Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Dat ga ik niet zeggen
Mijn moeder zou met plezier uwe koffer helpen inladen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn moeder zou met plezier uwe koffer helpen inladen 
Dat ga ik niet zeggenMijn moeder zou met plezier uwe koffer helpen inladen
![]()
? Lol j/kIk wil ook NoxiPro.
Alleen zit ik met mijn dagen van half 9 tot 18 dus ben nooit thuis als ze komen leveren. Toevallig iemand in de buurt van Limburg (België) die binnenkort gaat bestellen?![]()

Voor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil 
Hey B&F shop (of wie dan ook ),
Laatste tijd heb ik een beetje last van mijn gewrichten (polsen & elleboog) niet zozeer pijn,maar wel erg regelmatig dat het knakt bij beweging. mijn vraag is of jullie een supplement kunnen aanraden om de gewrichten wat soepeler te maken/houden? Thanks!
Is ook precies het enige product voor de gewrichten die ik terugvind bij B&F.

Volgende pot wordt zowiezo chocolate(heb net een berry besteld).Mijn moeder krijg je hoorVoor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil
.

Vanmorgen zag ik die samples van Whey perfection liggen, dus had de chocolate maar eens door de melk gedaan.. Moet eerlijk toegeven, toen ik het uit het pakje schudde verwachtte ik er niet bijzonder veel van.. Maar damn die shit is lekker!Volgende pot wordt zowiezo chocolate(heb net een berry besteld).
Vind aan de creamy coconut die ik nu drink niet veel aan eigenlijk, smaakt wel maar niet echt zo'n wauw-effect.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------
shiiit, ik heb 2 potjes staan, twijfel enzo![]()

Mijn moeder krijg je hoorVoor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil
---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------
http://www.bodyenfitshop.nl/glucosamine/now-foods/joint-support-gewrichtsformule
Heb er wel geen ervaring ofzo meeIs ook precies het enige product voor de gewrichten die ik terugvind bij B&F.

M'n collegeprofessor zei dat je dan beter naar de dierenarts kunt gaan want die verkopen het per kilo's, is veel goedkoper
Geloof overigens niet echt in glucosamine producten![]()

Je moet ook echt een belg zijn om een fles drank bij je supps te zetten..Neem je wel keurig één glaasje voor en één glaasje na je training?![]()

Hey B&F shop (of wie dan ook ),
Laatste tijd heb ik een beetje last van mijn gewrichten (polsen & elleboog) niet zozeer pijn,maar wel erg regelmatig dat het knakt bij beweging. mijn vraag is of jullie een supplement kunnen aanraden om de gewrichten wat soepeler te maken/houden? Thanks!
Mijn moeder krijg je hoorVoor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil
http://www.bodyenfitshop.nl/glucosamine/now-foods/joint-support-gewrichtsformule
Heb er wel geen ervaring ofzo meeIs ook precies het enige product voor de gewrichten die ik terugvind bij B&F.

Vanmorgen zag ik die samples van Whey perfection liggen, dus had de chocolate maar eens door de melk gedaan.. Moet eerlijk toegeven, toen ik het uit het pakje schudde verwachtte ik er niet bijzonder veel van.. Maar damn die shit is lekker!Volgende pot wordt zowiezo chocolate(heb net een berry besteld).
Vind aan de creamy coconut die ik nu drink niet veel aan eigenlijk, smaakt wel maar niet echt zo'n wauw-effect.

Je moet ook echt een belg zijn om een fles drank bij je supps te zetten..Neem je wel keurig één glaasje voor en één glaasje na je training?![]()