MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je!! Ja, er komen ook nog wat andere dingetje zoals bv klantbeoordeling in de vorm van reviews.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

04.01.2011: Chauffeur is onderweg :D

Ja hoor, die chauffeur komt toch eerst langs mij mag ik hopen :mad:

04.01.2011:
Chauffeur is onderweg

:p

De chauffeur heeft het nog druk vandaag:D

Vanaf volgende week of zelfs eind deze week hebben we hier een aardige oplossing voor. Dan kun je zelf je sample (en nog veel meer:D..) kiezen:)

Er komen ook meer betaalwijzes als Paypal, creditcard bij. Zelf op factuur en/of in betaling in termijnen is mogelijk:D

:D Klopt, het voordeel is..100% Puur!

Betaling in termijnen.... slechttttt hahaha :P

Komt er een soort spaarsysteem voor wat betreft de samples?

Haha, betalen in termijnen. Is zonde, veels te veel rompslomp voor die enkele klanten. Zelf trouwens ook vaak genoeg ingevuld, mocht de financiering niet goedgekeurd zijn. Kopen ze het in de meeste gevallen nog steeds, dan hebben ze opeens toch wel het geld.

Ga je dat betalen in termijnen, via primeline nederland doen?

Nee, per bestelling. Termijnen...:D Ik weet eigenlijk ook niet of het wat is maar de mogelijkheid komt erbij. Als de klanten het waarderen gaan we door ermee. En anders niet.. Het klopt trouwens dat er wel eerst een online goedkeuring moet zijn dan.

Laatst bewerkt:
Omdat ervoor getekend moet worden ;)
Aangetekende pakketten mogen alleen aan het adres worden bezorgt en 1 van de bewoners daar mag ervoor tekenen :)

Yup weet ik. Maar vind niet dat dat nodig is :p
Mensen werken normaal overdag. En dat is het moment dat TNT/DPD langskomt.
Nu zit ik thuis voor de examens dus was geen probleem om af te tekenen.
Maar anders is er nooit iemand thuis hier overdag.

My bad :(

Laatst bewerkt:
164991 => zou eerder betaald zijn door vriend van me netbanking, hebben jullie daar al iets van doorgekregen? (vanuit België)

Computer flipt :(

Laatst bewerkt:
DBB spoort niet :(

Laatst bewerkt:
Hopelijk zijn ze nog niet geweest dan :eek:
Training duurde wat langer en niemand was thuis.
Lag trouwens ook geen briefje in de bus van gisteren ???

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Je computer draait helemaal door:D

Geen idee, een update krijgen we vanavond pas weer volgens mij.:cool:

Ja joh hele ding flipte :P
Uhm wat voor update ?.
Als ze geweest zijn horen ze meteen te scannen dat de poging mislukt dus en die hoort direct te zien te zijn op de track&trace.
Plus het briefje moeten ze achterlaten wat ze niet gedaan hebben :mad:

hallo,
ik kan de creapure creatine toch gewoon sochtends samen met de whey perfection samen in de shakebeker gooien?? of heeft dat invloed op de opname?

groetjes

hallo,
ik kan de creapure creatine toch gewoon sochtends samen met de whey perfection samen in de shakebeker gooien?? of heeft dat invloed op de opname?

groetjes

Beste is om eerst creatine te nemen en 15 min later whey, dit in verband met de opname.

Net de result binnen gekregen, hulde voor de snelle levering en service! :D

Over die geur is geen woord teveel gezegd, damn wat is die erg zeg. Als het maar werkt, dan zuip ik het wel. Icm met 5 gram aminozuren, moet het wel lukken.

Ja joh hele ding flipte :P
Uhm wat voor update ?.
Als ze geweest zijn horen ze meteen te scannen dat de poging mislukt dus en die hoort direct te zien te zijn op de track&trace.
Plus het briefje moeten ze achterlaten wat ze niet gedaan hebben :mad:

Er staat alleen:

04.01.2011:
Chauffeur is onderweg

Meer info hebben we nog niet:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Beste is om eerst creatine te nemen en 15 min later whey, dit in verband met de opname.

Net de result binnen gekregen, hulde voor de snelle levering en service! :D

Over die geur is geen woord teveel gezegd, damn wat is die erg zeg. Als het maar werkt, dan zuip ik het wel. Icm met 5 gram aminozuren, moet het wel lukken.

Dank je, voor het compliment:) De smaak valt op zich nog wel mee vind ik persoonlijk. Maar lekker is toch anders:D

Oehh dan kan ik nog mazzel hebben :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven