Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat weight gainer max als je die 's ochtends mixt (met melk) en 's middags pas drinkt vrij dik en slijmerig wordt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw: PreSurge Unleashed Athletic Edge Nutrition

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Nieuwe: Maximize V2 iForce Nutrition

Cool, B&F gaat nog even los voor het einde van het jaar. :D

@B&F:

Is de nieuwe Citrulline Malate - CitruPure die binnenkort in het assortiment komt, wel veilig te gebruiken i.c.m. Ritalin?

Heb gisteren ongeveer mijn antwoord al gelezen een paar pagina's terug maar nog even als bevestiging:

Als ik PWP vóór trainen neem en TMS ná het trainen, is Magic EAA alleen nodig TIJDENS het trainen (en dan 1 dosering)?

Heb gisteren ongeveer mijn antwoord al gelezen een paar pagina's terug maar nog even als bevestiging:

Als ik PWP vóór trainen neem en TMS ná het trainen, is Magic EAA alleen nodig TIJDENS het trainen (en dan 1 dosering)?

Kan, maar normaal neem ik MAGIC EAA altijd standaard voor en na de training. Ongeacht of ik PWP, TMS of WMS neem.

-Leon

Kan, maar normaal neem ik MAGIC EAA altijd standaard voor en na de training. Ongeacht of ik PWP, TMS of WMS neem.

-Leon

Oke dat is ook hoe ik het altijd gedaan heb. Dan blijf ik het ook zo doen, zo duur is een potje Magic EAA ook weer niet.

En nu is het tijd om te vreten want het is kerst! Fijne dagen! :D

Heb net netjes mijn bestelling binnen gekregen.
En op de pot pure muscle bcaa kon ik geen houdbaarheidsdatum vinden??

Bedankt nog voor de samples!!

Mijn bestelling heb ik binnen!:)
En ook nog eens de gevraagde samples erbij, helemaal top! :thumbs:

Hulde dat er een zeer goedkope huismerk citrulline komt :bow2:

maar serieus dat gaat echt wel kosten sparen vergeleken tot die van primaforce :)

Hulde dat er een zeer goedkope huismerk citrulline komt :bow2:

maar serieus dat gaat echt wel kosten sparen vergeleken tot die van primaforce :)

1x los de Citrulline gebruikt echt een mega pomp. Maar sinds ik het samen gebruik met beta alanine merk ik er niks van, zelfs niet als ik 3x de dosis neem. Iemand hiervoor een verklaring? ???

Daarnaast vraag ik me af of het niet beter is om het zelfde als creatine, beta aline ook in de ochtend te nemen. Doel ervan is juist je arginine spiegel omhoog te krijgen. Of zie ik dat verkeerd?

1x los de Citrulline gebruikt echt een mega pomp. Maar sinds ik het samen gebruik met beta alanine merk ik er niks van, zelfs niet als ik 3x de dosis neem. Iemand hiervoor een verklaring? ???

Daarnaast vraag ik me af of het niet beter is om het zelfde als creatine, beta aline ook in de ochtend te nemen. Doel ervan is juist je arginine spiegel omhoog te krijgen. Of zie ik dat verkeerd?

tja ik hecht niet superveel waarde aan een megapomp (merk gewoon dat ik meer energie enzo heb door zoiets als citrulline).

Je kan het zeker s'ochtends nemen om je voorraden op peil te houden.

Volgens mij vormt beta-alanine samen met histidine de stof carnosine.
Deze stof zorgt voor een buffer zodat je minder snel verzuurt.

Trouwens ook acetyl-l-carnitine binnenkort nog een leuke besparing tegenover primaforce producten :)

Fijne feestdagen voor B&F werknemers :D

tja ik hecht niet superveel waarde aan een megapomp (merk gewoon dat ik meer energie enzo heb door zoiets als citrulline).

Je kan het zeker s'ochtends nemen om je voorraden op peil te houden.

Volgens mij vormt beta-alanine samen met histidine de stof carnosine.
Deze stof zorgt voor een buffer zodat je minder snel verzuurt.

Trouwens ook acetyl-l-carnitine binnenkort nog een leuke besparing tegenover primaforce producten :)

Nee pomp is leuk, maar inderdaad niet noodzakelijk. Het viel me wel alleen op, ben nu weekje bezig met de stack. Moet zeggen dat ik er bijna niks van ondervind.

Mss als je tijd heb zou je 2sec naar dit schema kunnen kijken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/inname-creatine-citrulline-malaat-beta-alanine-wp-262343/

Ik denk dat ik dan Citrulline ook in de ochtend neem en voor het sporten zodat mijn arginine niveau omhoog gaat, en omhoog blijft.

Edit: Zo te zien iets te snel conclusies getrokken. In dit onderzoek staat dat het pas na 3 weken is gestegen: http://www.ergogenics.org/supplement17.html#1 2de onderzoek.

Laatst bewerkt:

Nieuw: PreSurge Unleashed Athletic Edge Nutrition

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Nieuwe: Maximize V2 iForce Nutrition

Woohoo hier had ik jullie een paar maanden geleden al eens naar gevraagd en nu hebben jullie het eindelijk :bow2:
Deze ga ik zeker met mijn volgende bestelling meebestellen , had ik eerder geweten dat deze in jullie assortiment zou komen had ik even gewacht met mijn bestelling die jammer genoeg nog altijd ergens in de sneeuw onderweg is.
Mooie toevoeging :thumb:
Komen er nog meer produkten van Athletic Edge Nutrition binnen ?

Inderdaad even 2 dagen rust voordat ze weer keihard moeten werken door de kerstaanbiedingn ;)

Merry Christmas :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven