Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
+1

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelden de kortingen ook nog na nieuwjaar?
Ik had graag nog een paar potten besteld van de lekkerste smaken (samples proeven).
Maar heb nog steeds mijn pakketje niet binnen![]()
Hallo B&F,
ik zou nadat mijn pot Whey Perfection op is een andere soort whey willen bestellen. Ofwel kies ik voor Peptide Pro ofwel voor Protein Revolution.
Welke raden jullie aan? Ik ken het verschil tussen beide maar kan geen beslissing nemen.
Iedereen een gezellige kerst gewenst!
Welcome to the club , ik denk dat DPD in heel Belgie kerstvakantie heeft.
Hopelijk krijgen ze hun kerstdag niet maandag 
Gelden de kortingen ook nog na nieuwjaar?
Ik had graag nog een paar potten besteld van de lekkerste smaken (samples proeven).
Maar heb nog steeds mijn pakketje niet binnen![]()
Yup weet ik. Maar zou graag nog een paar potten aankopen in de smaken die ik het lekkerste vind. Maar wacht al sinds maandag op mijn samples. Dus vandaar de vraag ofdat ik nog later dan 31/12 mag bestellen als mijn pakketje nog altijd niet geleverd zou zijn.

Yup weet ik. Maar zou graag nog een paar potten aankopen in de smaken die ik het lekkerste vind. Maar wacht al sinds maandag op mijn samples. Dus vandaar de vraag ofdat ik nog later dan 31/12 mag bestellen als mijn pakketje nog altijd niet geleverd zou zijn.

Cool, B&F gaat nog even los voor het einde van het jaar.
@B&F:
Is de nieuwe Citrulline Malate - CitruPure die binnenkort in het assortiment komt, wel veilig te gebruiken i.c.m. Ritalin?
Ja
Heb net netjes mijn bestelling binnen gekregen.
En op de pot pure muscle bcaa kon ik geen houdbaarheidsdatum vinden??
Bedankt nog voor de samples!!

Mijn bestelling heb ik binnen!
En ook nog eens de gevraagde samples erbij, helemaal top!![]()

jij ook!Woohoo hier had ik jullie een paar maanden geleden al eens naar gevraagd en nu hebben jullie het eindelijk
Deze ga ik zeker met mijn volgende bestelling meebestellen , had ik eerder geweten dat deze in jullie assortiment zou komen had ik even gewacht met mijn bestelling die jammer genoeg nog altijd ergens in de sneeuw onderweg is.
Mooie toevoeging
Komen er nog meer produkten van Athletic Edge Nutrition binnen ?
Meer van Athletic Edge verwacht ik midden-eind Januari.

Net even geproefd van de berry blast die ik vorige week heb ontvangen.
MJAMMIEEEE!

Ben B&F niet maar Ilco zal hier denk ik niet zo'n probleem van maken.
Converse: Denk dat het niet zo'n probleem is maar het beste kan je B&F (Ilco) even een PM sturen, met je vraag en verzoek.
Het is een overmacht situatie door de vele sneeuw die in België en in Zuid Nederland gevallen is, wegen onbegaanbaar, geen bussen, bijna geen treinen, ja dan komen pakjes ook met een hinderlijke vertraging.

Protein revolution is top spul.. maar de smaak is heeeel erg wennen.
ik doe het nu met melk en 2 scheppen suiker. erg bitter is ie anders.
Net ook weer whey besteld, de 5de pot inmiddels haha
Referentie nummer: 162995
Ik zou graag samples krijgen als vaste klant zijnde en omdat het nog kerst is![]()
Ik geef het nu direct even door!Ten eerste natuurlijk fijne dagen voor alle B&F medewerkers
Net even whey perfection en Power! besteld.
Referentie: 162972
Als er nog samples zijn, dan houd ik me aanbevolen!
groetjes.
Regel ik even.Nice, Presurge unleashed is eindelijk binnen en nog een zeer goedkope citrulline malate ook.
Wordt zeker bestellen binnenkort, keep up the good work en
fijne feestdagen![]()
Dank je
Pakketje eindelijk ontvangen! Meteen eens proeven van de Berry Blast!
Helaas wel geen samples erbij gekregenHad graag eens wat andere smaken geproeft voor een nieuwe bestelling
![]()

..en jij voor de bestelling