MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi mooi! Kan al niet wachten met bestellen!
Maar heb nog 5,5kg whey staan en een pot Result.
Denk dat ik dit beter eerst eens opgebruik :p

Nog een vraagje over Result:
Heb dit nu al 2 weken maar heb er nog niks van gebruikt.
Door examens train ik nu nog maar 2 keer per week.
Lijkt me beter om dus te wachten tot na de examens tot ik weer 3 keer per week train om result te gebruiken?

Mooi mooi! Kan al niet wachten met bestellen!
Maar heb nog 5,5kg whey staan en een pot Result.
Denk dat ik dit beter eerst eens opgebruik :p

Nog een vraagje over Result:
Heb dit nu al 2 weken maar heb er nog niks van gebruikt.
Door examens train ik nu nog maar 2 keer per week.
Lijkt me beter om dus te wachten tot na de examens tot ik weer 3 keer per week train om result te gebruiken?

Kan, maar met twee maal per week kan het ook. Het ligt er natuurlijk aan wat je doelstellingen zijn. :)

-Leon

Wil net een bestelling doen via ideal en zie dat er 2,95 eu aan verzendkosten wordt berekend...???
Waarschijnlijk een foutje op de site of is dat iets nieuws?

Kan, maar met twee maal per week kan het ook. Het ligt er natuurlijk aan wat je doelstellingen zijn. :)

-Leon

Jap. Maar zal dan wss iets minder effect geven? :p

Doelstelling: Kracht en spiermassa boosten.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

De free goodies zijn tijdelijk zie ik? :p

Het effect is denk ik altijd minimaal met twee keer per week trainen, omdat de prikkel minimaal is. Ik weet niet of je hiernaast nog een andere training doet? :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Wil net een bestelling doen via ideal en zie dat er 2,95 eu aan verzendkosten wordt berekend...???

Hmmm dat moet denk ik inderdaad een foutje zijn. Even dubbelchecken bij Ilco. :)

-Leon

wat is het verschil tussen leucipure en anabolic leucine?

Nee moet GRATIS zijn!!!!

Lossen we zo direct op:help:

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

wat is het verschil tussen leucipure en anabolic leucine?

Niets, pure Leucine. Leucipure gaat de ander vervangen.:)

Nee moet GRATIS zijn!!!!

Lossen we zo direct op:help:

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Niets, pure Leucine. Leucipure gaat de ander vervangen.:)

zit nu in de nieuwjaarsaanbieding, wat gaat het daarna kosten?

Opgelost! iDeal Gratis:D

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

zit nu in de nieuwjaarsaanbieding, wat gaat het daarna kosten?

Weet ik eigenlijk nog niet. Bekijken we morgen.:cool:

Leon, Ilco,

weet niet of het al bekend was, maar even een kleine tip ;):

- bij kies uw kado (http://www.bodyenfitshop.nl/kies-uw-kado) is de bij €15,- besteding de '-Protein Perfection Mix sachet' verkeerd gelinkt. je word dan gewoon door verwezen naar 'bodyenfitshop.nl'

- bij kies uw kado (http://www.bodyenfitshop.nl/kies-uw-kado) is bij de €99,- besteding de 'B&F T-shirt (one size)' gelinkt naar een foutmelding, geen werkend plaatje daar :D

hehe, misschien dat het aan mij ligt hoor, maar heb in IE, Oprah, shark en firefox geprobeerd en ze deden het niet :D

Leon, Ilco,

weet niet of het al bekend was, maar even een kleine tip ;):

- bij kies uw kado (http://www.bodyenfitshop.nl/kies-uw-kado) is de bij €15,- besteding de '-Protein Perfection Mix sachet' verkeerd gelinkt. je word dan gewoon door verwezen naar 'bodyenfitshop.nl'

- bij kies uw kado (http://www.bodyenfitshop.nl/kies-uw-kado) is bij de €99,- besteding de 'B&F T-shirt (one size)' gelinkt naar een foutmelding, geen werkend plaatje daar :D

hehe, misschien dat het aan mij ligt hoor, maar heb in IE, Oprah, shark en firefox geprobeerd en ze deden het niet :D

dank je:) Updaten verloopt niet echt soepel. :D

Gegroet,

op 30/11/2010 een bestelling bij jullie geplaatst en betaald onder referentienummer 164193. Al een paar dagen thuis aan het wachten op de levering. Enig idee wanneer de bestelling geleverd wordt? Kwestie van niet nutteloos thuis te blijven...

Merci!

Laatst bewerkt:
dank je Updaten verloopt niet echt soepel.

hehe, kan altijd over heen gekeken worden toch ;)

Als je bijvoorbeeld WMS + whey perfection stack koopt, dan krijg je er een gratis shake beker bij, maar het is €50,-, mag je dan nog als extra op die shake beker 2 kado's kiezen? :D

Gegroet,

op 30/11/2010 een bestelling bij jullie geplaatst en betaald onder referentienummer 163194. Al een paar dagen thuis aan het wachten op de levering. Enig idee wanneer de bestelling geleverd wordt? Kwestie van niet nutteloos thuis te blijven...

Merci!

paar dagen, al ruim een maand:)

beste. B&F shop ,

hebben jullie een track en trace, bij jullie bestellinge eigenlijk ? krijg er nooit een mail bij zoals bij XXl,

Referentie nummer: 165118
Faktuur datum: 04-01-2011
weten jullie of deze vandaag nog komt of morgen, anders wacht ik tot vanavond met trainen tot ik me producten binnen heb :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven