MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ........verleiding.......weerstaan........te .....bestellen.....

Mislukt... Morgen bestellinkje :)

heb net bestelling geplaatst met referentienr:165176. Samples zijn welkom:)

heb net bestelling geplaatst met referentienr:165176. Samples zijn welkom:)

Dank je:) Ik ga direct even kijken voor je:D

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

:thumbs: dat is zeker een goede aanvulling op de site

Ja, we gaan er een tandje bij zetten in 2011. Leuke dingen, meer producten.:cool: Misschien zelfs morgen al de site update hoor in nu:D

De citrulline is nu ook binnen ;)

Whey perfection zal denk ik wel snel veel postieve reviews op de site krijgen :)

Klinkt goed B&F ;)

Nahja zeg! Gewoon gister om 17:55 besteld en niet vandaag ontvangen. Jaaaaaa zwaar minpunt dit! :finger:

Ghehehe dan maar morgen! :D

vandaag bestelling ontvangen,thx.en thx voor de samples,maar zijn er nooit geen samples zoals van drive of dergelijk.iets in pilvorm kwa samples

:woot: Noxipro is binnen :D
Met 2 extra bidons en keycord wat het erg leuk pakketje maakte :)
Vrijdag komt de review :thumbs:

Mooi een websiteupdate :) Ben benieuwd naar de free goodies :p

Net even snel result geproefd, smaak is opzich niet erg.
Maar de na smaak :kots:

Ach nog even genieten van de mono, die is binnen paar dagen op en dan overstappen naar result. Dat icm met aminozuren, ben ik sogends wel meteen wakker :D

Klinkt goed B&F ;)

Nahja zeg! Gewoon gister om 17:55 besteld en niet vandaag ontvangen. Jaaaaaa zwaar minpunt dit! :finger:

Ghehehe dan maar morgen! :D

Ghehe kreg nah wat! Kom ik thuis na de sportschool hebben ze gewoon om half 8 het pakketje afgeleverd! Dat heb ik nog nooit hier meegemaakt zo laat! Helemaal top!

Gelijk ff dosering ultimate creatine erin gegooid na het trainen! Zozo jullie hebben de smaak hiervan echt heerlijk gekregen! Ik kan me nog result een half jaartje geleden herinneren die was niet te pruimen, maar werkte wel super! Nu maar is kijken hoe de ultimate creatine is. ;)

Heerlijke whey perfection banaan erbij hoppa.

Result is toch best lekker met WMS erbij hoor :P
Zou je kunnen laten weten hoe de ultimate creatine is, misschien na de result daar potje van halen.

Result is toch best lekker met WMS erbij hoor :P
Zou je kunnen laten weten hoe de ultimate creatine is, misschien na de result daar potje van halen.

Met appelsap of druivensap was het gewoon wegklokwerk.

Ja ik zal in het Ultimate creatine review topic de komende tijd wat updaten. Ben er benieuwd. Gebruik er 1 potje van en dan ga ik weer over op Result.

Laatst bewerkt:
Vraagje over de ultimate creatine, op de pot staat:

'Dosering 10 gram (2scoops)'

Echter is de inhoud van 1 scoop (afgestreken) volgens mijn keukenweegschaal 10 gram.
Hoeveel scoops moet ik nou nemen?

Overigens neem ik dat van de kotssmaak en geur terug, dit kwam door de dextrose :D
Ik neem het nu los in een glas en het smaakt eigenlijk best lekker.
Sowieso ga ik er goed op, aan het eind van 2010 toch nog 2 mooie PR's neergezet!

Ben eens van plan een van jullie weight gainers te proberen :)
Nu vallen 2 weight gainers me op, de weight gainer max en de lean gain.
Wat is nou precies het verschil tussen deze 2? Ik zie een groot verschil in prijs maar de voedingswaarde per 100gr lijken me niet bijzonder verschillend?

En waar ik meer in geinterreseerd ben, hoeveel gram is nou 1 zo'n maatschep?

Lean gain;
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

WEight gainer max;
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/weigth-gainer-max

ik zat vandaag op de site www.onlinecreatinekopen.nl en daar zag ik onder andere de bodyenfitshop staan. Nav de reactie's hier gelijk maar een bestelling creatine en whey geplaatst. Kreeg een mail dat het morgen al binnen moet komen!! Zou helemaal super zijn. :D
Ps ben nieuw hier maar een super forum hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven