XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag mijn pakketje binnengehad met noxi crea ethyl en whey
sta elke weer versteld van de service en de snelheid van b&f

keep up the good work :rocker:

maandag ff knallen met noxi kijken wat het doet:wl:

Dank je wel! :thumbs:

Is vandaag gewoon bezorgd. Kunnen jullie nagaan waarom ik geen bevestigingsmail en geen sample heb gekregen?

Welke sample had je besteld? Had je je junkmail gechecked? Helaas zijn de PWP samples op. :( Maar anders sturen we het even na. :)

Na 2 mislukte pogingen van sw tnt aan de deur heb ik me pakketje vandaag kunnen ophalen alleen jammer genoeg zit er een verkeerde bestelling in de doos ik had lipo 6 black bestelt maar ik heb lipo 6 binnen gekregen dit is mijn referentienummer: 167636
Hoe lossen we dit op

Vriendelijke groet,

Dennis

Door ons even te bellen op kantoor maandag. Dan maken we het helemaal goed! :) Excuus voor het ongemak.

-Leon

Even een vraagje voor de zekerheid;

De capsules van muscle & pump ultra kan ik gewoon doorslikken neem ik aan? Of moet ik het poeder eruit halen?

Beste B&F, ik vroeg me af of jullie mijn mailtje (van Danny vd Z. naar info@..) hebben gelezen mbt de supplementen die ik nu gebruik? :rolleyes:

Mvg,
Vars1ty

Beste B&F, ik vroeg me af of jullie mijn mailtje (van Danny vd Z. naar info@..) hebben gelezen mbt de supplementen die ik nu gebruik? :rolleyes:

Mvg,
Vars1ty

Yes! Gister ontvangen!

Je schema ziet er top uit! Ik heb er verder niet veel op aan te voegen, maar je zou eventueel nog voor twee opties kunnen kijken. Of je voedingsschemaaanpassen ( mag je hier posten en dan zal ik er feedback op geven ) of vitargo/wms toevoegen na je training. +- 75 gram. Ik persoonlijk ben hier een voorstander van en je wint er snel kwaliteit massa mee. :)

Post ander je voedingsschemamaar en dan nemen we het hier even door. :) Is ook leuk voor de rest. Bedankt!

-Leon

ik ga morgenochtend even kijken of de Quake 10.0 knalt samen met de muscle pump extra, zo ja haal ik er misschien wel 2 potjes bij ofzo. Volgende keer Noxipro+muscle pump extra, khoop dat t gaat knallen

Kan er ook een discount komen indien ik meerdere producten van hetzelfde merk (BSN) bestel?

Zojuist Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.

Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

Kan iemand hier nog antwoord op geven?

Hoe zit het met de inname van result! en NO explode, sinds hier allebei creatine in zit ?

Paar vraagjes B&F.
Ga zo meteen Dextrose bestellen.
Na training gewoon mixen met whey voor snellere inname?
Voor training beetje bij Result en water doen voor snellere inname?

Verder twijfel ik ook tussen WMS en Total muscle solution.
En mag je deze ook gewoon nemen met Result?
Of beter eerst Result doos opgebruiken en daarna pas met WMS/Total muscle .. beginnen?

Converse,

Dextrose is goed tijdens+na de training.. Ik doe meestal beetje dextrose tijdens de training, en erna een beetje in mijn whey shake.
Bij creatine is het aanbevolen samen met een kh-waardig drankje te drinken (bv vruchtensap), dus dextrose is ook OK.

WMS of TMS, ik heb alleen nog maar TMS gebruikt, en is een vrij goed product (gebruik het nog steeds trouwens). Ga voor de verandering toch ook eens Result gebruiken :)

Laatst bewerkt:
Paar vraagjes B&F.
Ga zo meteen Dextrose bestellen.
Na training gewoon mixen met whey voor snellere inname?
Voor training beetje bij Result en water doen voor snellere inname?

Beter dextrose direct na de training en je whey shake wat later.

In principe kun je creatine, whey en WMS gewoon mixen in 1 shake :)

Ok thx. Is de dextrose lekker? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven