XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je ff rechts op ingredienten klikken. Met de nieuwe layout wat lastig om te vinden.

Wist trouwens niet dat ook http://www.bodyenfit.nl/ bestond. lekker overzichtelijk! Bestel toch alleen maar huismerk.

thanks!

mooi zo, even een vergelijkend waren onderzoek gedaan en.... B&F is het goedkoopst:)
wat gaan ze kosten als de weekaanbieding afgelopen is?

Moet je ff rechts op ingredienten klikken. Met de nieuwe layout wat lastig om te vinden.

Wist trouwens niet dat ook http://www.bodyenfit.nl/ bestond. lekker overzichtelijk! Bestel toch alleen maar huismerk.

Ja, ik zal even vragen of we hier even naar kunnen kijken. We dachten dat het juist beter en meer overzichtelijk was:D Bodyenfit.nl is eigenlijk meer ter info inderdaad:)

weer een leuk emailtje binnen gekregen van b&f, dat word weer bestellen :D

Enig idee wanneer de Pre-Workout Power Pill en E-911 weer binnen komen?

Gister dus de 'Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!)' besteld, gekozen voor een matrix eiwit sample.
Pakket vandaag binnengekomen maar geen sample.
Zit er niet mee ofzo, maar als je uit een kado mag kiezen zou je ook verwachten dat je hem krijgt.
Misschien had iemand anders er een Heel drama over gemaakt.
Maar goed misschien aandachtspuntje.
Pakket was wel snel binnen zoals altijd.

Kan niet wachten om de Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!) te gebruiken:D.

Is 168189 nog weggegaan vandaag?
Heb alleen de orderbevestiging ontvangen.

Zojuist Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.

Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

vandaag mijn pakketje binnengehad met noxi crea ethyl en whey
sta elke weer versteld van de service en de snelheid van b&f

keep up the good work :rocker:

maandag ff knallen met noxi kijken wat het doet:wl:

Weet je waar ik ben achter gekomen, ik zag zo 2.2kg whey perfection voor 32,9 euro, en toen keek ik naar de prijs van 4.4kg, en zag toen 54.9 euro. Ik dacht , ah...dat is gewoon het dubbele prijs van de 2.2 kg. Maar dat is dus helemaal niet zo, dan is ie 10 euro goedkoper!
Dus bij die van 4.4kg betaal je per kg maar 55/4.4 =12 euro per kilo whey!

Weet je waar ik ben achter gekomen, ik zag zo 2.2kg whey perfection voor 32,9 euro, en toen keek ik naar de prijs van 4.4kg, en zag toen 54.9 euro. Ik dacht , ah...dat is gewoon het dubbele prijs van de 2.2 kg. Maar dat is dus helemaal niet zo, dan is ie 10 euro goedkoper!

Is meestal he, dat grotere hoeveelheden in verhouding goedkoper zijn..

Wat ben jij slim zeg ;)

Is meestal he, dat grotere hoeveelheden in verhouding goedkoper zijn..
ja weet ik, maar niet zo goedkoop voor whey. Ben ik nog nergens anders tegengekomen, tenzij je 10kilo zakken koopt dan kom je rond dezelfde prijs. Maar niet bij 4.5kg.

:cool:

Dat is normaal, bij grotere hoeveelheden betaal je vaak minder. ;)

Na 2 mislukte pogingen van sw tnt aan de deur heb ik me pakketje vandaag kunnen ophalen alleen jammer genoeg zit er een verkeerde bestelling in de doos ik had lipo 6 black bestelt maar ik heb lipo 6 binnen gekregen dit is mijn referentienummer: 167636
Hoe lossen we dit op

Vriendelijke groet,

Dennis

Na 2 mislukte pogingen van sw tnt aan de deur heb ik me pakketje vandaag kunnen ophalen alleen jammer genoeg zit er een verkeerde bestelling in de doos ik had lipo 6 black bestelt maar ik heb lipo 6 binnen gekregen dit is mijn referentienummer: 167636
Hoe lossen we dit op

Vriendelijke groet,

Dennis

Bellen en/of pm sturen naar Ilco/Leon.
Dan komt alles vanzelf weer goed. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven