heeft u een track en trace nummer voor mij? dat heb ik nl niet gekregen deze keer en ik heb nog steeds niks gezien of gehoord van tnt
Referentie nummer: 161522
In je inbox (mail) Zending zit sinds gister in afleverroute

23.12.2010:</SPAN>
Zending zit in afleverroute
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------
Idd geur is beetje chemisch maar oh die smaak wat is die goed. Ik zie altijd naar het ontbijt met havermout & whey en na de training de post-workoutmeal. Oh ja en soms ook nog een schepje door de kwark.
Het is zo lekker of ik me wel afvraag of ik niet aan het cheaten ben
Trouwens top bezorging!! woensdaf besteld om een uur of twee, kwartier later al mail van verzending en gistermiddag om één uur ontvangen. Zelfs met dit weer, ik geraak zelf iedere dag moeilijker naar het krachthonk. Vandaag weer een heel pak sneeuw en de krant komt zelfs niet.
Nog een vraag, maakt het uit en kun je de whey door je maaltijd heen doen puur voor wat extra eiwitten? (en de smaak natuurlijk)?
Dank je, voor de complimenten!!
De Whey kan op zich wel bij de maaltijd. Nadeel is dan dat je in 1 maal heel veel eiwitten neemt omdat je maaltijd ook eiwit bevat en daarna bv uren niets. Het is altijd beter zo goed mogelijk te verdelen.---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------
Enig idee wanneer de Pre-workout Pill weer beschikbaar zal zijn?
Nee, we krijgen de 1-2e week Januari behoorlijk wat nieuwe producten. De levertijd van de Pre-Workout Pill weet ik eigenlijk niet

wat is er fout gegaan?!
) t-shirt zat er helaas niet bij maar maak voor de rest niet uit.Ben zeer benieuwd naar de result creatine maar dat moet nog een paar maandjes wachten
)