XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een lastige vraag Krimpie. Kun je in getallen uitdrukken wat die goede ervaringen met Transform precies zijn?

Kan je wat specifieker zijn? Eventuele effecten die je merkte? PM me anders ;)

Transform is ideaal om i.c.m. goede voeding en beweging, je vetpercentage omlaag te brengen.

Mijn vrouw en ik, hebben beide Transform gebruikt tijdens onze fitness/krachttraining, puur als extra om het vetpercentage wat omlaag te brengen.

Bij beide was het effect duidelijk zichtbaar na enkele dagen intensief trainen + goede voeding.

We hebben niet gemeten wat het effect was op vetpercentage (geen vetmeter aanwezig), maar op het oog was duidelijk zichtbaar dat bij beide het overall vetpercentage lager was dan voor het gebruik van Transform.

Het effect op de weegschaal was bij mijn vrouw duidelijk zichtbaar, wat zich uitte in 4 kg. minder (na 2 weken).
Ikzelf heb me niet gewogen, dit omdat het voor mij puur om het verlagen van het vetpercentage ging, niet om de aantallen kilo's die ik meer/minder zou hebben.

Voor mij is het gewicht dan ook een bijzaak, maar mijn vrouw (die actief aan fitness doet) was zeer te spreken over het verlies in gewicht.

Natuurlijk is een supplement als Transform alleen in combinatie met goede voeding/beweging een goede aanvulling, maar ik denk dat het voor mensen die aan het cutten zijn, zeker een goede aanvulling kan zijn in de cutperiode.

Ikzelf heb ook een tijd Hydroxycut in gebruik gehad, wat zijn werking ook goed deed, maar als je dan kijkt naar de prijs, dan ben je overall goedkoper uit met Transform, wat, wat betreft werking, niet onder hoeft te doen voor Hydroxycut.

Merkbaar verschil tussen beide is, dat ik het bij Hydroxycut een stuk warmer kreeg tijdens het gebruik, dan bij Transform.
Voor mij was destijds het prijsverschil met Hydroxycut, wat mij deed besluiten om voor Transform te kiezen.

Zeker het proberen waard dus. ;)

Zo, bestellinkje geplaatst :) Ben benieuwd naar berry blast.

Bedankt voor je bestelling! :D

B&F, ik ben aan het cutten en nu is me aandacht een beetje op de fatburners gevallen. Wat is mijn situatie aan te raden? Ben niet echt gevoelig voor caffeïne (na een goede bak koffie val ik nog steeds in slaap)en de pre-workout power werkt enkel in hoge doseringen. Een product met enkel veel caffeine zal het voor mij dus niet doen.

Ik zag de review van ALRI venom hyperdrive 3.0. Is dat misschien wat? Of is de vernieuwde versie niet de moeite waard? TRANSFORM en Hydroxycut Hardcore leken me ook interessant.

Hyperdrive, Lipo-6 en Hydrocycut, zijn inderdaad de wat ''zwaardere'' fatburners. Mijn beste ervaringen had ik met Hyperdrive en Lipo-6. Natuurlijk moet je dieet ook in orde zijn. :)

-Leon

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie, ik geloof dat je zojuist weer een waardevolle recensie hebt geschreven!
Ik zeg, als de brandweer copy/paste naar de review sectie.

Morgen beginnen met Muscle & Pump Ultra:lol:.
Vraagje kan je dit beter in cycles gebruiken net als creatine? Of kan je het aan 1 stuk door gebruiken?

Morgen beginnen met Muscle & Pump Ultra:lol:.
Vraagje kan je dit beter in cycles gebruiken net als creatine? Of kan je het aan 1 stuk door gebruiken?

Ik gebruik het 6 weken, maar daarna stop ik niet maar stap ik vaak over op ander product. :)

Inprincipe kan je het ook continue gebruiken. :)

-Leon

Ok, trouwens is dit goed te combineren met result?

Laatst bewerkt:
Qua smaak, welke chocolade is het beste? Protein Perfection Mix of de Whey Perfection?

Edit: Protein Perfection Mix, moet een andere naam zijn, maar ben vergeten dewelke :p.

Edit2: Moest dus Protein Revolution zijn!

Edit3: Nu zie ik ook nog de whey van Scivation, die amper iets meer kost al jullie thuismerk. Is daar iets mis mee?

Ik quote em nog even :D

Oke bedankt Leon. Het punt is juist dat ik eigenlijk geen voedingsschema heb, maar vooral me richt op supplementen zoals TMS, Whey, Lean Gain, PWP, EAA, Transform en multivitamines.

Mbt een voedingsschema, wat raad jij (of andere DBB forum gebruikers) mij aan om mee te beginnen? Nu eet ik gewoon waar ik zin in heb en wat de pot schaft en verder snoep ik veel. Verder heb ik het idee dat ik qua supplementen wel wat teveel van het goeie neem.. Kwark vind ik trouwens echt vies. ;)

Thx! :rolleyes:
Vars1ty

Hehe, dan ik ook nog maar. Volgens mij is er overheen gelezen. :D

Ok, trouwens is dit goed te combineren met result?

Ja hoor. Ik gebruik altijd een creatine product in de cut tot een aantal weken.

Beide zijn goed, maar weet niet zeker van de smaken (Misschien dat leden hier al ervaringen mee hebben? )

Wat er mis mee is? Dat die waarschijnlijk niet zo lekker smaakt als Berry Blast!

Hmmmm Berry Blast...:o:D

Ilco / Leon,

Wat moet ik me voorstellen bij deze producten: http://bodyenfitshop.nl/merk/anabolic-xtreme ?

+ nog leuke aanraders naast mijn WMS + Perfection stack? (gebruik al creapure / result)

bvd

Hmmmmm al aan TMS gedacht voor de afwisseling? En anders EAA? :)

-Leon

nog even @ diegene die vraagt naar wie WMS / TMS gebruikt. Ik heb ze allebei staan, maar ik gebruik liever WMS, die smaakt een stuk beter..... Het zal niet veel verschil in werking zijn.

Hoe lang zijn whey poeders en creatine variaties houdbaar? Op de website vind ik daar vrij weinig over.

Hebben jullie mijn PM gezien?

Zaterdag Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.

Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

Welke sample had je besteld? Had je je junkmail gechecked? Helaas zijn de PWP samples op. :( Maar anders sturen we het even na. :)

-Leon
Ja junkmail en alles gechecked, ik heb de orderbevestiging wel direct gekregen maar daarna niks. Nasturen hoeft niet, maak het volgende keer maar goed :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven