Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Je hebt helemaal gelijk.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vandaag mijn pakketje binnengehad met noxi crea ethyl en whey
sta elke weer versteld van de service en de snelheid van b&f
keep up the good work
maandag ff knallen met noxi kijken wat het doet![]()
Is vandaag gewoon bezorgd. Kunnen jullie nagaan waarom ik geen bevestigingsmail en geen sample heb gekregen?
Maar anders sturen we het even na. 
Na 2 mislukte pogingen van sw tnt aan de deur heb ik me pakketje vandaag kunnen ophalen alleen jammer genoeg zit er een verkeerde bestelling in de doos ik had lipo 6 black bestelt maar ik heb lipo 6 binnen gekregen dit is mijn referentienummer: 167636
Hoe lossen we dit op
Vriendelijke groet,
Dennis
Excuus voor het ongemak.Even een vraagje voor de zekerheid;
De capsules van muscle & pump ultra kan ik gewoon doorslikken neem ik aan? Of moet ik het poeder eruit halen?

Even een vraagje voor de zekerheid;
De capsules van muscle & pump ultra kan ik gewoon doorslikken neem ik aan? Of moet ik het poeder eruit halen?
Heb jij wel is eerder poeder uit een capsule moete halen dan?

Door ons even te bellen op kantoor maandag. Dan maken we het helemaal goed!Excuus voor het ongemak.
-Leon
Beste B&F, ik vroeg me af of jullie mijn mailtje (van Danny vd Z. naar info@..) hebben gelezen mbt de supplementen die ik nu gebruik?
Mvg,
Vars1ty

Is ook leuk voor de rest. Bedankt! 
Kan er ook een discount komen indien ik meerdere producten van hetzelfde merk (BSN) bestel?

Zojuist Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.
Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

Paar vraagjes B&F.
Ga zo meteen Dextrose bestellen.
Na training gewoon mixen met whey voor snellere inname?
Voor training beetje bij Result en water doen voor snellere inname?