bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het effect is denk ik altijd minimaal met twee keer per week trainen, omdat de prikkel minimaal is. Ik weet niet of je hiernaast nog een andere training doet?
-Leon

Wat een timing, mijn whey was bijna op, zondag nieuwe besteld (chocolade) en gisterochtend de laatste schep/poeder half uitgeschud en in de middag werd de nieuwe pot geleverd, briljant!
Dank voor de snelle service, en de shakebeker, die oude beginnen een beetje te stinken haha!
Jij ook bedankt!
Kun je er bv ook een vetmeter bij nemen. We zijn net Sinterklaas
Idd mooie website update... maaarehhh wanneer fixen jullie nou de enter knop in het zoekveld![]()
maar ik ga er achteraan.Is er iets mis met de site of zoiets? Telkens als ik wil gaan afrekenen stopt de site met werken...

Ik lees dat de free goodies tijdelijk zijn?
Tot wanneer blijft deze actie?
De goodies zullen zo af en toe wisselen.Weten we nog niet. Zal wel een paar weekjes zijnDe goodies zullen zo af en toe wisselen.
Ahzo. Maar vanaf nu blijven er wel steeds free goodies?
Ze verandere gewoon af en toe?
Deze goodies blijven wel even. Later voegen we weer andere toe. Gaan we over nadenken
ik bedoelde eigenlijk bij wms en perfection krijg je al een gratis shakebeker (staat voor de prijs) .. en dan heb je 50 euro besteding, dus dan mag je nog 2 kado's aanvinken
dat is dus 3 kado's![]()
![]()

heheheGerananime staat niet op doping lijst in NL volgens mij
Zo wel geld dit alleen voor de pro's die wedstrijdambities hebben.
Staat geranamine op de dopinglijst?
Ja, het wordt op de WADA-dopinglijst gerekend tot de specifieke stimulantia (S6b).
Nieuwere site is een stuk verbeterd.
Ziet er goed uit B&F
bestelling geplaatst en toch maar WMS erbij genomen![]()

Ik zie dat jullie claimen dopingvrij te zijn, maar nu jullie ook producten met Geranamine verkopen gaat dat toch eigenlijk niet meer op?
Gerananime staat niet op doping lijst in NL volgens mij
Zo wel geld dit alleen voor de pro's die wedstrijdambities hebben.

De Weight Gainer Max is een gainer voor de echt hardgainer. De Lean Gain is ook te gebruiken als extra maaltijd, bevat meer eiwit en alleen complexe carbs. Lean Gain is echt topsegment.

Excuses maar hier heb ik niet echt geweldig veel aan..
Voor het clean bulken & cutten, zou dat ook mogelijk zijn met de weight gainer max? Ik neem aan van wel?
EDIT: Jezus, gelijk een hoop pagina's verder, leuke site trouwens nu![]()