XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk niet dat er samples van zijn, is wel mogelijk maar verwacht het niet.
Vrijdag ga ik wel Review maken over Noxipro :D

Ook eens bij jullie besteld, normaal ergens anders maar zag een paar intresante producten bestelnr. 164750. Wacht met spanning ik heb ook de Noxipro besteld.

Leon,hebben jullie ook samples van de noxipro?

Denk niet dat er samples van zijn, is wel mogelijk maar verwacht het niet.
Vrijdag ga ik wel Review maken over Noxipro :D

Ook eens bij jullie besteld, normaal ergens anders maar zag een paar intresante producten bestelnr. 164750. Wacht met spanning ik heb ook de Noxipro besteld.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Noxipro. :)

-Leon

Tot wanneer loopt de NoxiPro aanbieding? En is deze echt zo goed? Ik ken de fabrikant verder niet.

hebben jullie die vetmeter tang ook in zwolle liggen? en hebben jullie al van die ruberen pads voor in je handen om te trainen?

Tot wanneer loopt de NoxiPro aanbieding? En is deze echt zo goed? Ik ken de fabrikant verder niet.

Het is inderdaad een vrij nieuw merk. Deze schijnt inderdaad echt zo goed te zijn:D De aanbieding loopt nog wel een paar weken:)

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

hebben jullie die vetmeter tang ook in zwolle liggen? en hebben jullie al van die ruberen pads voor in je handen om te trainen?

De vetmeters hebben we nu niet in Zwolle. Kan ik eventueel wel voor je regelen natuurlijk:) De Pads helaas niet.

Komen die pads in de toekomst eventueel nog in het assortiment ?

Goede toevoegingen aan jullie assortiment. Mijn complimenten!

Weet je of de pre workoutpill deze week nog binnenkomt?
Anders bestel ik wel 1,3 Dimethylamylamine en caffeine apart deze keer.

Maar qua kwaliteit vd grondstoffen e.d. zit het wel goed verder? Dat is eigenlijk wat ik het belangrijkste vind :)

Lijkt me wel want reviews op andere forums of sites met supplementenreviews zijn goed :)
Vrijdag maak ik persoonlijke review hier op het forum met daarin de ervaringen van een preworkout addict :P

Weer even wat leuks besteld!

Krijg ik deze morgen nog wel? krap besteld @ 17:55 ghehe.

Nog wat leuke samples? :D

Referentie nummer: 164876

Iemand ervaring met nutrex anabol 5? Meningen op het web zijn nogal verdeeld.

Leon of Ilco. Ik las dat er voor komende week weer vernieuwingen komen? :D

Alvast proficiat.

Kan je eventueel al een tipje van de sluier lichten? :D

Ik wil immers of de NoxiPro of de Magic EAA bestellen. Twijfel nog over deze 2. :D
Heb nog wat geld over na oudejaarsavond en daarom dus nog eens iets bestellen. :D

Maar vroeg me dus af als ik nu al beter bestel of toch een weekje moet wachten op de nieuwigheden. Dus daarom zou een kleine tip altijd welkom zijn :D

Vernieuwingen waren toch site gerelateerd ?
Iets over dat je zelf kan kiezen wat je als extratje wilt bij de bestelling meen ik te herinneren.
Staat iig iets in de whey perfection review over :)

Vernieuwingen waren toch site gerelateerd ?
Iets over dat je zelf kan kiezen wat je als extratje wilt bij de bestelling meen ik te herinneren.
Staat iig iets in de whey perfection review over :)

Ja hier las ik het ook. Maar ook dat er nieuwe zaken op de site kwamen. Dus mss handig om nog iets extra's mee te snoepen :D

Beste mensen van B&F, mijn whey was op dus maar ff nieuwe halen, vandaag gedaan dus. verdien al niet zoveel maar dacht bijmezelf toch maar zo'n 162 shake emmer halen bij DC Heerenveen, is op de lange termijn toch voordeliger dan zo'n 61 shake pot :D :) heb toen voor 5 tientjes zo'n emmer mee gekregen met shake beker, smaak cappuccino, die alle jezus lekkerrrrr is :D :eek: dus hierbij duizendmaal dank voor de voordelige prijs & service :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven