Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan zal ik maar geen foto maken, ik denk dat ik dan een fotocamera moet hebben die breedbeeld foto's kan maken.
Maar goed, er kan nog meer bij.![]()
.. Ik weet dat ik van bijlange niet de meeste potten heb.. maar is het niet leuk af en toe een foto'tje te zien
? Glutamine & dextrose & BCAA caps komt er ook nog aanmaar is het niet leuk af en toe een foto'tje te zien?

Ik vraag het voor de derde keer nog maar een keer.
Kan iemand van B&Fshop hier antwoord op geven?
Zaterdag Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.
(Het product zal al onderweg zijn, dus te laat)
Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325

Beste B&F,
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen met nummer 168728
Goede en snelle levering zoals gewoonlijk.
MAAR toch een klacht hier. Ik had een tijdje geleden al vol lof van jullie protein perfection mix gesproken, voor wat betreft de aardbei-smaak. Ik had hier namelijk eens een sample van gekregen. Nu, ik had dan maar meteen een grote pot bestelt toen deze beschikbaar was.
MAAR...hier komt het dan: Jullie sturen mij "cookies en cream", vind ik echt de mindere van deze.
Nu op zich maak ik hier niet makkelijk een probleem van, maar het is al vaker gebeurd dat ik verkeerde opties krijg toegestuurd en wil dat nu toch wel even melden hoor. Hoewel het een goede prijs is voor deze proteïnen vindt ik het juist véél geld als je een proteïnepoeder krijgt dat je absoluut niet graag lust. Ik ben al enige tijd een trouwe klant bij jullie, maar desondanks wil ik dit toch even melden hoor![]()

Even bellen naar B&F, dan zal het vast en zeker opgelost worden.
http://www.bodyenfitshop.nl/contact
Ze zullen je bericht waarschijnlijk gemist hebben.
Even een pm sturen of even naar B&F bellen zal de oplossing versnellen.
Even bellen naar B&F, dan zal het vast en zeker opgelost worden.
Zijn de pakjes gewoon verzonden ook al is er geen verzendingsmail verstuurd?
Net mijn pakketje ontvangen!

Zijn Di-Creatine Malate en Creatine Alpha Keto-Glutaraat even zuur/bitter als CEE en dus slecht voor de tanden?

Zijn de pakjes gewoon verzonden ook al is er geen verzendingsmail verstuurd?
Ik vraag het voor de derde keer nog maar een keer.
Kan iemand van B&Fshop hier antwoord op geven?
Zaterdag Whey Perfection besteld omdat mijn Protein Revolution bijna op is. Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het werkende verschil tussen Whey Perfection en Protein Revolution is? Dus niet qua inhoud maar het verschil in werking. Ik neem ochtends en na het trainen altijd een shake.
(Het product zal al onderweg zijn, dus te laat)
Ik mocht er ook een sample bij uitzoeken en heb laatst de sample van Preworkout power gehad. Kan ik nu ook van een ander merk krijgen om het verschil te testen? Bijvoorbeeld No-explode? Mijn referentienummer is: 168325
pre workout power en creatine lijken bij mij niet te werken.
is het mogelijk om bij mijn volgende bestelling een sample van een andere pre workout te krijgen ??
groetjes

Beste B&F,
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen met nummer 168728
Goede en snelle levering zoals gewoonlijk.
MAAR toch een klacht hier. Ik had een tijdje geleden al vol lof van jullie protein perfection mix gesproken, voor wat betreft de aardbei-smaak. Ik had hier namelijk eens een sample van gekregen. Nu, ik had dan maar meteen een grote pot bestelt toen deze beschikbaar was.
MAAR...hier komt het dan: Jullie sturen mij "cookies en cream", vind ik echt de mindere van deze.
Nu op zich maak ik hier niet makkelijk een probleem van, maar het is al vaker gebeurd dat ik verkeerde opties krijg toegestuurd en wil dat nu toch wel even melden hoor. Hoewel het een goede prijs is voor deze proteïnen vindt ik het juist véél geld als je een proteïnepoeder krijgt dat je absoluut niet graag lust. Ik ben al enige tijd een trouwe klant bij jullie, maar desondanks wil ik dit toch even melden hoor![]()

Leon, wat weet je over over refnr 168930? Is het in orde gekomen (Scivation Whey smaak CHOCOLADE ipv aardbei)?
Volgende keer niet te snel een smaak uitkiezen. 
Ilco of Leon, hebben jullie een alternatief voor de power pill / e911 want hier trainde ik wel lekker op. Graag iets in dezelfde prijsklasse![]()
Inmiddels de Whey Perfection binnen gekregen en ze hebben de preworkout sample van Crack erbij gedaan. Super bedankt want die heb ik nog niet getest. Nu kan ik straks vergelijken!

Ik wacht wel even, Ilco of Leon zullen hier of via PM wel reageren, het steekt nu niet op een dag. Liever een dag langer wachten en het goede product ontvangen dan alles snel afhandelen en het verkeerd krijgen. Ik heb als vaste klant tot nu toe steeds een goed gevoel gehad met B&F, dus ik verwacht wel dat ze het zullen oplossen.
Ik houd het dus even in de gaten

**** yea net aangekomen ^^
alles zit in de box! thanks
Zou er een mogelijkheid zijn om deze alsnog de kunnen verwisselen?
Edit: Vind het wel sneu dat er gewoon niet gereageerd wordt op mijn e-mail.

Ok, heb dus even gebeld. Heb de cookies en cream dan maar aan halve prijs betaald ofwel moest ik deze terugsturen. Nuja, een pakket verzenden van 1.8kg kost op zich ook weer geld, dus heb ik 14.95 overgemaakt naar jullie. Ik kan er een ander misschien nog plezier mee doen
De aardbei wordt alvast nagezonden, zo werd me verteld.
Ik zal in de toekomst maar duidelijk mailen dat er zeker op gelet wordt dat het de juiste opties zijn.
Maar goed, dit is dus min of meer opgelost![]()

Vaak wordt de eerste ronde al verstuurd sochtends vroeg. Kan dus zijn dat je bestelling daar al bij zat.
Ik kan geen uitspraken doen over verwisselen, maar als je even belt naar kantoor dan kan er mogelijk het 1 en ander besproken worden.
Maar de juiste smaak kiezen, zo inderdaad al hoop schelen.
Komt goed!
-Leon
.