AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had een verkeerde bestelling binnen gehad maar dat kan eens gebeuren een telefoontje gepleegd en opgelost :) alleen beetje jammer dat ze als excuus nog de verkeerde bestellingq proberen te verkopen voor 50% goedkoper of dat ik et wil retourneren en et bedrag wil voorschieten. Ma ben allang blij dat nu lipo 6 black onderweg is

alleen beetje jammer dat ze als excuus nog de verkeerde bestellingq proberen te verkopen voor 50% goedkoper of dat ik et wil retourneren en et bedrag wil voorschieten.

Normaliter krijg je bij het verkeerde product gewoon het juiste product nagestuurd, zonder extra kosten.

Hey B&F.
Heb gisteren bestelling geplaatst en heb nog steeds geen verzendingsmail gekregen.
Normaal krijg ik die altijd binnen het uur? Of sturen jullie dit normaal op een vast moment en heb ik toevallig altijd net voor dat moment besteld? :p

(Was ook eerste keer dat ik op een zondag bestelde)

Hoe lang zijn whey poeders en creatine variaties houdbaar? Op de website vind ik daar vrij weinig over.
ik heb laatst een pot bestelt en die was tot ergens in 2013 nog goed. Dus minstens een jaar houdbaar over het algemeen

We gaan achter het probleem met de verzending e-mail aan. Ik zal update plaatsen zodra dit is opgelost. :)

-Leon

Hallo B&F,

ik wil graag BCAA's bestellen.
alleen nu twijfel ik tussen jullie eigen merk in pil of poeder vorm.
wat raden jullie aan? wat wordt er beter opgenomen...

pilvorm leek me handiger (en is tevens in de aanbieding), maar ik dacht dat poedervorm makkelijker en sneller opgenomen wordt.

alvast bedankt!

Hallo B&F,

ik wil graag BCAA's bestellen.
alleen nu twijfel ik tussen jullie eigen merk in pil of poeder vorm.
wat raden jullie aan? wat wordt er beter opgenomen...

pilvorm leek me handiger (en is tevens in de aanbieding), maar ik dacht dat poedervorm makkelijker en sneller opgenomen wordt.

alvast bedankt!

Je zegt het zelf al. :)

Opname van poeder heeft inderdaad meer voordeel. :)

BCAA - Deze is prima. :)

-Leon

zojuist bestelling geplaatst.. hoop dat die morgen veilig aankomt..

Referentie nummer: 168856
xD

B&F Hebben jullie nog plannen om sweaters of verdere handige Body en fit kleding naast de tshirts in het assortiment op te nemen? :cool:

Ik zou zeker een mooie sweater oid kopen :)

Laatst bewerkt:
Net bestelling geplaatst met Referentie nummer: 168891 eventuele samples zij welkom:D

Ik wilde zojuist de pre workout power pill bestellen maar tot grote verbazing lees ik dat die is uitverkocht, enig idee wanneer deze weer beschikbaar komt?

Ik wilde zojuist de pre workout power pill bestellen maar tot grote verbazing lees ik dat die is uitverkocht, enig idee wanneer deze weer beschikbaar komt?

Ik weet niet precies in welk topic het stond, maar volgens mij zeiden ze dat dat nog wel een tijdje duurde..

@ Biobeast,

Ohhh ok thanks.

@ B&F,

**** it, toch maar voor de NoxiPro gegaan en zojuist besteld (168906). Ben benieuwd, hoor veel goeds erover.

Zijn Di-Creatine Malate en Creatine Alpha Keto-Glutaraat even zuur/bitter als CEE en dus slecht voor de tanden?

Net een bestelling geplaatst voor Quake 10.0. Scheelde 50 cent t.o.v. de 15 euro voor een sample, maar even gebeld en meegedeeld gekregen dat ik gewoon een sample van Crack er bij krijg (aangegeven in de comments). Super dat hier niet zo moeilijk over gedaan wordt!

Net bestelling geplaatst! Refnr: 168930

Kan ik alsnog de Scivation Whey veranderen van smaak? Heb met me domme kop aardbei gekozen in plaats van chocolade... dankje!
En als er nog wat samples weg moeten van whey perfection, gooi ze er maar in :D. Ben eens benieuwd naar die cocos eigenlijk!

Laatst bewerkt:
juist bestelling geplaatst met Referentie: 168933 eens zien of het morgen zal mee zijn,want is voor 18 u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven