XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook NoxiPro. :D

Alleen zit ik met mijn dagen van half 9 tot 18 dus ben nooit thuis als ze komen leveren. Toevallig iemand in de buurt van Limburg (België) die binnenkort gaat bestellen? :p

Ik wil ook NoxiPro. :D

Alleen zit ik met mijn dagen van half 9 tot 18 dus ben nooit thuis als ze komen leveren. Toevallig iemand in de buurt van Limburg (België) die binnenkort gaat bestellen? :p

Kan je niet laten leveren bij de buurvrouw ofzo? Of gewoon op je werk?
Je kan een ander adres opgeven als je besteld.

EDIT: En zo breng ik je weer op het slechte pad :D

Hey B&F shop (of wie dan ook ),
Laatste tijd heb ik een beetje last van mijn gewrichten (polsen & elleboog) niet zozeer pijn,maar wel erg regelmatig dat het knakt bij beweging. mijn vraag is of jullie een supplement kunnen aanraden om de gewrichten wat soepeler te maken/houden? Thanks!

Nr van je moeder dan :D? Lol j/k

Mijn moeder krijg je hoor :p Voor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil :D

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Laatste tijd heb ik een beetje last van mijn gewrichten (polsen & elleboog) niet zozeer pijn,maar wel erg regelmatig dat het knakt bij beweging. mijn vraag is of jullie een supplement kunnen aanraden om de gewrichten wat soepeler te maken/houden? Thanks!

http://www.bodyenfitshop.nl/glucosamine/now-foods/joint-support-gewrichtsformule

Heb er wel geen ervaring ofzo mee :p Is ook precies het enige product voor de gewrichten die ik terugvind bij B&F.

Vanmorgen zag ik die samples van Whey perfection liggen, dus had de chocolate maar eens door de melk gedaan.. Moet eerlijk toegeven, toen ik het uit het pakje schudde verwachtte ik er niet bijzonder veel van.. Maar damn die shit is lekker! :D:D:D Volgende pot wordt zowiezo chocolate(heb net een berry besteld).

Vind aan de creamy coconut die ik nu drink niet veel aan eigenlijk, smaakt wel maar niet echt zo'n wauw-effect.

Vanmorgen zag ik die samples van Whey perfection liggen, dus had de chocolate maar eens door de melk gedaan.. Moet eerlijk toegeven, toen ik het uit het pakje schudde verwachtte ik er niet bijzonder veel van.. Maar damn die shit is lekker! :D:D:D Volgende pot wordt zowiezo chocolate(heb net een berry besteld).

Vind aan de creamy coconut die ik nu drink niet veel aan eigenlijk, smaakt wel maar niet echt zo'n wauw-effect.

Berry blast is hier toch wel mijn favoriet tot nu toe :p
Wel nog geen Choco geproefd. Zit er hopelijk nu bij als sample bij de bestelling :D

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

shiiit, ik heb 2 potjes staan, twijfel enzo:p

NoxiPro:zuip:

Hehe hier ook 2 potjes staan.
Maar of zijn moeder dat waard is ??? :P

Mijn moeder krijg je hoor :p Voor 2 potten NoxiPro mag je ermee doen wat je wil :D

http://www.bodyenfitshop.nl/glucosamine/now-foods/joint-support-gewrichtsformule

Heb er wel geen ervaring ofzo mee :p Is ook precies het enige product voor de gewrichten die ik terugvind bij B&F.

M'n collegeprofessor zei dat je dan beter naar de dierenarts kunt gaan want die verkopen het per kilo's, is veel goedkoper :P

Geloof overigens niet echt in glucosamine producten :rolleyes:

Nja, ik kan toch zeggen dat ik eerder een B&F fan ben :):

1zyhcgw.jpg

Laatst bewerkt:
Megagrow en Eristof lijken mij geen B&F producten :D

Je moet ook echt een belg zijn om een fles drank bij je supps te zetten..Neem je wel keurig één glaasje voor en één glaasje na je training? :)

Laatst bewerkt:

Klopt, verder wat ook goede resultaten boekt is je inname van water flink te verhogen. Goede vochtgehaltes in het lichaam versoepelen de gewrichten. Iets wat veel mensen niet weten. :)

Berry Blast :heart:

Je moet ook echt een belg zijn om een fles drank bij je supps te zetten..Neem je wel keurig één glaasje voor en één glaasje na je training? :)

Hahaha! :D

-Leon

Word je op de een of andere manier op de hoogte gebracht als je pakketje (na 2 keer aanbieden) in het postkantoor ligt?

Kun je zien bij track&trace en ze horen een briefje achter te laten bij welk postkantoor het ligt.

Zijn Di-Creatine Malate en Creatine Alpha Keto-Glutaraat even zuur/bitter als CEE en dus slecht voor de tanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven