XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling geplaats; 163224
Had erbij gezet dat bekers en samples altijd welkom waren :D
Met name pre-workout :)

Zal nog geen nieuws bekend zijn over de Framboos smaak en Noxipro ?
Omdat de aanbieding namelijk bijna verlopen is :P
Banaan en Perzik heb ik nog genoeg staan anders had ik daarvan wel pot besteld.

Hallo B&F,

Ik moet weer mijn whey gaan bestellen maar wilde er nog wat bij nemen namelijk 'Fast Diet' alleen zag ik dat deze is uitverkocht. Wanneer denk je die weer te verkopen en vraagje twee is hebben jullie samples van op methylhexamine* gebaseerde sups?

* Waaronder: Black Cats, Fast Diet, OxyElite Pro, Ergoburn, Clearshot, Geranamine, Fat & Burn 7, Reduxine, 7 Phenyl Stack, Stimulant X, Jack3d

alvast bedankt voor de reactie :)

Henri

Zal nog geen nieuws bekend zijn over de Framboos smaak en Noxipro ?
Omdat de aanbieding namelijk bijna verlopen is :P
Banaan en Perzik heb ik nog genoeg staan anders had ik daarvan wel pot besteld.

Tja.....

De Framboos zal 1e week Jauari worden.:rolleyes:

De NoxiPro kan nog deze week. Mits geen douaneperikelen. Is in ieder geval onderweg:D

Serieus joh :(
Hoeveel scheelt de aanbieding eigenlijk met de normale prijs ? :P
Als het maar 2euro is ofzo boeit het me niet :P

@ B&F: Welke straps raden jullie aan uit jullie assortiment?

En wat gebeurt er als je nu al een bestelling plaatst met een product dat binnenkort pas leverbaar is? Zoals de L- Arginine?

Laatst bewerkt:
wat een gaar schepje heeft Result zeg hahahaha:P

Serieus joh :(
Hoeveel scheelt de aanbieding eigenlijk met de normale prijs ? :P
Als het maar 2euro is ofzo boeit het me niet :P

Met de Whey idd 29,90-32,90.:)

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

@ B&F: Welke straps raden jullie aan uit jullie assortiment?

En wat gebeurt er als je nu al een bestelling plaatst met een product dat binnenkort pas leverbaar is? Zoals de L- Arginine?

Ik denk die van Flex Sports.

De nieuwe producten komen deze week.:)Ik denk woensdag/donderdag.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

wat een gaar schepje heeft Result zeg hahahaha:P

Ok, geen idee eigenlijk. Zal eens kijken zo:D

OOHHH daar lig ik niet wakker van :P
Wacht wel met nieuwe whey bestellen tot framboos er is.

Ik denk die van Flex Sports.

De nieuwe producten komen deze week.:)Ik denk woensdag/donderdag.

En als ik vandaag de result zou bestellen (wil immers nog profiteren van de aanbieding) samen met straps en nog paar andere producten en daarbij de L-arginine. Wordt mijn bestelling dan woensdag/donderdag opgestuurd?

Laatst bewerkt:
Zojuist weer wat Whey besteld.
Ref:163300

Check opmerkingen even :D

Greetz

Zojuist weer wat Whey besteld.
Ref:163300

Check opmerkingen even :D

Greetz

De Tank Tops zijn er niet. We doen er wel een T-shirt bij:D Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

En als ik vandaag de result zou bestellen (wil immers nog profiteren van de aanbieding) samen met straps en nog paar andere producten en daarbij de L-arginine. Wordt mijn bestelling dan woensdag/donderdag opgestuurd?

Ja, als de L-Arginine binnen is.:)

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

OOHHH daar lig ik niet wakker van :P
Wacht wel met nieuwe whey bestellen tot framboos er is.

Zojuist de Result van jullie geproeft (orange slice) en ik vond hem niet eens zo heel slecht smaken in tegenstelling tot wat vele anderen hier beweren:)

Zojuist de Result van jullie geproeft (orange slice) en ik vond hem niet eens zo heel slecht smaken in tegenstelling tot wat vele anderen hier beweren:)

Zo zie je maar weer, smaken verschillen bij iedereen.

Wat de één lekker vind, vind de ander weer niet lekker en omgekeerd. ;)

Body & Fit,

Even een bumpje mijnerzijds in de hoop op een antwoord, dan kan ik gaan bestellen :)
Mijn vraag was:

Hallo B&F,

Ik moet weer mijn whey gaan bestellen maar wilde er nog wat bij nemen namelijk 'Fast Diet' alleen zag ik dat deze is uitverkocht. Wanneer denk je die weer te verkopen en vraagje twee is hebben jullie samples van op methylhexamine* gebaseerde sups?

* Waaronder: Black Cats, Fast Diet, OxyElite Pro, Ergoburn, Clearshot, Geranamine, Fat & Burn 7, Reduxine, 7 Phenyl Stack, Stimulant X, Jack3d

Als dat deze week niet op voorraad is/komt dan ga ik mij Whey bestellen want dat wil ik natuurlijk voor het einde van de week doen :P

Zo, even van de kerstaanbieding geprofiteerd:D

Referentie nummer: 163379

Als je nog wat leuke samples hebt (A)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven