XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de pakjes gewoon verzonden ook al is er geen verzendingsmail verstuurd?

Dan zal ik maar geen foto maken, ik denk dat ik dan een fotocamera moet hebben die breedbeeld foto's kan maken. :p

Maar goed, er kan nog meer bij. ;)

Haha, ja inderdaad ;).. Ik weet dat ik van bijlange niet de meeste potten heb.. maar is het niet leuk af en toe een foto'tje te zien ;)? Glutamine & dextrose & BCAA caps komt er ook nog aan

Ik vraag het voor de derde keer nog maar een keer.
Kan iemand van B&Fshop hier antwoord op geven?

Zaterdag Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.

(Het product zal al onderweg zijn, dus te laat)
Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

pre workout power en creatine lijken bij mij niet te werken.
is het mogelijk om bij mijn volgende bestelling een sample van een andere pre workout te krijgen ??
groetjes

Beste B&F,

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen met nummer 168728

Goede en snelle levering zoals gewoonlijk.

MAAR toch een klacht hier. Ik had een tijdje geleden al vol lof van jullie protein perfection mix gesproken, voor wat betreft de aardbei-smaak. Ik had hier namelijk eens een sample van gekregen. Nu, ik had dan maar meteen een grote pot bestelt toen deze beschikbaar was.

MAAR...hier komt het dan: Jullie sturen mij "cookies en cream", vind ik echt de mindere van deze.
Nu op zich maak ik hier niet makkelijk een probleem van, maar het is al vaker gebeurd dat ik verkeerde opties krijg toegestuurd en wil dat nu toch wel even melden hoor. Hoewel het een goede prijs is voor deze proteïnen vindt ik het juist véél geld als je een proteïnepoeder krijgt dat je absoluut niet graag lust. Ik ben al enige tijd een trouwe klant bij jullie, maar desondanks wil ik dit toch even melden hoor :(:(:(

Laatst bewerkt:

Zaterdag Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.

Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

Ze zullen je bericht waarschijnlijk gemist hebben.

Even een pm sturen of even naar B&F bellen zal de oplossing versnellen. ;)
http://www.bodyenfitshop.nl/contact

Beste B&F,

MAAR toch een klacht hier. Ik had een tijdje geleden al vol lof van jullie protein perfection mix gesproken, voor wat betreft de aardbei-smaak. Ik had hier namelijk eens een sample van gekregen. Nu, ik had dan maar meteen een grote pot bestelt toen deze beschikbaar was.

MAAR...hier komt het dan: Jullie sturen mij "cookies en cream", vind ik echt de mindere van deze.
Nu op zich maak ik hier niet makkelijk een probleem van, maar het is al vaker gebeurd dat ik verkeerde opties krijg toegestuurd en wil dat nu toch wel even melden hoor. Hoewel het een goede prijs is voor deze proteïnen vindt ik het juist véél geld als je een proteïnepoeder krijgt dat je absoluut niet graag lust. Ik ben al enige tijd een trouwe klant bij jullie, maar desondanks wil ik dit toch even melden hoor :(:(:(

Even bellen naar B&F, dan zal het vast en zeker opgelost worden. :)

Laatst bewerkt:
Leon, wat weet je over over refnr 168930? Is het in orde gekomen (Scivation Whey smaak CHOCOLADE ipv aardbei)?

Ilco of Leon, hebben jullie een alternatief voor de power pill / e911 want hier trainde ik wel lekker op. Graag iets in dezelfde prijsklasse :)

Ik wacht wel even, Ilco of Leon zullen hier of via PM wel reageren, het steekt nu niet op een dag. Liever een dag langer wachten en het goede product ontvangen dan alles snel afhandelen en het verkeerd krijgen. Ik heb als vaste klant tot nu toe steeds een goed gevoel gehad met B&F, dus ik verwacht wel dat ze het zullen oplossen.

Ik houd het dus even in de gaten

Ze zullen je bericht waarschijnlijk gemist hebben.

Even een pm sturen of even naar B&F bellen zal de oplossing versnellen. ;)

Inmiddels de Whey Perfection binnen gekregen en ze hebben de preworkout sample van Crack erbij gedaan. Super bedankt want die heb ik nog niet getest. Nu kan ik straks vergelijken!

Referentie nummer: 168415

Ik heb geen bevestiging gehad van verzending.

Zaterdag besteld voor 18:00. Ik zal vandaag afwachten. Laat het weten als ik nog niks ontvangen heb.

Zit in de cut en heb echt de supps nodig ASAP :P

ja dus :D Net mijn pakketje ontvangen!
Maar helaas zaten mijn geschenken er niet bij???
Staat nochtans op de factuur getypt en bij de whey perfection staat mijn aangevraagde smaak erbij. Maar zat niks in de doos :(

Geen shaker en sample :(

Zijn Di-Creatine Malate en Creatine Alpha Keto-Glutaraat even zuur/bitter als CEE en dus slecht voor de tanden?

Ik vind wel meevallen. De aanslag op je tanden en CEE weet ik eigenlijk niet veel over. Heb je dit ergens gelezen? :)

Klopt! We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

Heb er Crack bij gedaan. Verschil zit hem in de prijs. Verder zijn het prima Whey Producten. :)

pre workout power en creatine lijken bij mij niet te werken.
is het mogelijk om bij mijn volgende bestelling een sample van een andere pre workout te krijgen ??
groetjes

Is je training en voeding-schema verder wel in orde? Als je het even aangeeft bij je volgende bestelling komt het goed. :)

Beste B&F,

Bel ons even op! Dan zoeken we samen de zweep uit. :D

Sorry voor het ongemak, mag natuurlijk niet gebeuren.

Leon, wat weet je over over refnr 168930? Is het in orde gekomen (Scivation Whey smaak CHOCOLADE ipv aardbei)?

Helaas was deze al verzonden hoorde ik vanochtend van de baas. :( Volgende keer niet te snel een smaak uitkiezen. :D

Ilco of Leon, hebben jullie een alternatief voor de power pill / e911 want hier trainde ik wel lekker op. Graag iets in dezelfde prijsklasse :)

Moet het persee in pilvorm zijn?

NoxiPro

Inmiddels de Whey Perfection binnen gekregen en ze hebben de preworkout sample van Crack erbij gedaan. Super bedankt want die heb ik nog niet getest. Nu kan ik straks vergelijken!

Oh had deze nog niet gezien. :D

Ik wacht wel even, Ilco of Leon zullen hier of via PM wel reageren, het steekt nu niet op een dag. Liever een dag langer wachten en het goede product ontvangen dan alles snel afhandelen en het verkeerd krijgen. Ik heb als vaste klant tot nu toe steeds een goed gevoel gehad met B&F, dus ik verwacht wel dat ze het zullen oplossen.

Ik houd het dus even in de gaten

Zoals ik al zei; Gewoon even bellen en alles komt goed. :)

-Leon

**** yea net aangekomen ^^

alles zit in de box! thanks

Zou er een mogelijkheid zijn om deze alsnog de kunnen verwisselen?

Edit: Vind het wel sneu dat er gewoon niet gereageerd wordt op mijn e-mail.

Laatst bewerkt:
Bel ons even op! Dan zoeken we samen de zweep uit. :D

Ok, heb dus even gebeld. Heb de cookies en cream dan maar aan halve prijs betaald ofwel moest ik deze terugsturen. Nuja, een pakket verzenden van 1.8kg kost op zich ook weer geld, dus heb ik 14.95 overgemaakt naar jullie. Ik kan er een ander misschien nog plezier mee doen :)
De aardbei wordt alvast nagezonden, zo werd me verteld.

Ik zal in de toekomst maar duidelijk mailen dat er zeker op gelet wordt dat het de juiste opties zijn.

Maar goed, dit is dus min of meer opgelost ;)

**** yea net aangekomen ^^

alles zit in de box! thanks

:thumbs:

Zou er een mogelijkheid zijn om deze alsnog de kunnen verwisselen?

Edit: Vind het wel sneu dat er gewoon niet gereageerd wordt op mijn e-mail.

Vaak wordt de eerste ronde al verstuurd sochtends vroeg. Kan dus zijn dat je bestelling daar al bij zat.

Ik kan geen uitspraken doen over verwisselen, maar als je even belt naar kantoor dan kan er mogelijk het 1 en ander besproken worden. :)

Maar de juiste smaak kiezen, zo inderdaad al hoop schelen. :D

Komt goed!

-Leon

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ok, heb dus even gebeld. Heb de cookies en cream dan maar aan halve prijs betaald ofwel moest ik deze terugsturen. Nuja, een pakket verzenden van 1.8kg kost op zich ook weer geld, dus heb ik 14.95 overgemaakt naar jullie. Ik kan er een ander misschien nog plezier mee doen :)
De aardbei wordt alvast nagezonden, zo werd me verteld.

Ik zal in de toekomst maar duidelijk mailen dat er zeker op gelet wordt dat het de juiste opties zijn.

Maar goed, dit is dus min of meer opgelost ;)

Ik was vandaag niet op kantoor, maar zal hier even naar kijken. Is niet de bedoeling dat je zelf de verzendkosten terug moet betalen natuurlijk als wij de fout maken. :)

-Leon

:thumbs:

Vaak wordt de eerste ronde al verstuurd sochtends vroeg. Kan dus zijn dat je bestelling daar al bij zat.

Ik kan geen uitspraken doen over verwisselen, maar als je even belt naar kantoor dan kan er mogelijk het 1 en ander besproken worden. :)

Maar de juiste smaak kiezen, zo inderdaad al hoop schelen. :D

Komt goed!

-Leon

Ja, klopt, maar ik had 3x alles geselecteerd om te bestellen (kreeg 2x een fout) en toen had ik het maar snel snel gedaan en dus verkeerde smaak aangeklikt :(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven