XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling geplaatst! Refnr: 168930

Kan ik alsnog de Scivation Whey veranderen van smaak? Heb met me domme kop aardbei gekozen in plaats van chocolade... dankje!
En als er nog wat samples weg moeten van whey perfection, gooi ze er maar in :D. Ben eens benieuwd naar die cocos eigenlijk!

Best mailen of bellen. B&F is soms zo snel dat je pakketje al soms na een half uurtje onderweg is na het bestellen :p

Best mailen of bellen. B&F is soms zo snel dat je pakketje al soms na een half uurtje onderweg is na het bestellen :p

Heb ondertussen al gemaild, denk dat ik het evt nog zou kunnen veranderen na de bestelling? Want heb al eens aardbei gehad en die was best slecht :P.

Heb ondertussen al gemaild, denk dat ik het evt nog zou kunnen veranderen na de bestelling? Want heb al eens aardbei gehad en die was best slecht :P.

Ja tuurlijk. Is geen probleem om een ander potje in te steken.
Heb zelf ook al gelezen dat mensen (een geopende) pot mochten terug sturen om dat hij die gewoon echt niet lekker vond en er moest van kosten ofzo.
(Dit kunnen ze nu wel niet bij iedereen doen natuurlijk :D)

Maar als je te laat bent en je pot niet opendoet kan je die wss gewoon terug sturen en krijg je een andere. Gewoon even je mail afwachten dus.
Komt wel in orde :D

Ja tuurlijk. Is geen probleem om een ander potje in te steken.
Heb zelf ook al gelezen dat mensen (een geopende) pot mochten terug sturen om dat hij die gewoon echt niet lekker vond en er moest van kosten ofzo.
(Dit kunnen ze nu wel niet bij iedereen doen natuurlijk :D)

Maar als je te laat bent en je pot niet opendoet kan je die wss gewoon terug sturen en krijg je een andere. Gewoon even je mail afwachten dus.
Komt wel in orde :D
Ja, normaal altijd wel :D, maar als ze mijn mail niet lezen :p...

Zaterdag in de ochtend besteld (Whey) voor het eerst bij Bodyenfitshop. Echter nog niets ontvangen vandaag terwijl dieet is gestart helaas. Hopen dat het morgen komt.

Ref nr. 168380

Laatst bewerkt:
Bellen is inderdaad de snelste optie. Natuurlijk checken wij de forum's en e-mail meerdere keren per dag, maar met bellen ben je gelijk zeker van je zaak. :)

Iedereen met ref nummers; Tegenwoordig kan je zelf aangeven of je samples bij je bestelling wilt. Indien mogelijk graag gebruik maken van deze optie om teleurstelling te voorkomen. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Zaterdag in de ochtend besteld (Whey) voor het eerst bij Bodyenfitshop. Echter nog niets ontvangen vandaag terwijl dieet is gestart helaas. Hopen dat het morgen komt.

Ref nr. 168380

Geef even belletje :) 0513-683068

Zit nu niet op kantoor. :)

-Leon

Ik heb al paar keer gebeld, maar niemand neemt op :(.

Hoop dat ze het mailtje gelezen hebben want met aardbei ben ik echt niets :(.

Laatst bewerkt:
hee Leon/Ilco
als NoxiPro toevallig uit het assortiment zou verdwijnen of jullie hem niet meer zouden kunnen leveren, PM me dan want het is echt mijn nr1 preworkout. dan kan ik nog wat inslaan haha

We gaan achter het probleem met de verzending e-mail aan. Ik zal update plaatsen zodra dit is opgelost. :)

-Leon

Ok bedankt! Maar betekend dit nu dat mijn pakketje nog bij jullie ligt?
Of kan het zijn dat DPD/TNT hier morgen aan de deur staat?

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

hee Leon/Ilco
als NoxiPro toevallig uit het assortiment zou verdwijnen of jullie hem niet meer zouden kunnen leveren, PM me dan want het is echt mijn nr1 preworkout. dan kan ik nog wat inslaan haha

Denk niet dat dit zal gebeuren :D
Is nog maar net opgenomen in het assortiment en is al meteen een succes :p

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ik heb al paar keer gebeld, maar niemand neemt op :(.

Hoop dat ze het mailtje gelezen hebben want met aardbei ben ik echt niets :(.

Ja de werkdag zit er ondertussen wel op nu :p

Net even snel op website gekeken:

Klantenservice Bodyenfitshop.nl: 0513-683068
(dagelijks 8.00-18.00 zat. 10.00-17.00)

Morgenochtend dus weer eens bellen.

Nee oke Converse, maar ik wil gewoon een zekerheidje haha. Kep echt 9 verschillende pws geprobeerd, maar geen een werkt zo goed als Noxipro bij mij. Daarnaast is hij net iets goedkoper als de rest dus voor mij perfect:)

Nee oke Converse, maar ik wil gewoon een zekerheidje haha. Kep echt 9 verschillende pws geprobeerd, maar geen een werkt zo goed als Noxipro bij mij. Daarnaast is hij net iets goedkoper als de rest dus voor mij perfect:)

Ik zou em zelf samenstellen, en als dat niet werkt gewoon idd naar je beste pre wo gaan.

Nja, als ie morgen niet aankomt is het goed, dan ben ik zeker dat Leon (Ilco is op vakantie als ik me niet vergis), het al doorgegeven heeft (of diegene dat achter de e-mails zit :D).

Edit: heb geen mail gekregen dat ie onderweg is, dus zal ie wel zeker overmorgen aankomen :).

Ja ga hem mij ook eens bestellen denk ik :p
Maar moet toch nog maar eens goed overwegen. Anders zit ik iedere week dingen te bestellen bij B&F :D

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Ik zou em zelf samenstellen, en als dat niet werkt gewoon idd naar je beste pre wo gaan.

Nja, als ie morgen niet aankomt is het goed, dan ben ik zeker dat Leon (Ilco is op vakantie als ik me niet vergis), het al doorgegeven heeft (of diegene dat achter de e-mails zit :D).

Edit: heb geen mail gekregen dat ie onderweg is, dus zal ie wel zeker overmorgen aankomen :).

Ben je daar zeker van? Want niemand krijgt meer mails. Zit ergens een foutje ofzo had ik net gelezen. Wel irritant. Nu weet ik niet wanneer ik thuis moet zijn ???

Ja ga hem mij ook eens bestellen denk ik :p
Maar moet toch nog maar eens goed overwegen. Anders zit ik iedere week dingen te bestellen bij B&F :D

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Ben je daar zeker van? Want niemand krijgt meer mails. Zit ergens een foutje ofzo had ik net gelezen. Wel irritant. Nu weet ik niet wanneer ik thuis moet zijn ???
B&F is verslavend inderdaad :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven