uitzondering 2 dagen :D en dat was maar 1 keer van behoorlijk wat bestellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven