XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft u een track en trace nummer voor mij? dat heb ik nl niet gekregen deze keer en ik heb nog steeds niks gezien of gehoord van tnt

Referentie nummer: 161522

In je inbox (mail) Zending zit sinds gister in afleverroute:cool:

23.12.2010:</SPAN>
Zending zit in afleverroute

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Idd geur is beetje chemisch maar oh die smaak wat is die goed. Ik zie altijd naar het ontbijt met havermout & whey en na de training de post-workoutmeal. Oh ja en soms ook nog een schepje door de kwark.

Het is zo lekker of ik me wel afvraag of ik niet aan het cheaten ben :D

Trouwens top bezorging!! woensdaf besteld om een uur of twee, kwartier later al mail van verzending en gistermiddag om één uur ontvangen. Zelfs met dit weer, ik geraak zelf iedere dag moeilijker naar het krachthonk. Vandaag weer een heel pak sneeuw en de krant komt zelfs niet.

Nog een vraag, maakt het uit en kun je de whey door je maaltijd heen doen puur voor wat extra eiwitten? (en de smaak natuurlijk:D)?

Dank je, voor de complimenten!!:) De Whey kan op zich wel bij de maaltijd. Nadeel is dan dat je in 1 maal heel veel eiwitten neemt omdat je maaltijd ook eiwit bevat en daarna bv uren niets. Het is altijd beter zo goed mogelijk te verdelen.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Enig idee wanneer de Pre-workout Pill weer beschikbaar zal zijn?

Nee, we krijgen de 1-2e week Januari behoorlijk wat nieuwe producten. De levertijd van de Pre-Workout Pill weet ik eigenlijk niet:rolleyes:

Leverbaar vanaf eind volgende week:

N-Acetyl L-Glutamine (NAG)
De meest geavanceerde vorm van Glutamine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 gram / 100 doseringen voor 14,90

Bestelling gisteren binnen, niet verwacht met het weer. Berry Blast is zoals zovelen zeggen érg lekker. Had ook m'n shakebekers erbij zitten, erg goede service. Klein kritiekpuntje; Had om een sample Cookies & Cream gevraagd, zat er niet bij, helaas.

Wellicht binnenkort weer wat bestellen, bevalt me erg goed!

Body& Fitshop,

ik heb mij rond 11.00 24 dec, aangemeld en een bestelling geplaatst ik koos ervoor om via ideal te betalen, daarna heb ik zoals aangegeven via ideal betaald, en een bevestigingsmail van betaling naar mijn email adres laten sturen door de bank , daarna als ik op verdergaan klikte hoor ik normaal terug op de site van de verkoper te komen, (jullie dus ) met bevestiging van betaling echter sloot hierna mijn browser af?? en heb ik nu ook geen email van de bestelling of betaling en ook als ik met mijn account inlog op jullie site staat er niks van een bestelling of betaling ??? wat is er fout gegaan?!

Bestelling gisteren binnen, niet verwacht met het weer. Berry Blast is zoals zovelen zeggen érg lekker. Had ook m'n shakebekers erbij zitten, erg goede service. Klein kritiekpuntje; Had om een sample Cookies & Cream gevraagd, zat er niet bij, helaas.

Wellicht binnenkort weer wat bestellen, bevalt me erg goed!

Ok, dank je voor de complimenten!!:) De samples regel ik volgende keer dubbel;)

Body& Fitshop,

ik heb mij rond 11.00 24 dec, aangemeld en een bestelling geplaatst ik koos ervoor om via ideal te betalen, daarna heb ik zoals aangegeven via ideal betaald, en een bevestigingsmail van betaling naar mijn email adres laten sturen door de bank , daarna als ik op verdergaan klikte hoor ik normaal terug op de site van de verkoper te komen, (jullie dus ) met bevestiging van betaling echter sloot hierna mijn browser af?? en heb ik nu ook geen email van de bestelling of betaling en ook als ik met mijn account inlog op jullie site staat er niks van een bestelling of betaling ??? wat is er fout gegaan?!

De bestelling is gewoon binnen en gaat direct weg. Dank je!:)

Zo me bestelling is binnen 20uur in huis super snelle service B&F terwijl ik toch ruim 200km verderop woon en de wegen flink glad zijn :D, bedankt voor extra shake beker (heb hem gelijk in me sport tas gedaan :P) t-shirt zat er helaas niet bij maar maak voor de rest niet uit.Ben zeer benieuwd naar de result creatine maar dat moet nog een paar maandjes wachten :P.
Bedankt voor de samples die erbij zitten aarbei was zeer lekker. (ik ben nu een whey verslaafde :P)
Met de hydrocut x hardcore heb ik al 1kg verloren binnen 2 dagen is wel grotendeels vocht maar ik merk wel dat het wat doet.

mvg

• Like
Waarderingen: B&F
Zo me bestelling is binnen 20uur in huis super snelle service B&F terwijl ik toch ruim 200km verderop woon en de wegen flink glad zijn :D, bedankt voor extra shake beker (heb hem gelijk in me sport tas gedaan :P) t-shirt zat er helaas niet bij maar maak voor de rest niet uit.Ben zeer benieuwd naar de result creatine maar dat moet nog een paar maandjes wachten :P.
Bedankt voor de samples die erbij zitten aarbei was zeer lekker. (ik ben nu een whey verslaafde :P)
Met de hydrocut x hardcore heb ik al 1kg verloren binnen 2 dagen is wel grotendeels vocht maar ik merk wel dat het wat doet.

mvg

Dank je, voor de mooie complimenten:)

Als je Whey Perfection eenmaal gehad hebt wil je nooit meer anders:D

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

:thumbs: :thumbs: Gaat goed met de nieuwe producten :thumbs: :thumbs:

Er komt nog veel meer aan:)

Ik zie op jullie site dat er idd veel meer aankomt.
De keuzes worden steed lastiger haha.

@Body en Fitshop, volgens mij al paar keer de vraag gesteld alleen nog geen concreet antwoord. (Kan ik goed begrijpen door de drukte, al wil ik het toch wel graag weten :o)

Maakt het uit dat er in de Citrulline Malaat, veel harde klonten en stukjes in zitten?

Fijne feestdagen!

@Body en Fitshop, volgens mij al paar keer de vraag gesteld alleen nog geen concreet antwoord. (Kan ik goed begrijpen door de drukte, al wil ik het toch wel graag weten :o)

Maakt het uit dat er in de Citrulline Malaat, veel harde klonten en stukjes in zitten?

Fijne feestdagen!

Had ik wel beantwoord:D Nee, maakt niet uit. De Citrulline is erg gevoelig voor vocht, net als bijvoorbeeld creatine ethyl ester. Gewoon even losmaken dan komt het goed. Heeft geen invloed op kwaliteit en/of opneembaarheid. We krijgen overigens eind volgende week Citrulline onder eigen label:)

Fijne kerstdagen!

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Yo Body&fitshop, jullie zijn lekker bezig...

http://www.bodyenfitshop.nl/binnenkortleverbaar-

Beloofd in ieder geval veel goeds voor 2011! :thumbs:

NICE WEEKEND HULKIES!!:)

Dank je. We blijven maar werken:D

Fijne dagen!

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superpump Max

ik heb vrijdag besteld en betaald maar nog niets ontvangen,mijn refnr.151657

Blijkbaar problemen met TNT in België door de sneeuw.
Zie hier veel Belgen klagen dat het maar niet geleverd word.
Hier hetzelfde :(

Klopt we hebben heel veel klanten uit Belgie. Zeer spijtig:rolleyes:, we kunnen echter de BE post helaas niet aansturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven