MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice, Presurge unleashed is eindelijk binnen en nog een zeer goedkope citrulline malate ook.

Wordt zeker bestellen binnenkort, keep up the good work en

fijne feestdagen ;)

Ten eerste natuurlijk fijne dagen voor alle B&F medewerkers :)

Net even whey perfection en Power! besteld.
Referentie: 162972

Als er nog samples zijn, dan houd ik me aanbevolen!

groetjes.

Net ook weer whey besteld, de 5de pot inmiddels haha

Referentie nummer: 162995

Ik zou graag samples krijgen als vaste klant zijnde en omdat het nog kerst is :D

Gelden de kortingen ook nog na nieuwjaar?
Ik had graag nog een paar potten besteld van de lekkerste smaken (samples proeven).
Maar heb nog steeds mijn pakketje niet binnen :(

Hallo B&F,

ik zou nadat mijn pot Whey Perfection op is een andere soort whey willen bestellen. Ofwel kies ik voor Peptide Pro ofwel voor Protein Revolution.

Welke raden jullie aan? Ik ken het verschil tussen beide maar kan geen beslissing nemen.

Iedereen een gezellige kerst gewenst!

Hallo B&F,

ik zou nadat mijn pot Whey Perfection op is een andere soort whey willen bestellen. Ofwel kies ik voor Peptide Pro ofwel voor Protein Revolution.

Welke raden jullie aan? Ik ken het verschil tussen beide maar kan geen beslissing nemen.

Iedereen een gezellige kerst gewenst!

Protein revolution is top spul.. maar de smaak is heeeel erg wennen.
ik doe het nu met melk en 2 scheppen suiker. erg bitter is ie anders.

Gelden de kortingen ook nog na nieuwjaar?
Ik had graag nog een paar potten besteld van de lekkerste smaken (samples proeven).
Maar heb nog steeds mijn pakketje niet binnen :(

Kerstaanbiedingen zijn geldig tot 31 december 2010. (staat op de site)
Volgens mij zullen alle bestellingen die voor die datum gedaan worden gewoon de aanbiedingsprijs hebben.

Bestellingen die na die tijd gedaan worden vallen dan denk ik niet meer onder de aanbiedingsprijs.

Yup weet ik. Maar zou graag nog een paar potten aankopen in de smaken die ik het lekkerste vind. Maar wacht al sinds maandag op mijn samples. Dus vandaar de vraag ofdat ik nog later dan 31/12 mag bestellen als mijn pakketje nog altijd niet geleverd zou zijn.

Yup weet ik. Maar zou graag nog een paar potten aankopen in de smaken die ik het lekkerste vind. Maar wacht al sinds maandag op mijn samples. Dus vandaar de vraag ofdat ik nog later dan 31/12 mag bestellen als mijn pakketje nog altijd niet geleverd zou zijn.

Excuses, had je vraag niet helemaal goed begrepen. ;)

Ben B&F niet maar Ilco zal hier denk ik niet zo'n probleem van maken.:)

Converse: Denk dat het niet zo'n probleem is maar het beste kan je B&F (Ilco) even een PM sturen, met je vraag en verzoek.

Het is een overmacht situatie door de vele sneeuw die in België en in Zuid Nederland gevallen is, wegen onbegaanbaar, geen bussen, bijna geen treinen, ja dan komen pakjes ook met een hinderlijke vertraging.

Net even geproefd van de berry blast die ik vorige week heb ontvangen.

MJAMMIEEEE!

Cool, B&F gaat nog even los voor het einde van het jaar. :D

@B&F:

Is de nieuwe Citrulline Malate - CitruPure die binnenkort in het assortiment komt, wel veilig te gebruiken i.c.m. Ritalin?

We doen ons best:D Ja:)

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Heb net netjes mijn bestelling binnen gekregen.
En op de pot pure muscle bcaa kon ik geen houdbaarheidsdatum vinden??

Bedankt nog voor de samples!!

Zijn net binnen de THT zou op het label moeten staan. Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Mijn bestelling heb ik binnen!:)
En ook nog eens de gevraagde samples erbij, helemaal top! :thumbs:

Mooi:)

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Fijne feestdagen voor B&F werknemers :D

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Woohoo hier had ik jullie een paar maanden geleden al eens naar gevraagd en nu hebben jullie het eindelijk :bow2:
Deze ga ik zeker met mijn volgende bestelling meebestellen , had ik eerder geweten dat deze in jullie assortiment zou komen had ik even gewacht met mijn bestelling die jammer genoeg nog altijd ergens in de sneeuw onderweg is.
Mooie toevoeging :thumb:
Komen er nog meer produkten van Athletic Edge Nutrition binnen ?

Dank je:) Meer van Athletic Edge verwacht ik midden-eind Januari.:D

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

:thumbs: Dank je! Jij ook een Super 2011! :)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Net even geproefd van de berry blast die ik vorige week heb ontvangen.

MJAMMIEEEE!

Whey Perfection rules!:zuip:

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Ben B&F niet maar Ilco zal hier denk ik niet zo'n probleem van maken.:)

Converse: Denk dat het niet zo'n probleem is maar het beste kan je B&F (Ilco) even een PM sturen, met je vraag en verzoek.

Het is een overmacht situatie door de vele sneeuw die in België en in Zuid Nederland gevallen is, wegen onbegaanbaar, geen bussen, bijna geen treinen, ja dan komen pakjes ook met een hinderlijke vertraging.

Maken we geen probleem van:)

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Protein revolution is top spul.. maar de smaak is heeeel erg wennen.
ik doe het nu met melk en 2 scheppen suiker. erg bitter is ie anders.

Sluit ik mij helemaal bij aan. Protein Revolution

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Net ook weer whey besteld, de 5de pot inmiddels haha

Referentie nummer: 162995

Ik zou graag samples krijgen als vaste klant zijnde en omdat het nog kerst is :D

Dank je, voor de bestelling:) Ik geef het nu direct even door!

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Ten eerste natuurlijk fijne dagen voor alle B&F medewerkers :)

Net even whey perfection en Power! besteld.
Referentie: 162972

Als er nog samples zijn, dan houd ik me aanbevolen!

groetjes.

Dank je!:) Regel ik even.

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Nice, Presurge unleashed is eindelijk binnen en nog een zeer goedkope citrulline malate ook.

Wordt zeker bestellen binnenkort, keep up the good work en

fijne feestdagen ;)

Gaan we zeker doen!:D Dank je:)

Laatst bewerkt:
Pakketje eindelijk ontvangen! Meteen eens proeven van de Berry Blast!
Helaas wel geen samples erbij gekregen :( Had graag eens wat andere smaken geproeft voor een nieuwe bestelling :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven