AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke smaken komen er nog meer van de Protein Perfection Mix ?

Qua smaak, welke chocolade is het beste? Protein Perfection Mix of de Whey Perfection?

Edit: Protein Perfection Mix, moet een andere naam zijn, maar ben vergeten dewelke :p.

Edit2: Moest dus Protein Revolution zijn!

Edit3: Nu zie ik ook nog de whey van Scivation, die amper iets meer kost al jullie thuismerk. Is daar iets mis mee?

Laatst bewerkt:
Ja voor de mensen die geen fan zijn van de smaken die er al zijn.
K*t egotripper :mad: :D

Zolang ik het maar lekker vind hé :D:p

Zit precies wel niet zo super veel verschil op de Whey Perfection en de Protein mix ? Of moet ik een beetje verder lezen dan de samenstelling? :p

Andere mix van eiwitsoorten?

Dat het een mix is vind ik toch aardig groot verschil ;)
Whey perfection bevat klein deel hydrolisaat/isolaat maar is voor 90% concentraat.
Protein perfection bevat ook micellar caseine, calcium caseinaat en egg protein.
Wil deze dus gaan gebruiken voor de mix van creatine, wms en eiwitten shake in 1 :P

Aah ok :p Had geen zin om verder te lezen maar dacht wel dat daar he verschil zat :p
Ah nog een WMS gebruiker :p Tevreden van? Net besteld. Smaakt het een beetje lekker?

WMS smaakt best :)
Ben er tevreden over voor zover je dat kan beoordelen natuurlijk :P

Dan is WMS zeker een goeie.
Maakt de smaak van Result een stuk beter :)

Ja had daar al iets over gelezen precies :p
Maar wanneer neem je Result nu het best op trainingsdagen? Lees veel verschillende dingen?

Sommige nemen gewoon s'ochtends zoals niet trainingsdagen.
Andere ervoor, andere erna en nog andere splitsen het dan gewoon op en doen voor en na :p

Ik had mij voorgenomen gewoon 5 gram 40minuutjes ervoor?

Pre workout bevat al creatine dus ik neem het erna.
Rustdagen neem ik het niet :)

Ik neem geen pre workout dus dan gewoon ervoor nemen?

2,5gr ervoor en 2,5gr erna is het dan volgens mij als aanbevolen.

Ok dan toch gewoon opsplitsen :p

En 5gram voor en na. Of is dat een beetje teveel van het goeie?

Zo, bestellinkje geplaatst :) Ben benieuwd naar berry blast.

B&F, ik ben aan het cutten en nu is me aandacht een beetje op de fatburners gevallen. Wat is mijn situatie aan te raden? Ben niet echt gevoelig voor caffeïne (na een goede bak koffie val ik nog steeds in slaap)en de pre-workout power werkt enkel in hoge doseringen. Een product met enkel veel caffeine zal het voor mij dus niet doen.

Ik zag de review van ALRI venom hyperdrive 3.0. Is dat misschien wat? Of is de vernieuwde versie niet de moeite waard? TRANSFORM en Hydroxycut Hardcore leken me ook interessant.

TRANSFORM en Hydroxycut Hardcore leken me ook interessant.

Ikzelf, en mijn vrouw hebben beide gebruik gemaakt van Transform, dit omdat dit product, vergeleken bij veel andere, een stuk aantrekkelijker geprijsd is.

Ons oordeel is, dat Transform zeker een goed alternatief is voor de duurdere "hype" producten zoals Hydroxycut e.d.

Het effect zal per persoon wel verschillen, maar wij hebben er een goede ervaring mee. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven