Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje: Moet je citrulline malaat op rustdagen nemen? ik dacht van niet.

Ik heb de 12 de een bestelling op jullie site gedaan,nu ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen,sturen jullie eigenlijk ééntje?

Hoelang duurt het normaal voor een bestelling naar Belgie?

MVG

Ik heb de 12 de een bestelling op jullie site gedaan,nu ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen,sturen jullie eigenlijk ééntje?

MVG

Ja. Kijk eens bij je ongewenste mail?
Bestellingen naar België binnen de 48uur. Kan zelf soms ook binnen 24 uur zijn.
(Of ik had gewoon geluk? :p)

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Iemand die WMS gebruikt hier?
Wanneer neem je het en hoeveel? En ben je er tevreden van?

Is toch wel pak goedkoper dan TMS en zit meer in :p

Kan iemand hier nog antwoord op geven?

Hoe zit het met de inname van result! en NO explode, sinds hier allebei creatine in zit ?

MVG

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Belgie veschilt jammer genoeg erg vaak. :(

Ongewenste e-mail komt inderdaad vaak voor met bevestiging e-mail.

WMS is natuurlijk niet te vergelijken met TMS. 1 is 100% WMS en in TMS zit veel minder WMS, maar weer andere middelen.

Ik houd altijd 75 gram na de training aan. :)

-Leon

Dit komt omdat TMS en WMS totaal verschillende producten zijn. WMS zijn koolhydraten net als dextrose maar deze worden beter opgenomen.
TMS is een luxe creatine blend met allemaal spieropbouwende producten. Er zit per serving ook wat WMS bij dacht ik. Ik las dat je al dextrose nam dus ik zou dan gaan voor de TMS ipv de WMS nemen.

Of je neemt ze beiden en laat de dextrose vallen.

Edit: B&F was me al voor :D

Hehe inderdaad :p
Net bestelling geplaatst dus :p Maar helaas WMS en Dextrose.
Was te snel om nog te veranderen naar TMS en Dextrose :(
Die 2 dan niet gaan mengen want anders neem ik gewoon een dubbele portie dextrose?
Had beter nog even gewacht met bestellen :(

Nummer: 168552

Laatst bewerkt:
Hehe inderdaad :p
Net bestelling geplaatst dus :p Maar helaas WMS en Dextrose.
Was te snel om nog te veranderen naar TMS en Dextrose :(
Die 2 dan niet gaan mengen want anders neem ik gewoon een dubbele portie dextrose?
Had beter nog even gewacht met bestellen :(

Nummer: 168552

Mail anders even naar B&F dan kunnen ze dit volgens mij nog wel aanpassen. :D

ze kunne je bestelling mss nog veranderen? wms en dextrose is btj teveel van t "goede"ja

wat heljen zei :)

Ja heb een PM gestuurd naar B&F. Hopelijk zien ze dit nog op tijd.
Maar vandaag zullen ze daar toch niet aan het werken zijn zeker? :p

aanpassen zal moeilijk zijn denk ik. Heb namelijk betaald via bankkaart.

Beste B&F, ik zou graag die BCAA pure caps eens willen uitproberen bij aankomende cut, voordat ik cardio ga doen op nuchtere maag. Jullie adviseren 4 caps in te nemen, dat is 4X500 mg = 2 gram. Echter, hier op het forum lees ik dat 5 gram geadviseerd wordt en dat zijn maar liefst 10 capsules. Kunt u mij hier wat meer duidelijkheid over geven? Volstaat 2 gram wellicht ook, of?

Alvast bedankt

Beste B&F, ik vroeg me af of jullie mijn mailtje (van Danny vd Z. naar info@..) hebben gelezen mbt de supplementen die ik nu gebruik? :rolleyes:

Mvg,
Vars1ty

Yes! Gister ontvangen!

Je schema ziet er top uit! Ik heb er verder niet veel op aan te voegen, maar je zou eventueel nog voor twee opties kunnen kijken. Of je voedingsschemaaanpassen ( mag je hier posten en dan zal ik er feedback op geven ) of vitargo/wms toevoegen na je training. +- 75 gram. Ik persoonlijk ben hier een voorstander van en je wint er snel kwaliteit massa mee. :)

Post ander je voedingsschemamaar en dan nemen we het hier even door. Is ook leuk voor de rest. Bedankt! :)

-Leon

Oke bedankt Leon. Het punt is juist dat ik eigenlijk geen voedingsschema heb, maar vooral me richt op supplementen zoals TMS, Whey, Lean Gain, PWP, EAA, Transform en multivitamines.

Mbt een voedingsschema, wat raad jij (of andere DBB forum gebruikers) mij aan om mee te beginnen? Nu eet ik gewoon waar ik zin in heb en wat de pot schaft en verder snoep ik veel. Verder heb ik het idee dat ik qua supplementen wel wat teveel van het goeie neem.. Kwark vind ik trouwens echt vies. ;)

Thx! :rolleyes:
Vars1ty

Beste B&F, ik zou graag die BCAA pure caps eens willen uitproberen bij aankomende cut, voordat ik cardio ga doen op nuchtere maag. Jullie adviseren 4 caps in te nemen, dat is 4X500 mg = 2 gram. Echter, hier op het forum lees ik dat 5 gram geadviseerd wordt en dat zijn maar liefst 10 capsules. Kunt u mij hier wat meer duidelijkheid over geven? Volstaat 2 gram wellicht ook, of?

Alvast bedankt

Ik neem zelf ook altijd meer. De Micro BCAA Poeder is dan gemakkelijk te doseren. De smaak en oplosbaarheid zijn perfect:)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ja heb een PM gestuurd naar B&F. Hopelijk zien ze dit nog op tijd.
Maar vandaag zullen ze daar toch niet aan het werken zijn zeker? :p

aanpassen zal moeilijk zijn denk ik. Heb namelijk betaald via bankkaart.

Bel morgenochtend vroeg even naar kantoor dat regelen zit dit wel even voor je:) (ben er zelf morgen niet omdat ik een weekje met vakantie ben:D

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

MVG

We versturen altijd direct. Bel anders morgenochtend even of mail je referentienummer even naar info@bodyenfishop.nl. Dan kijken ze morgenochtend direct even voor je:)

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Hoe zit het met de inname van result! en NO explode, sinds hier allebei creatine in zit ?

Kan gewoon samen. Op rustdagen alleen Result! Op trainingsdagen 1x maal Restult na de training en No Xplode voor de training.:)

Er staat wel niet bij hoeveel mg er in elke cap zit (bij beta-ala etc...). Vind het anders wel vernoemswaardig.

Laatst bewerkt:
Kan iemand hier nog antwoord op geven?

De vraag om een ander sample kun je het beste bij "opmerkingen" neerzetten als je bestelt.

Er is eigenlijk geen verschil in werking. Bij Protein Revolution is het aminopatroon aangepast waardoor de gehaltes aan BCAA/EAA's wat hoger worden. Dit maakt het product voor- na de training iets effectiever als puur Whey. De smaak is echter iets minder door de toegevoegde aminozuren.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Er staat wel niet bij hoeveel mg er in elke cap zit (bij beta-ala etc...). Vind het anders wel vernoemswaardig.

Jawel, staat er overal bij:D Rechts in de pagina kun je de ingredienten, gebruiksaanwijzing en reviews bekijken.

Bijvoorbeeld voor de Beta-Alanine capsules

Juist dat ziet er beter uit, een pot die 5x zoveel bevat! Bedankt voor de snelle reply

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven