Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
na een weekje op revolutions crack te hebben getraind kan ik nu beter een review geven

twee woorden top spul!!

en dan de perfekte service van body&fit
maak je maar weinig mee tegenwoordig

de whey en aminocell zijn ook goed alleen mengt de aminocell een stuk minder

maar al met al, een goede stack voor een mooie prijs

keep up the good work

Result! Vandaag voor het eerst genomen, smaak valt wel erg tegen.
Kan je het ook met wat anders mengen ipv water? Zonder dat het ten koste gaat van de creatine natuurlijk.:)

Zojuist nog een toffe bestelling gedaan. :D

Referentienummer: 163445

Leon of Ilco check je even bij de opmerkingen? :D
Heb er iets leuks voor jullie achtergelaten. :D

Korte vraag : Hou je van Result! ook vocht vast of is dit enkel bij mono ?

Ga ook eens even profiteren van de kerstaanbiedingen. Heb enkele weken stilgelegen, ook op dit forum, maar ben blij om te vernemen dat mijn suggestie voor het ontwikkelen van de cappucino smaak ernstig is genomen ! Ga er meteen een pot van testen.

Last but not least : Hebben jullie tshirts of tanktops op overschot die je bij de bestelling kan doen i.p.v. samples ? Dacht dat ik dit eens in het verleden heb gelezen hier ...

edit : even teruggebladerd. Tshirts zijn blijkbaar wel mogelijk. Bij deze :) Bestelling volgt morgen !

Laatst bewerkt:
Vanochtend eerste shake gedronken van Whey Perfection berry blast.
Wow dit is echt lekker :eek: Verlang al naar morgen! Dan mag ik er meer drinken :D

Vanochtend eerste shake gedronken van Whey Perfection berry blast.
Wow dit is echt lekker :eek: Verlang al naar morgen! Dan mag ik er meer drinken :D

Bijna elke bestelling die we binnen krijgen bevat ook Whey Perfection:D

Whey Perfection:zuip:de lekkerste shake aller tijden:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Korte vraag : Hou je van Result! ook vocht vast of is dit enkel bij mono ?

Ga ook eens even profiteren van de kerstaanbiedingen. Heb enkele weken stilgelegen, ook op dit forum, maar ben blij om te vernemen dat mijn suggestie voor het ontwikkelen van de cappucino smaak ernstig is genomen ! Ga er meteen een pot van testen.

Last but not least : Hebben jullie tshirts of tanktops op overschot die je bij de bestelling kan doen i.p.v. samples ? Dacht dat ik dit eens in het verleden heb gelezen hier ...

edit : even teruggebladerd. Tshirts zijn blijkbaar wel mogelijk. Bij deze :) Bestelling volgt morgen !

Wij luisteren altijd naar de vraag van onze klanten:)

Result;
Geen vocht, alleen keiharde spiermassa:D

Dank je!

Zojuist nog een toffe bestelling gedaan. :D

Referentienummer: 163445

Leon of Ilco check je even bij de opmerkingen? :D
Heb er iets leuks voor jullie achtergelaten. :D

Woooooow nice:D

MOOIE COMPLIMENTEN:)

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

na een weekje op revolutions crack te hebben getraind kan ik nu beter een review geven

twee woorden top spul!!

en dan de perfekte service van body&fit
maak je maar weinig mee tegenwoordig

de whey en aminocell zijn ook goed alleen mengt de aminocell een stuk minder

maar al met al, een goede stack voor een mooie prijs

keep up the good work

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Zo, even van de kerstaanbieding geprofiteerd:D

Referentie nummer: 163379

Als je nog wat leuke samples hebt (A)

Dank je:) Ik geef het direct door..

Pakketje eindelijk ontvangen! Meteen eens proeven van de Berry Blast!
Helaas wel geen samples erbij gekregen :( Had graag eens wat andere smaken geproeft voor een nieuwe bestelling :(

Bah, hier nog altijd niks , ik zit nu al 11 dagen te wachten en op de site van DPD staat zelfs niks vermeld van vertragingen :mad:

Body & Fit,

Even een bumpje mijnerzijds in de hoop op een antwoord, dan kan ik gaan bestellen :)
Mijn vraag was:

Als dat deze week niet op voorraad is/komt dan ga ik mij Whey bestellen want dat wil ik natuurlijk voor het einde van de week doen :P

De Fast Diet komt voorlopig niet terug. Er komt een nieuwe versie. Dit gaat helaas even duren:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Zojuist de Result van jullie geproeft (orange slice) en ik vond hem niet eens zo heel slecht smaken in tegenstelling tot wat vele anderen hier beweren:)

Thanks!

Over de resultaten met Result! is iedereen het eens. Over de smaak niet:D

Zijn er nog belgen dat hun bestelling nog steeds niet ontvangen hebben?

order nr: 160790

Bah, hier nog altijd niks , ik zit nu al 11 dagen te wachten en op de site van DPD staat zelfs niks vermeld van vertragingen :mad:

Ai das wel al heel lang :( Ik heb gisterenmiddag nog een bestelling geplaatst en ik zie dat het deze ochtend al aangekomen in in een depot in België.
Hoop morgen al op de levering.

Maarja. DPD zal wss heel veel werk hebben momenteel met deze weken. (En de vertraging van vorige week haal je wss niet op een paar dagen in)

De Fast Diet komt voorlopig niet terug. Er komt een nieuwe versie. Dit gaat helaas even duren

Dan wachten we daar geduldig op, wel gelijk de Perfect Protein Stack besteld (ref 163512, samples altijd welkom :P), ben erg benieuwd naar die Casein Superior! :)

Thanks wederom B&F!

Graag gedaan :thumbs:

Kreeg net een mail dat de bestelling verzonden is, maar dit zal dan pas morgen of overmorgen zijn wegens de arginine? Klopt dat? Dan weet ik wanneer ik moet zorgen dat ik thuis ben :D

Zal in ieder geval overmorgen worden ivm de Arginine inderdaad:D

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Dan wachten we daar geduldig op, wel gelijk de Perfect Protein Stack besteld (ref 163512, samples altijd welkom :P), ben erg benieuwd naar die Casein Superior! :)

Thanks wederom B&F!

Jij ook!!:)

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Zit hier al 11 dagen zielig voor het raam te wachten , de buren denken ondertussen dat ik een gluurder ben :o

:shoot: DPD

:eek: Dat meen je. Ik ga even bellen:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven