XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kreeg pakketje vorig week eindelijk aan na 10 dagen wachten door de sneeuwellende.
En wat is Result! smerig zeg, lijkt wel het broertje van Nox pump ( geur, smaak & zelfs de kleur! )
Hopelijk brengt het degelijk resultaat Body en fitshop :p!
Gelukkig maakt de Whey Perfection Cookies en cream VEEL goed, want die is echt verrukkelijk!

bestelling met referntienummer 164991, wordt ofwel binne halfuur of ergens morgenvroeg. Als hij morgenvroeg betaald wordt, heb ik hem dan de dag daarna al denk je? Vorige bestelling ging super :D, kwam wel een beetje te laat aan maar toch supertevreden van producten en service. Keep up the good work boys!

Weet niet of het al aan bod is geweest maar komen er nog meer smaken van de Protein Perfection Mix naast cookies en vanilla? :)

Een beetje laat, maar Happy Newyear iedereen! Op naar een gezond 2012 ;)

Weer even wat leuks besteld!

Krijg ik deze morgen nog wel? krap besteld @ 17:55 ghehe.

Nog wat leuke samples? :D

Referentie nummer: 164876

Beetje late reactie:D Deze is inderdaad al verwerkt. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Iemand ervaring met nutrex anabol 5? Meningen op het web zijn nogal verdeeld.

Qua reacties inderdaad niet veel. We hebben het al een tijd in het assortiment maar eigenlijk bijna geen vraag meer naar.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Leon of Ilco. Ik las dat er voor komende week weer vernieuwingen komen? :D

Alvast proficiat.

Kan je eventueel al een tipje van de sluier lichten? :D

Ik wil immers of de NoxiPro of de Magic EAA bestellen. Twijfel nog over deze 2. :D
Heb nog wat geld over na oudejaarsavond en daarom dus nog eens iets bestellen. :D

Maar vroeg me dus af als ik nu al beter bestel of toch een weekje moet wachten op de nieuwigheden. Dus daarom zou een kleine tip altijd welkom zijn :D

De nieuwigheden zitten inderdaad puur in de site. We hebben de afgelopen weken met productintro's wel heel veel gehad:D Noxi & EAA zijn eigenlijk wel totaal verschillende producten, laten zich moeilijk vergelijken:) Als het goed is hebben we eind deze week wel de eerste reviews van de Noxi. EAA is altijd sterk rond de training.

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Beste mensen van B&F, mijn whey was op dus maar ff nieuwe halen, vandaag gedaan dus. verdien al niet zoveel maar dacht bijmezelf toch maar zo'n 162 shake emmer halen bij DC Heerenveen, is op de lange termijn toch voordeliger dan zo'n 61 shake pot :D :) heb toen voor 5 tientjes zo'n emmer mee gekregen met shake beker, smaak cappuccino, die alle jezus lekkerrrrr is :D :eek: dus hierbij duizendmaal dank voor de voordelige prijs & service :p

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Kreeg pakketje vorig week eindelijk aan na 10 dagen wachten door de sneeuwellende.
En wat is Result! smerig zeg, lijkt wel het broertje van Nox pump ( geur, smaak & zelfs de kleur! )
Hopelijk brengt het degelijk resultaat Body en fitshop :p!
Gelukkig maakt de Whey Perfection Cookies en cream VEEL goed, want die is echt verrukkelijk!

Eenmaal Whey Perfection gehad en je wilt nooit meer anders:zuip:Result! is even wennen:D maar de resultaten zijn er ook naar! :)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

bestelling met referntienummer 164991, wordt ofwel binne halfuur of ergens morgenvroeg. Als hij morgenvroeg betaald wordt, heb ik hem dan de dag daarna al denk je? Vorige bestelling ging super :D, kwam wel een beetje te laat aan maar toch supertevreden van producten en service. Keep up the good work boys!

Dank je!:) We versturen altijd direct na ontvangst betaling inderdaad. Als je bestelt met vooruitbetaling zit er altijd 1 dag tussen betalen en voordat wij het ontvangen.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Weet niet of het al aan bod is geweest maar komen er nog meer smaken van de Protein Perfection Mix naast cookies en vanilla? :)

Tuurlijk:D Er komen totaal 6 smaken in de loop van volgende week.

