MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste. B&F shop ,

hebben jullie een track en trace, bij jullie bestellinge eigenlijk ? krijg er nooit een mail bij zoals bij XXl,

Referentie nummer: 165118
Faktuur datum: 04-01-2011
weten jullie of deze vandaag nog komt of morgen, anders wacht ik tot vanavond met trainen tot ik me producten binnen heb :D:D

Ik heb je net een mail gezonden met de status. Dit is hetzelfde adres als waar de automatisch gegenereerd mail heen is gegaan. Check anders je spam even:D

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Opgelost! iDeal Gratis:D

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Super snelle reactie weer! Ging er al vanuit dat het een foutje was :D
Bestelling gedaan inmiddels...
Lean Gain (erg benieuwd naar) en ZMA.

:thumbs: Dank je!

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Gegroet,

op 30/11/2010 een bestelling bij jullie geplaatst en betaald onder referentienummer 164193. Al een paar dagen thuis aan het wachten op de levering. Enig idee wanneer de bestelling geleverd wordt? Kwestie van niet nutteloos thuis te blijven...

Merci!

De datum klopt denk ik niet. Ik heb wel een zending van 3-1.

De volgende melding:
04.01.2011:
Zending niet afgeleverd. Adres incorrect

Bel even met ons als je wilt.

Ik heb je net een mail gezonden met de status. Dit is hetzelfde adres als waar de automatisch gegenereerd mail heen is gegaan. Check anders je spam even:D

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

he ik heb je je doorgestuurde mail met de status wel ontvangen Thanks! chauffeur onderweg ffe wachten met trainen dan maar :D, maar in mijn ongewenst staat ook niks van een mail van track & trace, dit kreeg ik vorige keer ook niet? via welke afzender( email versturen jullie die track en trace, want dit maal kwam de faktuur wel gewoon aan.
(dan voeg ik die afzender toe misschien helpt het (gebruik windows live mail programma)

Mooie update van de website! toppie!

he ik heb je je doorgestuurde mail met de status wel ontvangen Thanks! chauffeur onderweg ffe wachten met trainen dan maar :D, maar in mijn ongewenst staat ook niks van een mail van track & trace, dit kreeg ik vorige keer ook niet? via welke afzender( email versturen jullie die track en trace, want dit maal kwam de faktuur wel gewoon aan.
(dan voeg ik die afzender toe misschien helpt het (gebruik windows live mail programma)

ehh, auto mail via TNT. Weet het eigenlijk niet..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Mooie update van de website! toppie!

Dank je:)

hey,
er staat op jullie site dat het goed is om anabolic WMS samen met beta alanine te nemen. Zou ik in dit geval de WMS kunnen vervangen door TMS (?
Als iemand het weet, reageer alstublieft;) en nee die 20 euro extra maakt me niet uit,het gaat mij puur om de beste resultaten :)

Laatst bewerkt:
hey,
er staat op jullie site dat het goed is om anabolic WMS samen met beta alanine te nemen. Zou ik in dit geval de WMS kunnen vervangen door TMS (?
Als iemand het weet, reageer alstublieft;) en nee die 20 euro extra maakt me niet uit,het gaat mij puur om de beste resultaten :)

TMS bevat per serving 15 gram WMS en daarnaast een waslijst aan topingredienten!:)

Hmm een XL, nog even doorbulken en het moet lukken *uhum* :P
Framboos framboos waar blijf je nou ? :(

Laatst bewerkt:
mooie site aanpassingen! Enigste wat ik nog mis (is er bij xxl) is kassakorting op alles buiten huismerk en aanbiedingen?

Over het algemeen hebben ze op veel producten kassa korting hoor :)
Huismerk en aanbieding daarbuiten.
Ligt denk ook aan de prijs van een bepaald product en de inkoopkosten.

Pfoeh geen idee.
Waarvoor gebruik je TMS, als pre of post workout ?

Als pre workout kun je denk gewoon beta alanine erbij gooien.
Als post workout zul je denk genoeg hebben aan TMS zonder extra beta alanine, eventueel wat WMS extra :)

Pfoeh geen idee.
Waarvoor gebruik je TMS, als pre of post workout ?

Als pre workout kun je denk gewoon beta alanine erbij gooien.
Als post workout zul je denk genoeg hebben aan TMS zonder extra beta alanine, eventueel wat WMS extra :)
Ik gebruik het als post workout en 30 min later whey.
over het algemeen gebruik ik een preworkout (dus niet TMS) maar dat ga ik nu waarschijnlijk vervangen voor citrulline malaat en beta alanine. Zal ik gewoon die Anabolic WMs erbij halen? is toch maar 20 euro:p

TMS bevat al beta alanine daarom dat ik denk dat extra niet nodig is.
15gr WMS in de TMS kun je verhogen door extra halve schep WMS erbij te gooien.
Volgens mij kun je dan zelfs je whey er gewoon bij pleuren en 1 grote shake van maken.
Ben dit zelf ook plan van binnenkort :)

Wat een timing, mijn whey was bijna op, zondag nieuwe besteld (chocolade) en gisterochtend de laatste schep/poeder half uitgeschud en in de middag werd de nieuwe pot geleverd, briljant!

Dank voor de snelle service, en de shakebeker, die oude beginnen een beetje te stinken haha!

hehe, kan altijd over heen gekeken worden toch ;)

Als je bijvoorbeeld WMS + whey perfection stack koopt, dan krijg je er een gratis shake beker bij, maar het is €50,-, mag je dan nog als extra op die shake beker 2 kado's kiezen? :D

3 kado's dus leon? :D

Hallo B&F,

proficiat met de nieuwe site en de mogelijkheid om te betalen met paypal.

Ik heb direkt een pot TMS besteld.

Ik wil wel graag weten hoeveel calorieen er in een serving van 30 gr TMS zitten want dat kan ik niet vinden op de site en mijn vorige pot is al in de vuilbak.

Hallo B&F,

proficiat met de nieuwe site en de mogelijkheid om te betalen met paypal.

Ik heb direkt een pot TMS besteld.

Ik wil wel graag weten hoeveel calorieen er in een serving van 30 gr TMS zitten want dat kan ik niet vinden op de site en mijn vorige pot is al in de vuilbak.

64kcal per 30gr :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven