Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dan echt voor de Lean Gain gaan. Dank je, voor het compliment!!
Dus als ik het goed begrijp is Lean Gain dus een goede maaltijdvervanger. Ik heb geen gainer nodig als extra aanvulling, maar als ik is een keer door werk of school niet juist kan eten dan kan ik deze aventoe gebruiken als maaltijdvervanger zonder mezelf vet te mesten of gek veel extra kh binnen te krijgen?
Of natuurlijk als een goede kh bron na de training als ik in de avond laat train?
Mooi mooi die free shitWou dat ik alweer kon bestellen
![]()
Maar eerst die 4,5kg super lekkere berry blast opdrinken
Is het btw normaal dat ik ernaar verlang om te mogen drinken?
Of zitten er stiekem drugs ofzo in?![]()

Ik vraag me af mijn bestelling (van gisteren) is aangekomen aangezien ik nog geen mail heb ontvangen: Referentienr. 165283. Bedankt!
Dus als ik het goed begrijp is Lean Gain dus een goede maaltijdvervanger. Ik heb geen gainer nodig als extra aanvulling, maar als ik is een keer door werk of school niet juist kan eten dan kan ik deze aventoe gebruiken als maaltijdvervanger zonder mezelf vet te mesten of gek veel extra kh binnen te krijgen?
Of natuurlijk als een goede kh bron na de training als ik in de avond laat train?

Busted!![]()
Nee, zit gewoon veel werk achter, waardoor wij de beste smaak kunnen aanbieden.
Junkmail gechecked?
Dat kan inderdaad. In de avond KH eten kan, maar dat zou ik voornamelijk aanraden wanneer je een zeer snelle stofwisseling hebt.
Neem het anders voor de training.
-Leon

Busted!![]()
Nee, zit gewoon veel werk achter, waardoor wij de beste smaak kunnen aanbieden.![]()
Met water is het ook nog vrij lekker. Maar beetje flauw
Liever met melk 
Volgens de verpakking op lean gain zou je met 3 scheppen een maaltijdvervanger hebben, maar niks kan een echte goede maaltijd vervangen. Lean gainer is wel echt een aanrader je wordt er niet vadsig van en ik heb em al vaak gebruikt als maaltijdvervanger door school/werkDus als ik het goed begrijp is Lean Gain dus een goede maaltijdvervanger. Ik heb geen gainer nodig als extra aanvulling, maar als ik is een keer door werk of school niet juist kan eten dan kan ik deze aventoe gebruiken als maaltijdvervanger zonder mezelf vet te mesten of gek veel extra kh binnen te krijgen?
Mooi mooi die free shitWou dat ik alweer kon bestellen
![]()
Maar eerst die 4,5kg super lekkere berry blast opdrinken
Is het btw normaal dat ik ernaar verlang om te mogen drinken?
Of zitten er stiekem drugs ofzo in?![]()
Berry is echt lekker inderdaad
Body en fit
Ik heb vanmiddag om 14:53 een bestelling geplaatst
Referentie nummer: 165453
Heb alleen geen mail gekregen dat het überhaupt verstuurd is. Is dit nu wel verstuurd en kan ik het morgen verwachten?
Alvast bedankt![]()

Als KH een struikelblok is zou Lean Gain betere optie zijn.
Meer eiwitrijk en minder KH dus
Damn word nog een expert op dit gebied ook![]()
haha ik had net berry blast en cookies and cream door elkaar gemixt.Smaakt nog steeds zeer lekker.![]()
Zal het eens proberen!De vernieuwde B&F site is niet compleet met mijn banner op de linkspagina.
Hij is vandaag op een vreselijke manier verdwenen tijdens het updaten van de site.
Opsporingsbericht is al uitgezonden.![]()
Ik zit een beetje in de stress. Druk, druk
PM mij het stukje code nog evenIk zit een beetje in de stress. Druk, druk
![]()
Done. Heeft geen super haast. Website updates hebben prioriteit.![]()
We gaan nog even door

Waarschijnlijk zeker ook nog wat reviews op de site goedkeuren.![]()