Cookies
Vanilla
Banaan
Chocolate
Berry
Strawberry

De smaken zijn echt overheerlijk:zuip:

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Een beetje laat, maar Happy Newyear iedereen! Op naar een gezond 2012 ;)

Dank je:) Een gezond en sportief 2011!!:cool:

Voila, net besteld, maak er maar iets mooi van ;p

Grt

165030

Hoe zit het met de Framboos whey perfection ? :D
Mogelijk ook de status van Noxipro of de chauffeur al onderweg is ?

Voila, net besteld, maak er maar iets mooi van ;p

Grt

165030

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Hoe zit het met de Framboos whey perfection ? :D
Mogelijk ook de status van Noxipro of de chauffeur al onderweg is ?

Whey Framboos;
Al het goed is nog deze week:)

NoxiPro;
03.01.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

Zijn ze toch geweest gisteren:eek:

Omdat ervoor getekend moet worden ;)
Aangetekende pakketten mogen alleen aan het adres worden bezorgt en 1 van de bewoners daar mag ervoor tekenen :)

Hey leon,

Is arginine en carnithine smaakloos? Of zit er ook een vies smaakje aan?

Bedankt bestelling netjes afgeleverd vandaag,:thumbup: jammer dat je er bij een nieuwe klant geen samples bij doet om mij te overtuigen van bv jullie eiwitten.

Hey leon,

Is arginine en carnithine smaakloos? Of zit er ook een vies smaakje aan?

Zijn volgens mij aminozuren, dus lekker zuur :D

Bedankt bestelling netjes afgeleverd vandaag,:thumbup: jammer dat je er bij een nieuwe klant geen samples bij doet om mij te overtuigen van bv jullie eiwitten.

Hoe kunnen ze nou weten dat jij een nieuwe klant bent, en toevallig een sample wilt van hun whey?. Ze zullen het druk genoeg hebben, als je bijv een sample van whey perfection wilt kan je dat aangeven.

Hoe kunnen ze nou weten dat jij een nieuwe klant bent, en toevallig een sample wilt van hun whey?. Ze zullen het druk genoeg hebben, als je bijv een sample van whey perfection wilt kan je dat aangeven.

Beetje computersysteem geeft dit wel aan dat het om een nieuwe klant gaat je moet bij het bestellen toch ook aangeven of je nieuw of bestaande klant ben.Gaat mij echt niet om die sample maar zakenlijk gezien kan je als bedrijf hier beter op letten zeker als er veel concurrenten zijn.

Vanaf volgende week of zelfs eind deze week hebben we hier een aardige oplossing voor. Dan kun je zelf je sample (en nog veel meer:D..) kiezen:)

Er komen ook meer betaalwijzes als Paypal, creditcard bij. Zelf op factuur en/of in betaling in termijnen is mogelijk:D

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

:D Klopt, het voordeel is..100% Puur!

Ilco, kun je toevallig zien of bij de 2de afleverpoging de chauffeur al onderweg is ?
Of toevallig al is geweest hehe :P

Best lastig zo als je zelf geen track&trace hebt dus bedankt voor de moeite die jullie doen :)

Vanaf volgende week of zelfs eind deze week hebben we hier een aardige oplossing voor. Dan kun je zelf je sample (en nog veel meer:D..) kiezen:)

Kijk dit bedoelde ik eerder dus.. zo'n opmerkingenvak is leuk maar je moet het je klanten zo makkelijk mogelijk maken werkt ook in je eigen voordeel.

Heb trouwens gisteren weer besteld! :thumb:

Kijk dit bedoelde ik eerder dus.. zo'n opmerkingenvak is leuk maar je moet het je klanten zo makkelijk mogelijk maken werkt ook in je eigen voordeel.

Heb trouwens gisteren weer besteld! :thumb:

Dank je!! Ja, er komen ook nog wat andere dingetje zoals bv klantbeoordeling in de vorm van reviews.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ilco, kun je toevallig zien of bij de 2de afleverpoging de chauffeur al onderweg is ?
Of toevallig al is geweest hehe :P

Best lastig zo als je zelf geen track&trace hebt dus bedankt voor de moeite die jullie doen :)

04.01.2011: Chauffeur is onderweg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven