- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
hij zegt U tegen mij, voel me oud.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Opgelost! iDeal Gratis
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Super snelle reactie weer! Ging er al vanuit dat het een foutje was
Bestelling gedaan inmiddels...
Lean Gain (erg benieuwd naar) en ZMA.
beste. B&F shop ,
hebben jullie een track en trace, bij jullie bestellinge eigenlijk ? krijg er nooit een mail bij zoals bij XXl,
Referentie nummer: 165118
Faktuur datum: 04-01-2011
weten jullie of deze vandaag nog komt of morgen, anders wacht ik tot vanavond met trainen tot ik me producten binnen heb![]()

Opgelost! iDeal Gratis
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Super snelle reactie weer! Ging er al vanuit dat het een foutje was
Bestelling gedaan inmiddels...
Lean Gain (erg benieuwd naar) en ZMA.
Dank je!
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------
Gegroet,
op 30/11/2010 een bestelling bij jullie geplaatst en betaald onder referentienummer 164193. Al een paar dagen thuis aan het wachten op de levering. Enig idee wanneer de bestelling geleverd wordt? Kwestie van niet nutteloos thuis te blijven...
Merci!
De datum klopt denk ik niet. Ik heb wel een zending van 3-1.
De volgende melding:
04.01.2011:
Zending niet afgeleverd. Adres incorrect
Bel even met ons als je wilt.
Ik heb je net een mail gezonden met de status. Dit is hetzelfde adres als waar de automatisch gegenereerd mail heen is gegaan. Check anders je spam even
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------
he ik heb je je doorgestuurde mail met de status wel ontvangen Thanks! chauffeur onderweg ffe wachten met trainen dan maar, maar in mijn ongewenst staat ook niks van een mail van track & trace, dit kreeg ik vorige keer ook niet? via welke afzender( email versturen jullie die track en trace, want dit maal kwam de faktuur wel gewoon aan.
(dan voeg ik die afzender toe misschien helpt het (gebruik windows live mail programma)
Ik heb je net een mail gezonden met de status. Dit is hetzelfde adres als waar de automatisch gegenereerd mail heen is gegaan. Check anders je spam even
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------
he ik heb je je doorgestuurde mail met de status wel ontvangen Thanks! chauffeur onderweg ffe wachten met trainen dan maar, maar in mijn ongewenst staat ook niks van een mail van track & trace, dit kreeg ik vorige keer ook niet? via welke afzender( email versturen jullie die track en trace, want dit maal kwam de faktuur wel gewoon aan.
(dan voeg ik die afzender toe misschien helpt het (gebruik windows live mail programma)
ehh, auto mail via TNT. Weet het eigenlijk niet..
---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------
Dank je![]()
hey,
er staat op jullie site dat het goed is om anabolic WMS samen met beta alanine te nemen. Zou ik in dit geval de WMS kunnen vervangen door TMS (?
Als iemand het weet, reageer alstublieften nee die 20 euro extra maakt me niet uit,het gaat mij puur om de beste resultaten
![]()

dus ik kan net zo goed beta alanineTMS bevat per serving 15 gram WMS en daarnaast een waslijst aan topingredienten!![]()
op jullie site staat 60 gr WMS na het trainen.. en in TMS per serving zit 15 gr.beantwoord mijn vraag dan ook!Over het algemeen hebben ze op veel producten kassa korting hoor
Huismerk en aanbieding daarbuiten.
Ligt denk ook aan de prijs van een bepaald product en de inkoopkosten.

Ik gebruik het als post workout en 30 min later whey.Pfoeh geen idee.
Waarvoor gebruik je TMS, als pre of post workout ?
Als pre workout kun je denk gewoon beta alanine erbij gooien.
Als post workout zul je denk genoeg hebben aan TMS zonder extra beta alanine, eventueel wat WMS extra![]()

hehe, kan altijd over heen gekeken worden toch
Als je bijvoorbeeld WMS + whey perfection stack koopt, dan krijg je er een gratis shake beker bij, maar het is €50,-, mag je dan nog als extra op die shake beker 2 kado's kiezen?![]()

Hallo B&F,
proficiat met de nieuwe site en de mogelijkheid om te betalen met paypal.
Ik heb direkt een pot TMS besteld.
Ik wil wel graag weten hoeveel calorieen er in een serving van 30 gr TMS zitten want dat kan ik niet vinden op de site en mijn vorige pot is al in de vuilbak.