AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even snel result geproefd, smaak is opzich niet erg.
Maar de na smaak :kots:

Ach nog even genieten van de mono, die is binnen paar dagen op en dan overstappen naar result. Dat icm met aminozuren, ben ik sogends wel meteen wakker :D

Die result vind ik inderdaad ook niet te sappen, damn wat een helse smaaksensatie is dat zeg. Mijn pot ligt te ontbinden in factoren in de keuken, gebruik het niet. Beter gewoon mono.

Hey leon,

Heb gister een bestelling geplaatst,is die wel gewoon de deur uit gegaan?
Heb namelijk geen mail gehad.

Referentie nummer: 165148

De citrulline is nu ook binnen ;)

Whey perfection zal denk ik wel snel veel postieve reviews op de site krijgen :)

De lekkerste!:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Hey leon,

Heb gister een bestelling geplaatst,is die wel gewoon de deur uit gegaan?
Heb namelijk geen mail gehad.

Referentie nummer: 165148

05.01.2011:
Chauffeur is onderweg

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

ik zat vandaag op de site www.onlinecreatinekopen.nl en daar zag ik onder andere de bodyenfitshop staan. Nav de reactie's hier gelijk maar een bestelling creatine en whey geplaatst. Kreeg een mail dat het morgen al binnen moet komen!! Zou helemaal super zijn. :D
Ps ben nieuw hier maar een super forum hoor ;)

Dank je, voor de bestelling:) Welkom op het forum!

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Ik was stom genoeg toch nog iets vergeten erbij te bestellen! ;):p

Dus hier weer een nieuwe haha!
Referentie nummer: 165312

groetjes

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Klinkt goed B&F ;)

Nahja zeg! Gewoon gister om 17:55 besteld en niet vandaag ontvangen. Jaaaaaa zwaar minpunt dit! :finger:

Ghehehe dan maar morgen! :D

Dat moet beter:D

Heb pas hier mijn whey perfection besteld. Helemaal top! binnen een dag in huis.
Ben nu met de cut bezig maar heb wel erg weinig energie tijdens de trainingen! Is hier nog iets voor?

Hmmm, dat word weer een slapeloze nacht voor me, wat gaat de nieuwe B&F site ons brengen. :D

Ze zijn er nu mee bezig:D

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

:woot: Noxipro is binnen :D
Met 2 extra bidons en keycord wat het erg leuk pakketje maakte :)
Vrijdag komt de review :thumbs:

Dank je:) NoxiPro kon ook wel eens records gaan breken:D

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Mooi een websiteupdate :) Ben benieuwd naar de free goodies :p

Die komen er:D samples, shakers, bidon, vetmeters, shirtjes ect...

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Net even snel result geproefd, smaak is opzich niet erg.
Maar de na smaak :kots:

Ach nog even genieten van de mono, die is binnen paar dagen op en dan overstappen naar result. Dat icm met aminozuren, ben ik sogends wel meteen wakker :D

:D lekker lang genieten!

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Ghehe kreg nah wat! Kom ik thuis na de sportschool hebben ze gewoon om half 8 het pakketje afgeleverd! Dat heb ik nog nooit hier meegemaakt zo laat! Helemaal top!

Gelijk ff dosering ultimate creatine erin gegooid na het trainen! Zozo jullie hebben de smaak hiervan echt heerlijk gekregen! Ik kan me nog result een half jaartje geleden herinneren die was niet te pruimen, maar werkte wel super! Nu maar is kijken hoe de ultimate creatine is. ;)

Heerlijke whey perfection banaan erbij hoppa.

Netjes inderdaad:) Whey Perfection is altijd een traktatie.

De Ultimate creatine smaakt trouwens best aardig vind ik.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Vraagje over de ultimate creatine, op de pot staat:

'Dosering 10 gram (2scoops)'

Echter is de inhoud van 1 scoop (afgestreken) volgens mijn keukenweegschaal 10 gram.
Hoeveel scoops moet ik nou nemen?

Overigens neem ik dat van de kotssmaak en geur terug, dit kwam door de dextrose :D
Ik neem het nu los in een glas en het smaakt eigenlijk best lekker.
Sowieso ga ik er goed op, aan het eind van 2010 toch nog 2 mooie PR's neergezet!

Ultimate Creatine is lekkerrr (ik dacht al:D):zuip: Mooie resultaten ook!
1 scoop dan inderdaad. (ik zal de scoops even checken

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Heb pas hier mijn whey perfection besteld. Helemaal top! binnen een dag in huis.
Ben nu met de cut bezig maar heb wel erg weinig energie tijdens de trainingen! Is hier nog iets voor?

Ja, je zou Pre-workout Power of NoxiPro kunnen nemen. Lekkere energie, pomp en extra groei!

krijgt bodyenfitshop.nl ook een nieuwe layout? of word alleen de inhoud veranderd van de site?

Ben eens van plan een van jullie weight gainers te proberen :)
Nu vallen 2 weight gainers me op, de weight gainer max en de lean gain.
Wat is nou precies het verschil tussen deze 2? Ik zie een groot verschil in prijs maar de voedingswaarde per 100gr lijken me niet bijzonder verschillend?

En waar ik meer in geinterreseerd ben, hoeveel gram is nou 1 zo'n maatschep?

Lean gain;
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

WEight gainer max;
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/weigth-gainer-max

De Weight Gainer Max is een gainer voor de echt hardgainer. De Lean Gain is ook te gebruiken als extra maaltijd, bevat meer eiwit en alleen complexe carbs. Lean Gain is echt topsegment.:)

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

krijgt bodyenfitshop.nl ook een nieuwe layout? of word alleen de inhoud veranderd van de site?

Je kunt bij bestellen kiezen uit leuke extra's:

Bij een bestelling vanaf 15,- euro mag u een kado kiezen uit deze catergorie:

-Pre Workout Power sachet
-Whey Perfection single serving sachet
-Protein Perfection Mix sachet

Bij een bestelling vanaf 30,00 euro mag u ook nog een 2e kado kiezen uit deze categorie:

-Shakebeker t.w.v 2,95 euro

-Bidon t.w.v 2,95 euro
-Pillenbox t.w.v. 1,95 euro
-B&F Keycord t.w.v. 2,95 euro

Bij een bestelling vanaf 99,00 euro mag u ook nog een 3e kado kiezen uit deze categorie:

-[Link niet meer beschikbaar] t.w.v 4,95 euro-Vetpercentagemeter t.w.v 6,50 euro - meet je vooruitgang!
-Orbitape t.w.v 4,90 euro - meet je spieromvang!

Er zijn ook meer betaalopties als PayPal, Creditcard ect...

Navigeren is makkelijker. Wel een aardige update:D

Leuke extra's :D

Wat houd de One Size in van het shirtje ? :P
Bestel binnenkort rond de 100euro dus maar heb M of L nodig, dus welke maat is het xD

Body en Fitshop bewijst met de vernieuwde website maar weer eens waarom ze de numero uno zijn.

:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven