AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi mooi die free shit :p Wou dat ik alweer kon bestellen :p
Maar eerst die 4,5kg super lekkere berry blast opdrinken :D

Is het btw normaal dat ik ernaar verlang om te mogen drinken? :p
Of zitten er stiekem drugs ofzo in? :p

Ik vraag me af mijn bestelling (van gisteren) is aangekomen aangezien ik nog geen mail heb ontvangen: Referentienr. 165283. Bedankt!

Ik zou dan echt voor de Lean Gain gaan. Dank je, voor het compliment!!

Dus als ik het goed begrijp is Lean Gain dus een goede maaltijdvervanger. Ik heb geen gainer nodig als extra aanvulling, maar als ik is een keer door werk of school niet juist kan eten dan kan ik deze aventoe gebruiken als maaltijdvervanger zonder mezelf vet te mesten of gek veel extra kh binnen te krijgen?

Of natuurlijk als een goede kh bron na de training als ik in de avond laat train?

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp is Lean Gain dus een goede maaltijdvervanger. Ik heb geen gainer nodig als extra aanvulling, maar als ik is een keer door werk of school niet juist kan eten dan kan ik deze aventoe gebruiken als maaltijdvervanger zonder mezelf vet te mesten of gek veel extra kh binnen te krijgen?

Of natuurlijk als een goede kh bron na de training als ik in de avond laat train?

Vroeg me dit ook af, heb het namelijk nodig als een echte maaltijdvervanger..

Busted! :D

Nee, zit gewoon veel werk achter, waardoor wij de beste smaak kunnen aanbieden. :)

Ik vraag me af mijn bestelling (van gisteren) is aangekomen aangezien ik nog geen mail heb ontvangen: Referentienr. 165283. Bedankt!

Junkmail gechecked?

Dat kan inderdaad. In de avond KH eten kan, maar dat zou ik voornamelijk aanraden wanneer je een zeer snelle stofwisseling hebt. :)

Neem het anders voor de training. :)

-Leon

Busted! :D

Nee, zit gewoon veel werk achter, waardoor wij de beste smaak kunnen aanbieden. :)

Junkmail gechecked?

Dat kan inderdaad. In de avond KH eten kan, maar dat zou ik voornamelijk aanraden wanneer je een zeer snelle stofwisseling hebt. :)

Neem het anders voor de training. :)

-Leon

Voor de training heb ik altijd gewoon mijn eiwitrijke maaltijd. Als ik hem aanschaf is die puur voor aventoe een maaltijd te vervangen dus vaak in de middag of ochtend. Mijn stofwisseling is niet super snel daarom moet ik oppassen met dit soort producten, maar als ik er een hele maaltijd mee vervang lijkt het mij weinig kwaad te kunnen. In de avond eet ik zo weinig mogelijk KH, maar moet toch iets eten na me training. Nu is dat gewoon een stuk gekookte kip of wat tonijn en natuurlijk voor het slapen een bak kwark.

Dus om een verhaal kort te maken kan ik hem dus gewoon hiervoor gebruiken? :)

Als KH een struikelblok is zou Lean Gain betere optie zijn.
Meer eiwitrijk en minder KH dus :)

Damn word nog een expert op dit gebied ook :eek:

Volgens de verpakking op lean gain zou je met 3 scheppen een maaltijdvervanger hebben, maar niks kan een echte goede maaltijd vervangen. Lean gainer is wel echt een aanrader je wordt er niet vadsig van en ik heb em al vaak gebruikt als maaltijdvervanger door school/werk

Body en fit
Ik heb vanmiddag om 14:53 een bestelling geplaatst

Referentie nummer: 165453

Heb alleen geen mail gekregen dat het überhaupt verstuurd is. Is dit nu wel verstuurd en kan ik het morgen verwachten?

Alvast bedankt:D

De Whey Perfection is niet voor niets ons best verkochte product. Het is verslavend:D Berry is echt lekker inderdaad:zuip:

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Body en fit
Ik heb vanmiddag om 14:53 een bestelling geplaatst

Referentie nummer: 165453

Heb alleen geen mail gekregen dat het überhaupt verstuurd is. Is dit nu wel verstuurd en kan ik het morgen verwachten?

Alvast bedankt:D

Dank je, voor de bestelling. Deze is direct verzonden:)

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Als KH een struikelblok is zou Lean Gain betere optie zijn.
Meer eiwitrijk en minder KH dus :)

Damn word nog een expert op dit gebied ook :eek:

:thumbs:Zeker!

haha ik had net berry blast en cookies and cream door elkaar gemixt.Smaakt nog steeds zeer lekker. :D

De vernieuwde B&F site is niet compleet met mijn banner op de linkspagina. ;)

Hij is vandaag op een vreselijke manier verdwenen tijdens het updaten van de site.
Opsporingsbericht is al uitgezonden. :p

haha ik had net berry blast en cookies and cream door elkaar gemixt.Smaakt nog steeds zeer lekker. :D

:D Zal het eens proberen!

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

De vernieuwde B&F site is niet compleet met mijn banner op de linkspagina. ;)

Hij is vandaag op een vreselijke manier verdwenen tijdens het updaten van de site.
Opsporingsbericht is al uitgezonden. :p

PM mij het stukje code nog even:D Ik zit een beetje in de stress. Druk, druk:)

komt de protein perfection mix er nog in potten van 4000gr b&f?

grtz

Komt de framboos morgen of overmorgen ? :D

Zeer mooie update aan de site B&F. :D

Veel handiger om de producten te bekijken. :D

Komt er eventueel nog een pagina waar je de accessoires kan zien? Dus de niet supplementen zoals straps, riemen, shakebeker, ...

En misschien de pagina met een overzicht van de samples die je los kan bestellen? :D

Zoals nu al mogelijk is met de Ultimate NOX PUMP Formula, SuperPump 250, Massacra Episode 2

Ik vind het leuk om zo mijn bestelling aan te vullen en meerdere supps te leren kennen. :D

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Waarschijnlijk zeker ook nog wat reviews op de site goedkeuren. :p;)

Heb mijn reviews ook net ingevoerd. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven