Misschien een lastige vraag Krimpie. Kun je in getallen uitdrukken wat die goede ervaringen met Transform precies zijn?
Kan je wat specifieker zijn? Eventuele effecten die je merkte? PM me anders
Transform is ideaal om i.c.m. goede voeding en beweging, je vetpercentage omlaag te brengen.
Mijn vrouw en ik, hebben beide Transform gebruikt tijdens onze fitness/krachttraining, puur als extra om het vetpercentage wat omlaag te brengen.
Bij beide was het effect duidelijk zichtbaar na enkele dagen intensief trainen + goede voeding.
We hebben niet gemeten wat het effect was op vetpercentage (geen vetmeter aanwezig), maar op het oog was duidelijk zichtbaar dat bij beide het overall vetpercentage lager was dan voor het gebruik van Transform.
Het effect op de weegschaal was bij mijn vrouw duidelijk zichtbaar, wat zich uitte in 4 kg. minder (na 2 weken).
Ikzelf heb me niet gewogen, dit omdat het voor mij puur om het verlagen van het vetpercentage ging, niet om de aantallen kilo's die ik meer/minder zou hebben.
Voor mij is het gewicht dan ook een bijzaak, maar mijn vrouw (die actief aan fitness doet) was zeer te spreken over het verlies in gewicht.
Natuurlijk is een supplement als Transform alleen in combinatie met goede voeding/beweging een goede aanvulling, maar ik denk dat het voor mensen die aan het cutten zijn, zeker een goede aanvulling kan zijn in de cutperiode.
Ikzelf heb ook een tijd Hydroxycut in gebruik gehad, wat zijn werking ook goed deed, maar als je dan kijkt naar de prijs, dan ben je overall goedkoper uit met Transform, wat, wat betreft werking, niet onder hoeft te doen voor Hydroxycut.
Merkbaar verschil tussen beide is, dat ik het bij Hydroxycut een stuk warmer kreeg tijdens het gebruik, dan bij Transform.
Voor mij was destijds het prijsverschil met Hydroxycut, wat mij deed besluiten om voor Transform te kiezen.
Zeker het proberen waard dus.