AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iets mis met de site of zoiets? Telkens als ik wil gaan afrekenen stopt de site met werken...

Idd mooie website update... maaarehhh wanneer fixen jullie nou de enter knop in het zoekveld :P

Wat een timing, mijn whey was bijna op, zondag nieuwe besteld (chocolade) en gisterochtend de laatste schep/poeder half uitgeschud en in de middag werd de nieuwe pot geleverd, briljant!

Dank voor de snelle service, en de shakebeker, die oude beginnen een beetje te stinken haha!

Altijd goed:) Jij ook bedankt!

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Bij 50,00 euro bijv een sample en een shaker. Boven 2 99,00 euro zelfs 3 kado's:D Kun je er bv ook een vetmeter bij nemen. We zijn net Sinterklaas:)

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Idd mooie website update... maaarehhh wanneer fixen jullie nou de enter knop in het zoekveld :P

We hebben vandaag nog even genoeg te fixen:D maar ik ga er achteraan.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Is er iets mis met de site of zoiets? Telkens als ik wil gaan afrekenen stopt de site met werken...

Klopt, al is het harstikke druk we hebben deze melding al een paar keer gehad vandaag. We zijn er nu direct mee bezig:)

Ik lees dat de free goodies tijdelijk zijn?
Tot wanneer blijft deze actie?

ik bedoelde eigenlijk bij wms en perfection krijg je al een gratis shakebeker (staat voor de prijs) .. en dan heb je 50 euro besteding, dus dan mag je nog 2 kado's aanvinken

dat is dus 3 kado's :D :p

Ahzo. Maar vanaf nu blijven er wel steeds free goodies?
Ze verandere gewoon af en toe?

Ja:) Deze goodies blijven wel even. Later voegen we weer andere toe. Gaan we over nadenken:D

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

ik bedoelde eigenlijk bij wms en perfection krijg je al een gratis shakebeker (staat voor de prijs) .. en dan heb je 50 euro besteding, dus dan mag je nog 2 kado's aanvinken

dat is dus 3 kado's :D :p

Zo gaan we failliet!:D

Nieuwere site is een stuk verbeterd.

Ziet er goed uit B&F

bestelling geplaatst en toch maar WMS erbij genomen :p

Ik zie dat jullie claimen dopingvrij te zijn, maar nu jullie ook producten met Geranamine verkopen gaat dat toch eigenlijk niet meer op?

Gerananime staat niet op doping lijst in NL volgens mij :)
Zo wel geld dit alleen voor de pro's die wedstrijdambities hebben.

Nieuwere site is een stuk verbeterd.

Ziet er goed uit B&F

Dank u!

bestelling geplaatst en toch maar WMS erbij genomen :p

WMS is altijd goed! :D

Ik zie dat jullie claimen dopingvrij te zijn, maar nu jullie ook producten met Geranamine verkopen gaat dat toch eigenlijk niet meer op?

Gerananime staat niet op doping lijst in NL volgens mij :)
Zo wel geld dit alleen voor de pro's die wedstrijdambities hebben.

Wettelijke status van geranamine
Geranamine is in Amerika verkrijgbaar als supplement. In Nederland hebben de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) nog geen uitspraak gedaan of het als supplement of als medicijn moet worden beschouwd. In de tussentijd kan het ook in Nederland als supplement worden gekocht. Voor zover bekend gebeurt dit op dit moment alleen als geïmporteerd product.

-Leon

Dus we moeten allemaal als gekken Gerananime in gaan slaan mocht het op de doping lijst komen ???

De Weight Gainer Max is een gainer voor de echt hardgainer. De Lean Gain is ook te gebruiken als extra maaltijd, bevat meer eiwit en alleen complexe carbs. Lean Gain is echt topsegment.:)

Excuses maar hier heb ik niet echt geweldig veel aan.. :D
Voor het clean bulken & cutten, zou dat ook mogelijk zijn met de weight gainer max? Ik neem aan van wel?

EDIT: Jezus, gelijk een hoop pagina's verder, leuke site trouwens nu ;)

Excuses maar hier heb ik niet echt geweldig veel aan.. :D
Voor het clean bulken & cutten, zou dat ook mogelijk zijn met de weight gainer max? Ik neem aan van wel?

EDIT: Jezus, gelijk een hoop pagina's verder, leuke site trouwens nu ;)

Ik zou dan echt voor de Lean Gain gaan. Dank je, voor het compliment!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven